کد خبر: ۱۱۶۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳ 29 April 2024

برای خرید دزدگیر منزل، ابتدا باید مشخص کنید به چه سیستمی نیاز دارید. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و رونمایی فناوری های امنیتی، شاهد انواع دزدگیر هوشمند و حرفه ای هستیم که انعطاف پذیری بالایی دارند و گزینه های مناسبی برای خرید شناخته می شوند.

اما شاید خرید از میان برندهای متنوع کمی برای شما سخت باشد. با مقایسه برندها و آشنایی با عملکرد آن ها، انتخاب راحت تری صورت می گیرد و می توانید مطمئن شوید سیستم خریداری شده متناسب با نیازهایتان است.

راهنمای انتخاب دزدگیر برای منزل

راهنمای خرید دزدگیر منزل

هنگام انتخاب دزدگیر منزل باید تصمیمات مختلفی بگیرید. آیا سیستمی که می خواهید بی سیم یا سیمی؟ به دنبال سیستم حرفه ای هستید؟ چه امکاناتی داشته باشد، راضی می شوید و یا از کدام برند قصد خرید دارید؟

تمام این سوالات مراحلی است که باید در راهنمای خرید دزدگیر درب منزل طی کنید و به انتخاب درست برسید. تا خرید دزدگیر اماکن مناسبی را داشته باشید و کمتر نیاز به تعمیر دزدگیر اماکن خود پیدا کنید.

انواع دزدگیر منزل

در این قسمت به معرفی برخی از مدل های رایج دزدگیر مناسب خانه می پردازیم. با مقایسه دزدگیر منزل و آشنایی با ویژگی های کدام می توانید براساس شرایط خانه، مدل مناسب را انتخاب کنید:

دزدگیری آژیری

اولین مدل دزدگیر، دزدگیر آژیری است. این سیستم دارای سنسور حرکتی بوده و حرکات مختلف را بررسی می کند. در صورت تشخیص حرکت حساس، پیامی به پنل مرکزی می فرستد. در آخر، صدای دزدگیر به گوش می رسد. یکی دیگر از قابلیت های این دزدگیرها، برقراری تماس در مواقع ضروری است.

شما می توانید دزدگیر آژیری را با قیمت منصفانه خریداری کنید و از ویژگی های گفته شده بهره مند شوید. البته دانستن برخی معایبی نیز دارد؛ مانند امنیت پایین آن و ناتوانی در کنترل از راه دور.

دزدگیر سیم کاری

این دزدگیر به عنوان یکی از دزدگیر های محبوب شناخته می شود. زیرا قابلیت کنترل از راه دور را دارد. به دلیل سیم کاری بودن دزدگیر می توانید با برقراری ارتباط از راه تلفن دیگران را باخبر سازید. همچنین می توانید در قالب پیامک خبررسانی را انجام دهید.

دزدگیر سخنگو

از دیگر دزدگیرهای خانگی می توان به مدل سخنگو اشاره کرد که با امکاناتی همچون ضبط صدا و برقراری تماس خودکار ارائه می شود. همچنین این دزدگیر از اپراتور فارسی بهره مند است و با کمک تماس اتوماتیک با فرد یا پلیس شرایط بحرانی را اطلاع رسانی می کند، اما نسبت به دزدگیر قبلی قابلیت کنترل از راه دور را ندارد و به دلیل احتمال قطعی خط تلفن، ممکن است مشکل ساز باشد.

دزدگیر وای فای

امروزه شاهد مدل جدید دزدگیرهای خانگی هستیم که با ویژگی برقراری اتصال به شبکه وای فای و اینترنت ارائه می شوند. پس به راحتی می توان به کمک گوشی یا هر دستگاه دیگری به سیستم امنیتی متصل و از وضعیت محیط پیرامون باخبر شد. این قابلیت باعث می شود دسترسی سریع به سیستم امنیتی پیدا و به خوبی شرایط را مدیریت کنید.

انواع مارک دزدگیر منزل

امروزه برندهای دزدگیر منزل در بازار بسیار مختلف است. هر کدام از برندها با ویژگی ها و قابلیت های خاص تولید می شوند و کیفیت متفاوتی دارند. اما این که با برندها آشنا باشید، در روند خرید تصمیم راحت تری می گیرید:

راهنمای انتخاب دزدگیر برای منزل

بیواز

بیواز یکی از برندهای داخلی دزدگیر امکان است که توسط متخصصین و مهندسین باتجربه اداره می شود. این برند در تولید سیستم های اعلان هشدار هوشمند موفقیت بالایی کسب نموده و با استقبال فوق العاده کاربران روبرو است. محصولات بیواز به خوبی با نمونه های خارجی رقابت می کند و براساس استانداردهای جهانی ساخته می شود. از دیگر مزایای دزدگیرهای بیواز می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد که مصرف کنندگان آن از این بابت بسیار خرسند هستند.

کلاسیک

برند کلاسیک جز برندهای خارجی موجود در بازار است که سابقه طولانی دارد و جدیدا مدل های مختلفی را رونمایی کرده است. دزدگیرهای کلاسیک خانگی به راحتی نصب می شود و امکانات مختلفی را ارائه می دهد. اما نقاطی نیز دارد که مهم ترین آن جدا بودن تلفن کننده از پنل اصلی است. این ویژگی احتمال بروز خرابی را افزایش می دهد.

فایروال

یکی دیگر از شرکت های معتبر در زمینه تولید سیستم های حفاظتی اماکن، برند فایروال است. این برند ایرانی همانند دزدگیرهای بیواز مورد توجه مخاطبین قرار دارد و محصولات متنوع آن در بازار ارائه می شود. کیفیت دزدگیرهای فایروال کاملا تضمین شده است و با گارانتی 5 ساله در دسترس مشتریان قرار می گیرد. همچنین به دلیل ویژگی های متنوع، امکان انتخاب مدل مناسب از میان دزدگیرهای این برند وجود دارد.

پارادوکس

برند پارادوکس جز برند های محبوب بازار جهانی است که طراحی بی نظیری برای محصولات خود در نظر می گیرد. این برند معتبر کانادایی کیفیت محصولات خود را تضمین و از تکنولوژی های قدیمی و جدید برای تولیدات خود استفاده می کند. از جمله امکانات دزدگیر خانگی پارادوکس شامل پنل مرکزی ساده، ارتباط پنل با چشمی ها و خط تلفن است. لازم است بدانید برای تهیه محصولات پارادوکس باید هزینه بالایی نسبت به دزدگیر های پرفروش مانند دزدگیر زیرو بپردازید.

ویژگی های مثبت دزدگیر منزل

در این بخش به معرفی ویژگی های دزدگیر اماکن می پردازیم:

پوشش نیازهای مشتریان

یکی از مهم ترین ویژگی های یک دزدگیر خوب، ارائه قابلیت های مورد نیاز مشتریان است. در واقع زمانی شما دزدگیر مناسبی را دارید که براساس نیازهایتان طراحی شده باشد. مثلا دزدگیرهای خانگی باید با کوچکترین حرکت در محدوده سنسور به صدا درآیند و حساسیت بالایی داشته باشند.

سازگاری بالا

دزدگیرها در دو مدل سیمی و بی سیم تولید می شوند. مدل های بی سیم جز مدل های خاص دزدگیرهای خانگی است. زیرا طراحی زیبایی دارند و به خوبی با دکوراسیون داخلی هماهنگ می شوند. البته باید بدانید هر چند وقت یکبار نیاز به شارژ دارند و حین فعال بودن نباید شارژ آن ها تمام شود.

گارانتی

از دیگر معیارها برای خرید دزدگیر می توان به داشتن گارانتی اشاره کرد. زیرا داشتن این ویژگی نشان دهنده اعتبار است و با خیال راحت می توان از دزدگیر استفاده نمود. معمولا محصولات دارای گارانتی کیفیت مناسبی دارند و اصالت آن ها تضمین شده است.

امکانات جانبی

ارائه برخی امکانات جانبی باعث مدیریت بهتر می شود و کمک می کند استفاده راحت تری از سیستم تجربه کنیم. برای مثال، برخی از دزدگیر از سیستم های اعلام حریق نیز بهره مند هستند و به کمک سنسورهای حساس به دود، از بروز خطرات احتمالی پیشگیری می کنند. با اضافه شدن این دسته از امکانات، بی تردید قیمت دزدگیر افزایش می یابد.

سنسور مناسب

از دیگر ویژگی های دزدگیر می توان به سنسور مناسب و حرفه ای آن اشاره کرد. دزدگیرها دارای سنسورهای مختلفی هستند که هر کدام به شیوه خاصی حساسیت نشان می دهند. برای مثال، برخی سنسورها به حرکت حساس هستن و برخی دیگر به لرزش. مدل های نور به عنوان سنسورهای دزدگیر دقیق شناخته می شوند که با کوچک ترین تغییرات حساسیت خود را نشان می دهند.

نصب دزدگیر منزل

بعد از خرید دزدگیر باید تصمیم بگیرید قرار است خودتان دستگاه را راه اندازی کنید یا از یک متخصص حرفه ای کمک می گیرید. نصب این ابزار شرایط خاص خودش را دارد و مراحل آن با توجه به برند مشخص می شود. بنابراین بهتر است برای این کار به سراغ کارشناسان نصب بروید. بدین شکل، هزینه ناچیز بابت اجرای سنسورها و آژیرها پرداخت می کنید و حتما قبل از رفتن کارشناس از اجرای دزدگیر بدون مشکل مطمئن شوید.

قیمت دزدگیر خانگی

برای خرید دزدگیر خانگی با قیمت ثابتی روبرو نمی شوید. زیرا برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت دارند و امکانات مختلف محصولات موجب تنوع بالا قیمتی شده است. در واقع قیمت نهایی بر پایه ویژگی های زیر مشخص می شود:

  • برند انتخابی

  • امکانات و ویژگی های مورد نظر

  • ابزارهای جانبی

  • ماژول های ارتباطی ارائه شده به همراه دزدگیر

سخن پایانی

امیدواریم با خواندن این مطلب بهترین تصمیم را بگیرید و مناسب ترین محصول را براساس نیازتان خریداری کنید. با انتخاب نصاب دزدگیر اماکن مناسب سطح ایمنی تاحدودی ارتقا می یابد و خیالتان بابت افراد حضور در داخل خانه یا اشیا با ارزش آسوده می شود. همچنین در صورت نبودن در خانه از وجود سارقین خیلی سریع مطلع می شوید و با پلیس تماس می گیرد. بدین شکل، از بروز خطرهای ناگوار و ضررهای مالی جلوگیری می شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار