جشن گلریزان حسنا برای تامین ۸۸۸ سری جهیزیه نوعروسان احسان پذیر با حضور خیرین در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 22 February 2024

به گزارش تابناک، محمد حسین استاد آقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در مراسم جشن گلریزان حسنا که با هدف تامین ۸۸۸ سری جهیزیه برای نوعروسان احسان پذیر برگزار شد، گفت: ۱۱۰ خیر برای مشارکت در این امر خیر دعوت شده اند.

به گفته وی، همزمان با میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، ۴٠٠ سری جهیزیه نیز در ۲۴ استان توزیع خواهد شد و امشب مراسم نمادین آن در مشهد با حضور خیران برگزار شد.

وی همچنین به اهمیت اجرای طرح‌های متنوع در راستای تحکیم بنیاد خانواده تاکید و افزود: با هدف تحکیم نهاد خانواده بنیاد کرامت رضوی، برنامه «زندگی به سبک رضوی» را برای ۹۰ هزار زوج تحت پوشش برگزار کرده است.

استاد آقا به برنامه‌های بنیاد کرامت رضوی در جهت طرح جوانی جمعیت نیز پرداخت و گفت: تشویق مادران زیر ۴۰ سال در طرح «شکوه مادری» و معرفی مادران نمونه دارای ۳ فرزند به عنوان الگوی موفق اجتماعی از جمله این طرح هاست.
وی ابراز امیدواری کرد، آستان قدس رضوی با اجرای این برنامه‌ها در تحکیم نهاد خانواده و تسهیل ازدواج موثر و همچنین در جوانی جمعیت نقش آفرین باشد.

فاطمه دژبرد، مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی نیز در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در گفتگو با آستان نیوز اظهار کرد: بنیاد کرامت رضوی در راستای افزایش صیانت و اعتلای نهاد خانواده در جهت تحکیم و تعالی آن و با بهره گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی، اقدام به طراحی و پیاده سازی طرح «حسنا» کرده است.

وی ادامه داد: پویش «حسنا» به مفهوم «حامیان سنت نبوی ازدواج» است و خیرانی از سراسر کشور در این طرح شریک و حامی زوج‌های جوان هستند.

دژبرد گفت: شبکه خادمیاران رضوی و کانون‌های بانوان و خانواده در سراسر کشور در اجرای این طرح با بنیاد کرامت رضوی همکاری داشته اند.

به گفته وی، ۴۰۰ جهیزیه به نوعروسان احسان پذیر در سراسر کشور اهدا که از این تعداد ۳۰ زوج مشهدی هستند.
دژبرد به برگزاری جشن گلریزان حسنا اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد، خیرانی که در جشن اهدای جهیزیه دعوت شده اند برای تامین جهیزیه در سال ۱۴۰۳ نیز این همدلی را ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار