کد خبر: ۱۱۵۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 22 February 2024

تقاضا برای دریافت ویزای توریستی کانادا

هر سفر شروعی دارد؛ اما شروع سفر به کشورهای خارجی متفاوت است. مقدمه سفر به کانادا شامل موارد زیر می‌شود:

_ درخواست ویزای توریستی کانادا

_ رزرو هتل

_ خرید بلیط رفت‌وبرگشت کانادا

بنابراین، اولین اقدام برای شروع ماجراجویی در کانادا، درخواست ویزای توریستی کانادا است.از فرایند درخواست ویزای توریستی کانادا اطلاع دارید؟ در ادامه درباره صفر تا صد درخواست ویزای توریستی کانادا صحبت می‌کنیم؟

ویزای توریستی کانادا چیست؟

تابه اینجا گفتیم که برای شروع سفر به کانادا باید درخواست ویزای توریستی کانادا بدهیم. چرا در خواست ویزای توریستی کانادا اهمیت دارد؟ ویزا مجوز ورود به کشور کانادا است؛ شما با درخواست ویزای توریستی کانادا از دولت این کشور برای ورود به کانادا اجازه می‌گیرید. البته برای سفر به برخی از کشورها شما نیاز به ویزای توریستی ندارید که کانادا جزو این کشور‌ها نیست؛ باید برای سفر به این کشور درخواست ویزای توریستی کانادا دهید.

تفاوت ویزای توریستی با سایر ویزاها

مهم‌ترین تفاوت ویزای توریستی کانادا با سایر ویزاها در این است که در طول سفر به کانادا با ویزای توریستی کانادا شما اجازه کار و تحصیل در این کشور را ندارید.

شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا

شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا مجوز موقت شما برای ورود به این کشور است. برای درخواست ویزای توریستی کانادا باید شرایط دریافت این ویزا را داشته باشید. به‌طورکلی شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا شامل موارد زیر است:

_ گذرنامه معتبر

_ عدم سو پیشینه کیفری

_ سلامت جسمانی و ذهنی

_ تمکن مالی

_ تجربه سفر

یادتان باشد تجربه سفر به معنای سفرهای گذشته شما به کشورهای خارجی است. سفارت کانادا بر اساس تجربه سفر تمکن مالی شما را بررسی می‌‌کند.

روش‌های دریافت ویزای توریستی

برای درخواست ویزای توریستی شما می‌توانید به‌تنهایی اقدام به درخواست ویزای توریستی کانادا کنید. در روش دیگر شما کارهای درخواست ویزای توریستی کانادا را به یک شرکت خدمات گردشگری می‌سپارید. در ادامه به طور مفصل درباره این دو روش صحبت می‌‌کنیم.

_ روش اول

در این روش برای درخواست ویزای توریستی کانادا به سفارت کانادا یا مراکز درخواست ویزا کانادا می­روید. بعد از اینکه برای انگشت‌نگاری و تحویل مدارک به سفارت کانادا یا مراکز درخواست ویزا کانادا مراجعه کردید؛ باید منتظر جواب از طرف سفارت کانادا یا مراکز درخواست ویزا کانادا باشید. در صورت تأیید مدارک و صدور ویزا باید برای دریافت ویزا به سفارت کانادا یا مراکز درخواست کانادا بروید که این فرایند زمان زیادی طول می‌کشد، در این موقعیت از سرویس پیکاپ ویزا استفاده کنید. در ادامه درباره این سرویس به شما توضیح خواهیم داد.

_ روش دوم

در روش دوم شما به‌واسطه یک شرکت خدمات گردشگری درخواست ویزا توریستی کانادا می‌دهید. شما می‌توانید برای درخواست ویزای توریستی کانادا به وب‌سایت علی‌بابا بروید، در وب‌سایت علی‌بابا درخواست ویزای توریستی کانادا را بدهید، کارهای درخواست ویزا را به علی‌بابا بسپارید.

درخواست ویزا اینترنتی

علی‌بابا یک مرجع معتبر در زمینه سفر است؛ همه کارهای سفر از درخواست ویزا گرفته تا خرید بلیط را به علی‌بابا بسپارید. برای درخواست ویزای توریستی کانادا به وب‌سایت علی‌بابا مراجعه کنید، در صفحه اصلی سایت علی‌بابا وارد قسمت ویزای سفر شوید. بعد از ثبت درخواست ویزای توریستی کانادا تیم علی‌بابا برای تحویل مدارک با شما تماس می‌گیرد. به نظر شما قدم بعدی چیست؟ در زیر مراحل درخواست ویزای توریستی کانادا را می‌بینید:

_  ثبت درخواست اولیه

_  تماس از طرف تیم علی‌بابا

_ ارسال مدارک موردنیاز

_ پرداخت هزینه درخواست ویزای توریستی کانادا

_ پردازش ویزا

_ پیکاپ ویزا

_  گرفتن نوبت از سفارت

_ انگشت‌نگاری

هزینه درخواست ویزای کانادا

هزینه درخواست ویزا برای کودکان و بزرگسالان متفاوت است، در جدول زیر هزینه درخواست ویزای توریستی کانادا را می‌بینید:

مسافر

 بدون دعوت‌نامه

با دعوت‌نامه

کودکان (زیر 14 سال)

430 دلار

1120 دلار

بزرگسالان

500 دلار

1200 دلار

مدارک موردنیاز ویزا کانادا

مدارک موردنیاز برای درخواست ویزای توریستی کانادا شامل موارد زیر می‌شود:

تویزای توریستی کانادا

_ پاسپورت معتبر

_ یک قطعه عکس

_ کارت ملی

_ شناسنامه

_ سند ازدواج/ طلاق /فوت همسر

_ گواهی اشتغال به تحصیل

_ مدارک مالی

_ مدارک شغلی

پاسخ‌دهی سفارت چقدر است؟

سفارت کانادا اعلام کرده که بعد یک تا سه ماه جواب درخواست ویزای شما را پاسخ می‌دهد. اما گاهی این روند طولانی‌تر می‌شود، تا شش ماه طول می‌‌کشد.

دلایل ریجکت ویزا توریستی چیست؟

 اگر مدارک شما تکمیل نباشد، خیلی سریع درخواست ویزای توریستی کانادا شما ریجکت می‌شود. ریجکت ویزای توریستی کانادا دلایل دیگر نیز دارد که در ادامه دلایل ریجکت ویزای توریستی کانادا را به شما معرفی می‌‌کنیم:

_ عدم‌اطمینان از بازگشت فرد متقاضی

_ مدارک مالی نامناسب درزمان درخواست ویزا

_ تجربه سفر ناکافی

اعتراض به ریجکت ویزا کانادا

بعد از ریجکت درخواست ویزای توریستی کانادا شما می‌توانید نسبت به جواب ریجکت ویزا اعتراض کنید.

سرویس پیکاپ ویزا چیست؟

به فرایند ارسال گذرنامه به سفارت و بازگشت آن پیکاپ ویزا می‌گویند. شما با استفاده از این سرویس بدون مراجعه به سفارت خانه درخواست ویزا می‌‌دهید. هزینه پیکاپ ویزا برای هر پاسپورت 1,750,000تومان است.

پاس ریکوئست ویزا توریستی کانادا

بعد از اینکه مراحل انگشت‌نگاری را انجام دادید؛ منتظر جواب سفارت کانادا باشید. سفارت کانادا بعد از 42 روز جواب درخواست ویزای توریستی کانادا را برای شما ارسال می‌‌کند. درصورتی‌که در جواب سفارت کانادا پاس ریکوئست را دریافت کردید، درخواست ویزای توریستی کانادا شما قبول شده است. برای ادامه فرایند کار درخواست ویزای توریستی کانادا گذرنامه خود را با حداقل یک برگ خالی همراه با نامه برای چسباندن ویزا توریستی کانادا پیکاپ کنید.

درخواست ویزا توریستی کانادا

برای ماجراجویی در کانادا آماده هستید؟ پس برای شروع سفر درخواست ویزای توریستی کانادا بدهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار