اطلاعیه سازمان مدیریت صنعتی اصفهان:
کد خبر: ۱۱۶۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴ 27 April 2024

آغاز پذیرش دوره‌های عالی مدیریت (MBA-DBA)

سازمان مدیریت صنعتی استان اصفهان، به پشتوانه شش دهه تجربه درخشان در آموزش و مشاوره به مدیران، صاحبین کسب‌وکار و تجار، برای دوره‌های عالی مدیریت در سطح کارشناسی ارشد (MBA) و دکتری (DBA) به صورت محدود در ترم تیر ماه، دانش‌پژوه میپذیرد.

از جمله مزایای این دوره‌ها میتوان به حضور اساتید متخصص و با تجربه از سراسر ایران اشاره کرد. اساتید دوره‌های عالی این سازمان همگی علاوه‌بر دانش و تجربه علمی دارای سابقه درخشان عملی هستند و هر کدام به نوعی سابقه حضور در صنعت را دارند.

به علاوه، دوره‌های عالی سازمان مدیریت صنعتی همگی در سطح عالی برگزار میشوند و این یعنی آنکه بر جامعیت آن‌ها تاکید ویژه شده است. به عنوان مثال دوره مدیریت بازرگانی (MBA) دو الی دو سال و نیم و یا 550 ساعت به طول می‌انجامد.

از طرفی، با توجه به آنکه این سازمان اولین مدرسه کسب‌وکار در ایران و اولین برگزار کننده دوره‌های عالی مدیریت (MBA) است، در سرفصل‌های دروس ارائه شده و نحوه برگزاری، به نکات و جزئیاتی توجه دارد که میتواند در بازدهی گذراندن این دوره ها بسیار موثر باشد.

آغاز پذیرش دوره‌های عالی مدیریت (MBA-DBA)

همچنین باید به این نکته توجه ویژه داشت که در هر کلاس آموزشی، هم دوره‌ای‌ها و هم کلاسی‌ها میتوانند بر نگرش و موفقیت دانش‌پژوهان بسیار اثرگذار باشند. از این رو برای تحقق بهره‌وری بیشتر، ورود به این کلاس‌ها مستلزم قبولی در مصاحبه است.

با توجه به شرایط اقتصادی و بازار ایران، کلاس‌های کسب‌وکار باید منطبق بر شرایط و جزئیات بازار ایران باشند، از این رو در ارائه دروس و سرفصل‌های دوره‌های عالی مدیریت سعی شده این موضوع را مد نظر قرار داده تا نتیجه مطلوب شود.

یکی از ترجیحات افرادی که میخواهند تازه کسبوکارشان را راه بیاندازند و یا وارد حوزه مدیریت شوند این است که هزینه دوره‌های عالی مدیریت و به خصوص MBA را به صورت اقساطی پرداخت کنند، از اینرو سازمان مدیریت صنعتی برای آنکه این افراد بتوانند از فرصت آموزش عادلانه بهره‌مند شوند، امکان پرداخت اقساطی هزینه دوره‌ها را فراهم کرده است.

در مدارک پایان دوره سازمان مدیریت صنعتی قید میشود در سطح کارشناسی ارشد (برای MBA) و دکتری (برای DBA) و از طرف دیگر مدارک صادر شده مورد تایید سازمان جهانی آموزش (WES) است که همین مورد سبب شده افرادی که علاوه بر دانش و مهارت مدیریت به اعتبار مدرک اهمیت میدهند، در این دوره‌ها شرکت نمایند.

اگر شما نیز علاقمند به کسب دانش و مهارت تخصصی مدیریت هستید، میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت سازمان مدیریت صنعتی استان اصفهان مراجعه نمایید:

imiesf.org

031-36620612-12

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار