کد خبر: ۱۱۵۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 06 March 2024

اگر قبلاً متوجه گذر زمان در کیفیت بازی خود شده اید یا میز بیلیاری دارید که آنطور که می خواهید کار نمی کند، به این معنی است که زمان آن فرا رسیده است که تعمیر میز بیلیارد را شروع  کنید. یک ابزار خوب برای دستیابی به نتایج مورد انتظار تعیین کننده است و علاوه بر این، این گزینه ارزان تر از سرمایه گذاری در یک مدل جدید است.

نکاتی برای بازسازی میز بیلیارد

وقت آن است که میز بیلیارد را تعمیر کنید، زمانی که بازی دیگر به اندازه ابتدا موثر نیست. در بیلیارد، همه چیز به دقت بستگی دارد، بنابراین در این رشته بازیکن معمولاً به اندازه ابزاری است که استفاده می کند. رفع اشکالات سطح یا تغییر رایزرها می تواند تفاوت بزرگی در کل تجربه بازی ایجاد کند.

بازسازی میز بیلیارد بسیار ساده است، چند ابزار و چند ساعت طول می کشد. این سرمایه گذاری زمان ارزشش را دارد، زیرا راهی برای دادن فرصتی دوباره به یک میز بیلیارد ارزان یا قدیمی است. علاوه بر این، پس‌اندازی که در مقایسه با سرمایه‌گذاری برای خرید میز بیلیارد به یک مدل جدید نشان می‌دهد، نباید نادیده گرفته شود. اگر علاقه مند به بازسازی میز بیلیارد هستید، وقت آن رسیده که دست به کار شوید.

نکاتی برای بازسازی میز بیلیارد

تعمیر میز بیلیارد کاری است که هر فردی بدون نیاز به کمک حرفه ای می تواند آن را انجام دهد. شما فقط باید ابزارهایی مانند پیچ ​​گوشتی، انبردست، تفنگ میخ یا منگنه، پارچه جدید، آچار سوکت یا منگنه برداری داشته باشید. به طور کلی مراحل ترمیم بیلیارد گام به گام و با دستورات زیر انجام می شود:

نکاتی برای بازسازی میز بیلیارد

وضعیت سطح را بررسی کنید

قبل از شروع فرآیند بازسازی میز بیلیارد ارزان یا قدیمی، بهتر است یک توپ سفید را در مناطق مختلف میز بغلتانید. اگر در یک خط مستقیم حرکت نمی کند، ممکن است یک مشکل ساختاری باشد که باید توسط یک متخصص مراقبت شود. از طرف دیگر، اگر مشکلی وجود نداشت، وقت آن است که مراحل دیگر را ادامه دهید.

ریل ها و پارچه را بردارید

مرحله بعدی این است که پیچ ها را بردارید و ریل های میز بیلیارد را بردارید تا منگنه های نگهدارنده پارچه را جدا کرده و آن را بردارید. این کار با انبردست یا منگنه پاک کن انجام می شود. به این ترتیب سطحی که معمولاً از تخته سنگ یا چوب می باشد نمایان می شود.

مواد سطحی هر چه که باشد، باید برداشته شود تا هر گونه بریدگی، ترک، فرورفتگی یا ایجاد چسب که می تواند بر کیفیت بازی تأثیر بگذارد، ترمیم شود. برخی حتی خرید بشقاب های جدید را انتخاب می کنند.

لاستیک باند را بردارید و عوض کنید

همچنین لازم است بالشتک ها را با چاقو یا کاردک بردارید، این به شما امکان می دهد انعطاف پذیری و قابلیت ارتجاعی آنها را بررسی کنید: اگر متوجه شدید که این ویژگی ها ناپدید شده اند، زمان آن رسیده است که آنها را با بالشتک های جدیدی جایگزین کنید که عملکرد بهینه دارند.

پارچه را دوباره روی میز بگذارید

اگر پارچه در شرایط خوبی است، فقط باید آن را تا کنید و کنار بگذارید تا زمانی که بیلیارد در حال بازسازی است. از طرف دیگر، اگر لکه داشته باشد یا آسیب دیده باشد، باید با یک مورد جدید نیز تعویض شود.

در نهایت باید ابزارها را سر جای خود قرار دهید، باندها را بچسبانید، پارچه را پهن کنید و مطمئن شوید که به خوبی کشیده شده است، ته آن را منگنه کنید و ریل ها را به عقب برگردانید.

فراموش نکنید که قسمت های چوبی را بررسی کنید

جداسازی میز بیلیارد این فرصت را به ما می دهد تا قسمت های چوبی آن را به طور کامل بررسی کرده و آنها را تعمیر کنیم. می توان از آن برای سنباده زدن و اعمال یک لایه لاک برای دستیابی به یک تصویر جدید استفاده کرد.

چگونه میز بیلیارد خود را در شرایط خوبی نگه داریم؟

برای جلوگیری از رسیدن به نقطه ای که نیاز به بازسازی میز بیلیارد وجود دارد، لازم است کمی برای نگهداری آن وقت بگذارید . اگرچه میزهای بیلیارد برای سرگرمی و سرگرمی هستند، اما مهم است که به یاد داشته باشید که یک سرمایه گذاری است و بنابراین، باید از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کرد. اینها برخی از اقدامات خوب برای حفظ وضعیت خوب میز بیلیارد هستند:

از میز بیلیارد با روکش محافظت کنید

اگرچه آنها میزهای بیلی ارزانی هستند ، اما این یک عنصر ضروری است که به جلوگیری از گرد و غبار، رطوبت و قرار گرفتن در معرض نور کمک می کند: همه عوامل خارجی هستند که به سرعت هر جسمی را خراب می کنند.

میز را مسواک بزنید

مسواک زدن میزهای بیلیارد برای کیفیت بازی و تمیزی آن تعیین کننده است. برای مسواک زدن بهینه، برس های مخصوصی وجود دارد که باید با حرکات ملایم در یک جهت استفاده شود.

ساختار را تمیز کنید

تمیز کردن ساختار میز به اندازه مراقبت از سطح آن مهم است و همچنین بسیار ساده است. برای از بین بردن کثیفی فقط باید با یک پارچه مرطوب پاک کنید و در صورت تمایل می توانید از محصولی مانند پولیش یا واکس مبلمان استفاده کنید.

در صورت لزوم پارچه را تعویض کنید

عمر مفید پارچه میز بیلیارد کاملاً به استفاده از آن بستگی دارد. در جدولی که گهگاهی بازی می شود، می تواند تا 5 سال دوام بیاورد، اما در اتاق های بازی یا بارها باید حداقل هر 6 ماه یکبار تعویض شوند.

همانطور که می بینید، تعمیر میز بیلیارد به هیچ وجه پیچیده نیست و همچنین راهی برای صرفه جویی در هزینه است، زیرا با بازسازی یک مدل ارزان می توانید آن را در حد نو بگذارید. علاوه بر این، با مراقبت صحیح می توان آن را برای مدت طولانی در شرایط عالی نگه داشت.

در صورت نیاز به یک متخصص می توانید با بیلیارد حامدی در تماس باشید که شما راهنمایی کنیم در خرید لوازم میز بیلیارد و می توانید از نصاب میز بیلیارد حرفه ای شرکت استفاده نمایید و با تغییرات لازم میز خود را به بهترین شکل ممکن سرویس نمایید.

مواردی که باید قبل از تماس با ما یادداشت کرده باشید که به راحتی به سوالات شما پاسخ دهیم ابتدا ابعاد میز بیلیارد که بدانیم چه مقدار پارچه میز بیلیارد نیاز هست مورد بعدی تعویض چه لوازمی مد نظرتان هست مثلا تو و ریل یا چرم یا توپ بیلیارد که بتوانیم به راحتی قیمت را هم خدمت شما اعلام کنیم.

اگر میز بیلیارد شما نیاز به رنگ دارد مثلا زخمی شده هست یا مدت زیادی از عمر ان می گذرد ما برای شما رنگ و تعمیرات ان را انجام می دهیم تا مثل روز اول شود بیلیارد حامدی این خدمت را نیز برای شما انجام می دهد امیداواریم که با این مقاله به شما کمک کرده باشیم و بتوانیم در اینده در خدمت شما سروان گرامی باشیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار