به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی برگزار شد؛
به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، اجتماع پرشور و با نشاط «دختران ماه» با حضور ۴۲۵ دانش آموز مشهدی همزمان با جشن تکلیف ۲۰ هزار دختر در سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 28 January 2024

گردهمایی بزرگ دختران ماه

به گزارش گروه استان‌های تابناک به نقل از آستان‌نیوز، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به برپایی این مراسم با حضور تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: رویداد ملی دخترماه فرصتی است تا با برپایی جشن‌های تکلیف خانگی برای ۲۰ هزار دختر ۹ ساله در سراسر کشور، زمینه ارتقای فکری و معنوی آن‌ها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.

محمد حسین استاد آقا با اشاره به تعریف پیوست معرفت‌افزایی به امام رضا (ع) برای ارائه خدمات اجتماعی به دختران احسان جو در قالب این رویداد عنوان کرد: این همراهی معنوی و معرفتی از طریق مربیان متخصص و زبده که توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را در قالب دوره تربیتی کنشگری حوزه دختران دیده‌اند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هدایای این رویداد معنوی نیز با «نشان دخترماه» توسط کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف مرتبط با مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی طراحی و تولید و آماده‌سازی شده است.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با بیان این که این برنامه طی تفاهم نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی (ره) بصورت مشارکتی در حال اجرا است، تصریح کرد: توزیع این ۲۰ هزار هدیه در منازل دختران با حضور خادمیاران حرم امام رضا (ع) انجام و بعد از آن از طریق پشتیبان‌ها ارتباط مستمر ۶ ماهه برقرار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار