برای همه ما پیش آمده است که زمان زیادی را برای خرید لوازم خانگی صرف کرده ایم تا محصولاتی با کیفیت دلخواه پیدا کنیم و برای این کار مجبور به سر زدن به فروشگاه های گوناگون و خرید از برندهای مختلف شده ایم. و در نهایت محصولاتی خریده ایم که خیلی با هم همخوانی ندارند و شاید نتوان آن ها را با هم ست کرد و در یک دکوراسیون چید.
کد خبر: ۸۳۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 12 March 2020

ایکیا، برترین برند لوازم خانگی دنیا اکنون در ایران

برای همه ما پیش آمده است که زمان زیادی را برای خرید لوازم خانگی صرف کرده ایم تا محصولاتی با کیفیت دلخواه پیدا کنیم و برای این کار مجبور به سر زدن به فروشگاه های گوناگون و خرید از برندهای مختلف شده ایم. و در نهایت محصولاتی خریده ایم که خیلی با هم همخوانی ندارند و شاید نتوان آن ها را با هم ست کرد و در یک دکوراسیون چید.

اما سال هاست که برند ایکیا (IKEA) این مشکل را حل کرده است. در ادامه  با این برند بیشتر آشنا خواهیم شد  و متوجه خواهیم شد که چرا ایکیا در کشورهای پیشرفته بیشترین فروش لوازم خانگی را دارد. و همچنین به شما می گوییم که چطور می توان محصولات اورجینال این برند را به راحتی در ایران خریداری کرد.

برند ایکیا را بهتر بشناسیم

 ایکیا یک شرکت چندملیتی است که کار خود را بیش از 70 سال پیش در سوئد آغاز کرد و اکنون یکی از با ارزش ترین برندهای دنیاست که در 40 کشور فروشگاه های بزرگ اختصاصی دارد. کار ایکیا با تولید میز و صندلی هایی شروع شد که به صورت سر هم بندی نشده و در بسته بندی ارائه می شد تا از یک سو با حجم کم تر حمل ساده تری داشته باشد و از سوی دیگر مشتری را با نصب کردن قطعات، در روند ساخت محصول نهایی شریک کند. با گذشت زمان، ایکیا این روند را برای تمامی محصولات مبلمان و میز و صندلی حفظ کرد و علاوه بر آن بقیه اقلام مورد نیاز خانه را به سبد محصولات خود اضافه کرد. تا به امروز که با تولید بیش از 12 هزار کالا شما را از سر زدن به سایر فروشگاه ها برای تهیه لوازم خانگی بی نیاز می کند.

اما دلیل پرطرفدار بودن ایکیا چیست؟

پابرجا ماندن یک برند به مدت بیش از 70 سال اتفاقی نیست و دلایل زیادی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره گیری از بهترین مواد اولیه که برای استفاده روزانه مناسب باشند. ایکیا تضمین می کند که مواد اولیه مصرفی در کالاهای تولید شده اش بالاترین استانداردهای سلامت را دارند و از سوی دیگر دوستدار محیط زیست هستند. متریال استفاده شده در محصولات ایکیا از بهترین کیفیت برخوردار هستند که عمر مفید آن ها را تا سال ها تضمین می کند.
  • طراحی توسط برترین طراحان دنیا که بنا به نیازهای مشتری و مد، رنگ و طرح دائماً در حال به روزرسانی است. هرساله ده ها محصول به مجموعه بزرگ کالاهای ایکیا اضافه می شود که با توجه به اعتبار و پیشینه این برند هریک جایگاه خوبی در دکوراسیون و چیدمان روزآمد باز می کند.
  • بهره گیری از بالاترین تکنولوژی جهت ساخت و تست کیفیت محصولات که بالاترین کیفیت را تضمین می کند. برای مثال مبلمان ایکیا با ربات های مخصوص تست می شود تا مقاوت آن را تا هزاران بار نشستن تضمین کند.
  • رنگ آمیزی متنوع و طراحی هم خوان بین تمامی کالاها که ست کردن لوازم خانگی را راحت تر می کند.
  • تنوع زیاد محصولات در همه دسته بندی های محصولات خانگی از ماگ و لیوان گرفته تا جاکفشی، از پادری تا لوستر، از گلدان تا انواع پتو و نظم دهنده و بطور کلی هر کالایی که برای تجهیز و زیباسازی محیط خانه و کار لازم است.
  • و مهم تر از همه به صرفه بودن

این موارد مهم ترین دلایل برتری ایکیا نسبت به سایر برندهای لوازم خانگی در جهان است. بیشتر مشتریان ایکیا شیفته طراحی خاص و کارآمدی محصولات ایکیا می شوند و به تازگی خیلی از خانواده های ایرانی ترجیح می دهند برای تهیه جهیزیه از محصولات این برند خریداری کنند.

 ایکیا، برترین برند لوازم خانگی دنیا اکنون در ایران

شرکت ایکیا چه محصولاتی تولید می کند؟

اگر از فروشگاه های غول آسای ایکیا در سراسر جهان دیدن کنید، تنوع محصولات این برند شما را به تعجب وادار می کند. ایکیا بیش از 12 هزار محصول ریز و درشت دارد که آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب، بالکن ،حیاط و حتی محیط کار شما را به جای دلپذیرتری بدل می کند.

انواع میز، صندلی، عسلی و مبلمان ایکیا می تواند اتاق نشیمن شما را زیباتر و کاربردی تر کند. انواع تخت خواب، کمد، پتو و نظم دهنده برای اتاق خوابی زیباتر در ایکیا تولید و عرضه می شوند.  ظروف آشپزخانه، ابزار آشپزی، لوازم سرو و پذیرایی و بطور کلی هر محصولی که برای که در منزل و محل کار نیاز دارید در فروشگاه های ایکیا به فروش می رسد.

فروشگاه اینترنتی زردان ؛ فروش انحصاری محصولات ایکیا در ایران

بیشتر لوازم خانگی موجود در کشور از برندهای متفرقه و بی کیفیت هستند و برندهای بهتر موجود در بازار هم گستره خیلی زیادی از کالاها را ندارند. اما حالا با فروشگاه زردان این دغدغه را به فراموشی بسپارید و به راحتی محصولات با کیفیت ایکیا را با قیمت مناسب خریدار کنید.

ایکیا، برترین برند لوازم خانگی دنیا اکنون در ایران

فروشگاه اینترنتی زردان برترین محصولات برند ایکیا را به صورت مستقیم وارد کشور می‌کند و دیگر خیال شما را از بابت کیفیت و کارآمدی لوازم خانگی راحت می کند. در این فروشگاه، تنها کالاهای اورجینال ایکیا به فروش می رسد. برندی که در تمام کشورهای پیشرفته دنیا به دلیل کیفیت، کارآمدی و زیبایی شناخته شده است. زردان این لوازم خانگی را با ضمانت اصالت و اورجینال بودن در اختیار شما قرار می‌دهد. اکسسوری دکوراسیون، مبلمان و لوازم اتاق نشیمن، وسایل آشپزخانه، لوازم اتاق خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی و حمام و محصولات کودکان ایکیا در فروشگاه اینترنتی زردان به فروش می رسد.

فروشگاه زردان، فروش شگفت انگیز هم دارد و هر شب تعدادی از پر فروش ترین محصولات ایکیا با تخفیف باورنکردنی عرضه می شوند. ثبت سفارش در این فروشگاه اینترنتی بسیار راحت است و از سراسر ایران می توان به خرید پرداخت چرا که زردان ارسال به سراسر کشور دارد. ویژگی ها و تصاویر تمامی کالاها  به شکل کامل در سایت درج شده است و به راحتی می توان به مقایسه محصولات پرداخت.

زردان سفارش واردات هم قبول می کند و اگر محصول خاصی مدنظرتان است می‌توانید مستقیما از سایت سفارش دهید تا در اسرع وقت به دست شما برسد. قیمت محصولات هم به دلیل واردات مستقیم کمتر از سایر فروشگاه هاست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار