کد خبر: ۱۱۵۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 21 February 2024

جزیره زیبای کیش در هر فصلی از سال پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است. کیش مخصوصا در پاییز و زمستان که آب‌وهوای متعدل و مطلوبی دارای دارای مسافران بیشتری است. البته در سایر فصول نیز همچنان کیش از اولین انتخاب‌های گردشگران برای سفر است. به همین دلیل هتل های چند ستاره متعددی در این جزیره تاسیس شده است، اما در این میان برخی از آن‌ها به دلیل موقعیت مکانی و امکانات و خدمات منحصربه‌فردی که دارند بیشتر مورد توجه گردشگران قرارگرفته‌اند و از هتل‌های کیش محسوب می‌شوند. از این رو افرادی که برای نخستین بار می‌خواهند راهی سفر به کیش شوند با اقامت در آن‌ها می‌توانند سفری به‌یادماندنی و لذت‌بخش تجربه کنند.

اگر می‌خواهید با یک از هتل کیش بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی هتل های کیش با کیفیت بالا

هتل مارینا پارک

یکی از هتلی‌های ساحلی و پنج ستاره کیش هتل مارینا پارک است که در نزدیکی ساحل مرجانی خلیج‌فارس قرار دارد. لازم به ذکر است که این هتل در زیباترین و سرسبزترین منطقه جزیره ساخته شده است و با معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی دارای نمایی بسیار جذاب و چشم‌نواز است. هتل مارینا پارک دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متعددی با دکوراسیونی کاملا شیک و امکانات رفاهی فوق‌العاده است. در این مجموعه چندین رستوران و کافی‌شاپ دنج و زیبا وجود دارد. یکی از رستوران‌های هتل رستوران لوتوس است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت و طعمی بی‌نظیر ارائه‌ می‌دهند. رستوران باغ گل نیز از دیگر رستوران‌های هتل است که‌ می‌توانید با مراجعه به آن دستپخت سرآشپزان جزیره را در فضایی سرسبز امتحان کنید و لحظات شاد و لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.

هتل ویدا

یکی دیگر از هتل‌های جزیره کیش از نظر مسافران هتل ویدا است. این هتل پنج ستاره با ساختمانی ۹ طبقه و برخورداری از ۱۴۵ اتاق از جدیدترین هتل‌های کیش است که در بلوار موج قرار دارد. هتل ویدا از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و با اقامت در آن به‌راحتی‌ می‌توان به اماکن دیدنی و مراکز خرید جزیره دسترسی پیدا نمود. اتاق‌های این هتل پنج ستاره دارای دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا و امکانات رفاهی کاملی هستند، از این رو با اقامت در آن‌ها‌ می‌توان سفری آرامشبخش و به‌یادماندنی به کیش تجربه نمود. هتل ویدا تنها یک و نیم کیلومتر از ساحل دریا فاصله دارد و‌ می‌توانید با رزرو آن به‌راحتی به تفریحات آبی جزیره دسترسی داشته باشید.

معرفی هتل های کیش با کیفیت بالا

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از دیگر هتل‌های ۵ ستاره و محبوب جزیره است که در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع ساخته شده است. این هتل لوکس و مجلل دارای ۱۹۳ اتاق متنوع با امکانات کامل و محیطی بسیار شیک و زیبا است. هتل شایان در میدان ساحل جزیره قرار گرفته و قرارگیری آن در مقابل بزرگ‌‌ترین اسکله تفریحی جزیره موجب شده مورد توجه گردشگران بسیاری قرار بگیرد. این هتل ۵ ستاره مجهز به امکانات خدماتی و رفاهی فوق‌العاده و رستوران و کافی‌شاپ است. از این رو گردشگران‌ می‌توانند در مدت زمان اقامت در این هتل لذیذترین غذاهای جزیره را میل کنند و از طعم فوق العاده آن‌ها لذت ببرند.

هتل سورینت مریم

از قدیمی‌‌ترین و هتل‌های جزیره کیش‌ می‌توان به هتل سورینت مریم اشاره نمود. این هتل شیک و زیبا در سال ۱۳۸۳ ساخته شد و در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه دکوراسیونی کاملا مدرن دارد. هتل سورینت مریم دارای ساختمانی ۳ طبقه و ۵۵ سوئیت و واحد اقامتی است. طراحی و ساخت این هتل به سبک معماری اروپایی باروک انجام شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این هتل مدرن و لوکس با اتاق‌ها و سوئیت‌ها کاملا شیک و مجهز دارای دسترسی مناسبی به اسکله تفریحی و مراکز خرید مهم کیش مانند پردیس ۱ و ۲ و مروارید است.

معرفی هتل های کیش با کیفیت بالا

هتل آرامیس پلاس

هتل آرمیس پلاس از تازه تاسیس‌‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردید. این هتل پنج ستاره دارای ساختمانی ۱۴ طبقه با ۱۷۱ واحد اقامتی است. در این هتل شیک و مدرن امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری ارائه‌ می‌شود که از جمله آن‌ها‌ می‌تواند به رستوران بزرگ همراه با پخش موسیقی زنده، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، سالن اسپای، حمام ترکی ، اینترنت رایگان و پرسرعت اشاره نمود. با توجه به موقعیت جغرافیایی این هتل کیش گردشگرانی که آن را برای اقامت انتخاب‌ می‌کنند‌ می‌توانند به‌راحتی به مراکز خرید جزیره و سواحل خلیج‌فارس دسترسی داشته باشند.

هتل پالاس

هتل پالاس جدیدترین هتل کیش محسوب‌ می‌ شود که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. این هتل مدرن و پنج ستاره مجهز به ۲۳۳ اتاق و سوئیت اختصاصی با کامل‌‌ترین تجهیزات و امکانات رفاهی است. این مجموعه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به رستوران بین‌المللی، کافی‌شاپ، سالن ورزشی ، فضاهای عمومی سرسبز و... اشاره نمود.

هتل امیرکبیر

یکی دیگر از هتل‌های نوساز و محبوب جزیره کیش هتل امیرکبیر است. در طراحی و معماری این هتل از سبک معماری سنتی استفاده شده و منبت کاری‌های زیبایی روی دیوارهای آن به چشم‌ می‌خورد و آن را به هتلی منحصر‌به‌فرد در کیش تبدیل کرده است. از این رو‌ می‌تواند گزینه مناسبی برای گردشگرانی باشد که به اقامت در هتل‌های دارای معماری سنتی علاقمند هستند. هتل امیرکبیر در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده و امکانات و خدمات هیجان‌انگیز و جذابی را در اختیار مهمانان خود قرار‌ می‌دهد.

هتل لیلیوم

در میان انواع هتل کیش، هتل چهار ستاره لیلیوم نیز دارای طرفداران خاصی است. این هتل با برخورداری از موقعیت مکانی مناسب و امکانات تفریحی و رفاهی بی‌نظیر توانسته به جایگاه ویژه‌ای در میان گردشگران دست یابد. این هتل زیبا در نزدیکی ساحل قرار گرفته و اکثر اتاق‌های آن دارای ویوی فوق‌العاده‌ای به دریا هستند و تعدادی از سوئیت‌های آن نیز پنجره‌ای به سمت پارک بزرگ شهر دارند. گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب‌ می‌کنند‌ می‌توانند به‌راحتی به معروف‌‌ترین مراکز خرید کیش دسترسی داشته باشند. این هتل چهار ستاره به هتل هوشمند معروف است و در تمامی بخش‌های آن‌ می‌توان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا نمود. رستوران ایرانی هتل و کافی‌شاپ آن نیز ارائه دهنده لذیذترین غذاها، دسر و نوشیدنی‌ها هستند؛ بنابراین برای داشتن سفری متفاوت اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد‌ می‌کنیم.

رزرو هتل کیش با اسنپ تریپ

در جزیره کیش تنوع هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی بسیار بالا است. از این رو مسافران به‌راحتی‌ می‌توانند متناسب با سلیقه خود به رزرو هتل کیش بپردازند؛ اما هنگام انتخاب هتل باید به مواردی توجه داشته تا بتوان با رزرو هتل‌های مانند: هتل بین المللی کیش ، هتل داریوش کیش و... سفری به یادماندی را تجربه نمود. از جمله این موارد‌ می‌توان به موقعیت مکانی هتل و امکانات و خدمات و قیمت هتل اشاره نمود. برای رزرو هتل‌های کیش‌ می‌توانید به وب‌سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. این مجموعه شرایطی را فراهم نموده تا بتوانید ضمن دریافت مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته با قیمتی مناسب هتل در کیش را رزرو کنید و سفری آسوده خاطر و لذت‌بخش داشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار