کد خبر: ۱۱۶۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ 16 April 2024

تلویزیون سونی 55x80l

قیمت و خرید تلویزیون سونی x80l 

محصولی که به شما معرفی میشود، جزو یکی از سرترین تلویزیون های تولید شده ی شرکت سونی میباشد. این تلویزیون علاوه بر طول عمر بالا قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

از جمله یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون سونی x80l می‌توان به مواردی همچون پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید، پشتیبانی از قابلیت‌های هوشمند، کاربری خانگی و عمومی جهت  تماشای فیلم، پشتیبانی از کیفیت تصویر 4k و … اشاره کرد.

تلویزیون سونی X80L از سری نمایشگرهای قیمت مناسب برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال است که در سال 2023 با کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 60 هرتز پا به عرصه نهاد. LED سامسونگ طراحی جذاب و ظریفی دارد و از نسخه جدید سیستم عامل اندروید برای ارائه سرگرمی‌ها و برنامه‌های متنوع استفاده می‌کند.

قیمت تلویزیون سونی 65x80l

ویژگی های ظاهری تلویزیون سونی X80L

با توجه به قیمت مناسبی که این محصول دارد، از نظر طراحی بسیار شیک و زیبا است. این محصول با رنگ مشکی و لبه های تیز عرضه شده است. این نمایشگر روی دو پایه ی مخصوص در قسمت پایینی آن سوار شده است. پایه‌های این تلویزیون به‌صورت دوطرفه و خطی هستند که همین ویژگی نیز باعث می‌شود تا عملکرد مطلوبی را در موقعیت‌های مختلف به شما ارائه دهند.

این محصولات به شکلی طراحی و ساخته شده‌اند که به‌راحتی می‌توان آنها را روی دیوار نیز نصب کرد و از این نظر محدودیتی برای استفاده از آنها وجود ندارد.

در قسمت پشتی این محصول تعداد زیادی از پورت‌های مختلف را مشاهده میکنید که از جمله آنها می‌توان به پورت‌های USB، HDMI و … اشاره کرد.

رنگ قاب هم در صفحه‌ این نمایشگر مشکی است که این طراحی مشکی باعث جذابیت هرچه بیشتر این محصول شده است.

حاشیه دور تا دور تلویزیون کم بوده و فریم مشکی رنگ آن به اندازه کافی باریک کار شده است که زاویه دید بازتری را در اختیار بیننده قرار دهد تا تمام تمرکزش را معطوف به صفحه نمایش نماید و این را می‌توان یک نقطه مثبت برای استفاده بهینه از نمایشگر در نظر گرفت.

تلویزیون سری 8 LED سونی دارای سایزهای 43، 50، 55، 65، 75 و 85 اینچ است که برای متراژهای مختلفی در نظر گرفته شده‌اند.

توان صوتی تلویزیون سونی X80L

وقتی به ظاهر قضیه نگاه میکنیم ممکن است تصور کنیم که این تلویزیون با توان صوتی 20 واتی، در این زمینه ضعیف تر از رقبا عمل کرده است اما این کاملا اشتباه است، اسپیکرهای دو کاناله این نمایشگر بدون مشکل و کمبود تا سایز 55 و حتی 65 را ساپورت میکند اما اگر قصدخرید سایزهای بزرگتر را داشته باشید امکان دارد کمی صدا ضعیف به نظر برسد پس در این صورت ما به شما خرید یک ساندبار را پیشنهاد میکنیم که با توجه به قابلیت اتصال از طریق بلوتوث این نمایشگر گزینه ای آسان و دم دستی برای افزایش توان صوتی تلویزیون شما خواهد بود.

این اسپیکرها که از نوع بلندگوهای X-Balanced هستند و توانایی ایجاد صدای باکیفیت و بسیار بی‌نقصی را دارند.

همچنین این تلویزیون حالت Dolby Atmos را دارا میباشد که فضایی سە بعدی و بسیار گوش نواز را برای شما ایجاد میکند در کل کیفیت صدا را بخصوص در محیط های بزرگتر بالا میبرد.

کیفیت تصویر در تلویزیون سونی X80L

این محصول شرکت سونی کیفیت تصویر 4K را با 8 میلیون پیکسل مختلف به شما ارائه میدهد که وضوح فوق العاده ای به تصویر میبخشد و باعث هرچه بیشتر طبیعی و نچرال بودن تصاویر میشود. همچنین با توجه به تکنولوژی بک‌لایت Direct LED، ترکیبی از وضوح و نوردهی عالی را ارائه می‌کند و تجربه ای هیجان انگیز و بی نقص از تماشای سریال و فیلم مورد علاقه تان به شما میدهد.

فناوری Dynamic Backlight Control که در این تلویزیون برای کنترل نوردهی مورد استفاده قرار گرفته است باعث میشود تا نور صفحه به صورت خودکار و منطبق با نور محیط کم یا زیاد شود که هم چشم ها آسوده تر باشند و هم مصرف انرژی کاهش یابد.

پنل این تلویزیون از نوع IPS است که زاویه دید بهتری نسبت به پنل‌های VA ارائه می‌دهد و همچنین با ویژگی Wide Viewing Angle، تصویری کاملاً تطابقی را در هر زاویه‌ای ارائه می‌کند. رنگ‌های طیف گسترده‌ای از طریق فناوری TRILUMINOS Pro و عمق رنگ 10 بیتی به تصویر کشیده می‌شوند تا جزئیات با وضوح و واقع‌گرایی بیشتری نمایان شوند.

این مدل دارای رفرش ریت 60 هرتزی است که کاملاً مناسب تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها طراحی شده است.مورد دیگر، فناوری Motionflow XR است که در این تلویزیون تجربهٔ حرکتی روان و آرام را برایتان فراهم می‌کند تا در طول صحنه‌ها، جزئیاتی مانند پرش تصویری احساس نشود. این سرعت رفرش به‌خوبی برای تجربه تماشای خانگی جوابگو و عالی خواهد بود، اما شاید برای بازی‌های حرفه‌ای، به‌ویژه در صحنه‌های اکشن، کارایی مناسبی ارائه ندهد و به‌طورکلی به نظر نمی‌آید که برای گیمینگ و اجرای بازی‌های گرافیکی به طور کامل مناسب باشد.

تلویزیون هوشمند سونی 55X80L دارای سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) می باشد.

قیمت تلویزیون سونی 65x80l

این رابط کاربری در مقایسه با مدل سال گذشته خود بهبود یافته و کار کردن با آن بهتر و آسان تر شده است. همچنین برخلاف سال گذشته دیگر خبری از حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیست و امسال سونی تلویزیون مدل جدیدش را با حافظه داخلی 32 گیگابایتی به شما عرضه کرده است. البته ناگفتهژ نماند که بخشی از این حافظه داخلی توسط سیستم عامل و برنامه های از پیش نصب شده اشغال شده است و جیزی در حدود 19 گیگابایت از آن نیز برای شما باقی مانده است. شما می توانید از حافظه داخلی که در دسترس شماست برای نصب برنامه و بازی های دلخواه اندرویدی خود استفاده نمایید. برای این مهم تنها کافی است به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) مراجعه کنید و برنامه و بازی های اندرویدی مورد علاقه خود را دانلود و نصب نمایید.

سخن پایانی

ما در این مقاله تمام تلاش خود را معطوف کردیم تا با زبانی ساده و خودمانی این محصول را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با دیدی بازتر و اطلاعات بیشتر برای مبلغی که صرف خرید تلویزیون برای خانه یا محل کارتان میکنید برنامه بچینید و انتخابی داشته باشید که بعدها از آن پشیمان نشوید.

به طور کلی تلویزیون سونی X80L به استفاده های روزمره نظیر تماشای فیلم و سریال و مسابقات ورزشی و ... انتخابی بسیار عالی و به صرفه است. این نمایشگر جزو تلویزیون‌های برجسته برند سونی است که نسبت به مدل قبلی خود که در سال 2022 عرضه شده، ارتقا یافته است و اگرچه جزو محصولات میان رده به حساب می آید و قیمتی مناسب به نسبت سایر مدل ها دارد اما در آن از بروز ترین تکنولوژی و فناوری های روز استفاده شده است و از کیفیت تصویر و صدای بسیار بالایی نیز برخوردار است. به طور کل تلویزیون سونی مدل X80L از ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای نظیر قابلیت برقراری تماس تصویری، اندروید تی وی…، برخوردار است.

اگر قصد خرید یک تلویزیون سونی با قیمت مناسب و کیفیت عالی دارید تلویزیون سونی x80l میتواند گزینه عالی ای باشد و برای تهیه ان میتوانید به فروشگاه اینترنتی رمز و را زو یا دامنه www.ramzoraz.net مراجعه کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید ضمنا تحویل تلویزیون به صورت پرداخت درب محل میباشد و شما میتوانید با خیال راحت سفارشتون را ثبت نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار