کد خبر: ۱۱۵۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 28 February 2024

پلاک پلکسی از کجا بخریم؟ بدون شک این سوال، اولین سوالی است که در ذهن متقاضیان خرید پلاک پلکسی، پیش می‌آید. چون در حال حاضر شرکت‌های گوناگونی هستند که در زمینه ساخت لوح تقدیر، پلاک پلکسی، بج سینه و… مشغول به کار هستند. به همین دلیل، انتخاب یک جای معتبر کمی دشوار و گیج کننده است. در واقع باید گفت که اگر قصد خرید پلاک پلکسی رومیزی را دارید حتما به سابقه شرکت، نمونه کارها، نظرات مشتریان قبلی و… توجه کنید.

شرکت چاپ نونگاه یک شرکت معتبر و قابل اعتماد است که برای خرید پلاک پلکسی و استیل می‌توانید به آن مراجعه کنید. چون بیش از 10 سال است که در حوزه تولید هدایای تبلیغاتی و پلاک، اتیکت و…. فعالیت دارد. همچنین اگر سری به سایت نونگاه بزنید، نمونه کارها و رضایت مشتریان قبلی در آن قابل مشاهده است.

معمولا شرط اصلی یک خرید رضایت بخش، این است که مشتری درباره ویژگی‌های آن محصول اطلاعات داشته باشد. به همین منظور پیش از آن که درباره نحوه ثبت سفارش پلاک پلکسی در سایت نونگاه صحبت کنیم، درباره انواع پلاک پلکسی رومیزی، کاربردهای پلاک پلکسی رومیزی، قیمت پلاک پلکسی و نکات مهم خرید آن صحبت خواهیم کرد.

از کجا پلاک پلکسی بخریم؟

ویژگی های پلاک پلکسی رومیزی

همانطور که می‌دانیم پلاک پلکسی نوعی پلاک بوده که از جنس پلکسی گلاس بوده و بر روی میز قرار می‌گیرد. این نوع پلاک از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

استفاده آسان

اولین و مهم‌ترین ویژگی پلاک پلکسی رومیزی این است قابل حمل بوده و امکان جابجا کردن آن وجود دارد. در نتیجه امکان استفاده از آن در مکان‌های مختلف وجود دارد.

طراحی متنوع

معمولا فرآیند چاپ و حکاکی بر روی پلکسی به راحتی امکانپذیر است و به سادگی می‌توان انواع طرح را بر روی آن‌ها ایجاد کرد. به همین منظور انواع مختلفی از پلاک پلکسی در طرح‌های متنوع وجود دارد.

سازگاری پلاک با شرایط آب و هوایی مختلف

پلاک‌های پلکسی در برابر نور، اشعه UV، رطوبت، دمای بالا و… مقاوم هستند و ظاهر آن‌ها در این شرایط تغییر نمی‌کند. به همین  دلیل امکان استفاده از پلاک پلکسی در فضای باز نیز وجود دارد.

رنگبندی متنوع

پلاک‌های پلکسی رنگبندی متنوعی دارند و به راحتی با انواع رنگ دکوراسیون هماهنگ می‌شوند.

از کجا پلاک پلکسی بخریم؟

انواع پلاک پلکسی گلاس

  1. پلاک پلکسی گلاس شفاف: این نوع پلاک از پلکسی گلاس نوع شفاف ساخته می‌شود. شفافیت این مدل پلکسی باعث شده تا تصاویر و نوشته‌هابا کیفیت بالایی بر روی آن چاپ شوند.
  2. پلاک پلکسی گلاس مات: همانطور که از نام این نوع پلاک مشخص است از پلکسی نوع مات ساخته می‌شود. این نوع پلاک قابلیت بازتاب نور را ندارد و به همین دلیل در محیط‌های پرنور استفاده می‌شود تا تصاویر روی پلاک منعکس نشوند.
  3. پلاک پلکسی گلاس رنگی: این نوع پلاک دارای رنگبندی جذاب و متنوعی است و به راحتی می‌توان انواع طرح را بر روی آن چاپ کرد.
  4. پلاک پلکسی گلاس آینه‌ای: سطح این نوع پلاک پلکسی گلاس کاملا براق و شبیه به آینه است. در نتیجه قابلیت انعکاس نور را دارد. معمولا برای مکان‌هایی که قرار است پلاک جلوه خاصی داشته باشد و به چشم مخاطب بیاید، از پلاک پلکسی آینه‌ای استفاده می‌کنند.

کاربردهای پلاک پلکسی رومیزی

پلاک پلکسی معمولادبرای موارد زیر کاربرد دارد و قابل استفاده است:

نمایش عنوان شغلی کارمندان

یکی از ویژگی‌های بارز پلاک‌های پلکسی این است که مطالب به طور واضح و خوانا بر روی آن‌ها چاپ می‌شود. به همین دلیل در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها یک پلاک پلکسی روی میز کارمندان وجود دارد که در آن نام کارمند به همراه جایگاه شغلی آن درج شده است.

نام گذاری و علامت گذاری مبزهای رستوران

معمولا در رستوران‌ها زمانی که میزی توسط یک مشتری رزرو می‌شود یک پلاک "رزرو" روی آن قرار می‌دهند یا بر روی هر میز یک پلاک حاوی شماره قرار می‌دهند تا شماره هر میز مشخص شود. پس می‌توان گفت که نامگذاری و علامتگذاری میزهای رستوران، یکی از کاربردهای پلاک‌های پلکسی محسوب می‌شود.

تبلیغات

پلاک‌های پلکسی زیبایی و جذابیت خاصی دارند و امکان چاپ مطالب و نوشته‌ها

بر روی آن‌ها وجود دارد. در نتیجه به راحتی می‌توانند نظر مخاطبین را به سوی خود جلب کنند. به همین منظور، کمپانی‌ها و سازمان‌ها، لوگو برند خود را بر روی پلاک‌های پلکسی چاپ می‌نمایند و از آن‌ها برای معرفی خود در نمایشگاه و سمینارها استفاده می‌کنند.

قیمت پلاک پلکسی رومیزی

قیمت پلاک پلکسی رومیزی معمولا نرخ مشخصی ندارد و بر اساس معیارهای زیر تعیین می شود:

  1. اندازه و ابعاد پلاک: معمولا هر چه پلاک ابعاد بزرگتری داشته باشد قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند زیرا از پلکسی بیشتری در ساخت پلاک استفاده می‌شود.
  2. طراحی پلاک: بدون شک قیمت یک پلاک ساده کمتر از پلاکی است که طراحی پیچیده دارد.
  3. تعداد: تعداد پلاک‌های ساخته شده از دیگر عواملی بوده که بر روی قیمت پلاک پلکسی تاثیر می‌گذارد.
  4. نوع پلکسی به کار رفته: پلکسی در انواع مختلف مات، براق، شفاف و.. وجود دارد که قیمت هر کدام از آن‌ها با دیگری تفاوت دارد.
  5. نحوه چاپ و تولید پلاک: معمولا با روش‌های مختلفی می‌توان مطالب را بر روی پلاک‌های پلکسی چاپ کرد. برای هر روش، از یک دستگاه خاص استفاده می‌شود. به همین دلیل قیمت هر روش چاپی با روش دیگر فرق دارد.

نکات مهم خرید پلاک پلکسی رومیزی

مراجعه به یک شرکت معتبر و کاربلد، اولین نکته مهمی است که حین خرید پلاک پلکسی رومیزی باید به آن توجه کنید. چون شرکت‌های معتبر از جدیدترین و بروزترین ابزارآلات برای طراحی و تولید پلاک پلکسی استفاده می‌کنند. همچنین لازم است که هنگام خرید پلاک پلکسی به دو نکته زیر توجه داشته باشید:

توجه به مرغوبیت جنس پلکسی

پلاک‌های پلکسی از نظر میزان مرغوبیت پلکسی به کار برده شده در ساخت پلاک، دسته بندی می‌شوند. معمولا هر چه کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت پلاک بالاتر باشد، پلاک کیفیت بالاتری خواهد داشت. در واقع باید گفت که اگر در ساخت پلاک از پلکسی مرغوب استفاده شده باشد، برش آن به راحتی صورت می‌گیرد و حین برش دچار لپ پریدگی و سوختگی نمی‌شود. همچنین لازم به ذکر است که نوشته‌ها روی پلاک‌های پلکسی مرغوب، به طور واضح و خوانا چاپ می‌شوند.

توجه به گرید پلکسی

معمولا پلکسی در گریدهای مختلف وجود دارد که گرید A  آن بهترین نوع پلکسی است زیرا در برابر اشعه ماوراءبنفش مقاوم است و رنگ آن به مرور زمان تغییر نمی‌کند. پس اگر قصد دارید از پلاک پلکسی، در فضای باز استفاده کنید، حتما پلاکی را بخرید که گرید پلکسی آن A باشد.

طریقه ثبت سفارش پلاک پلکسی به شرکت نونگاه

با مراجعه به سایت نونگاه و انجام مراحل زیر به می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  1. ابتدا وارد سایت نونگاه شوید.
  2. سپس به بخش پلاک پلکسی مراجعه کنید. با مراجعه به این قسمت می‌توانید انواع نمونه کار پلاک پلکسی را مشاهده نمایید.
  3. پس از بررسی طرح‌ها و نمونه‌های پلاک پلکسی، طرح موردنظر خود را به همراه ابعاد، رنگ، متن و… را داخل قسمت مربوطه درج کنید.
  4. در مرحله بعد با واحد فروش شرکت تماس بگیرید و هزینه سفارش خود را از آن‌ها بپرسید تا بر اساس معیارهای گفته شده هزینه سفارش را محاسبه کنند.

جهت اطلاع دقیق از قیمت پلاک پلکسی و سایز لوازم پرسنلی مانند قیمت بج سینه می‌توانید به شرکت چاپ نونگاه مراجعه نمایید و از واحد فروش شرکت قیمت هر ابزاری که نیاز دارید را بپرسید.

از کجا پلاک پلکسی بخریم؟

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار