فروش اقساطی پژو پارس همیشه مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفته است، همین مسئله موجب شده تا هر بار مهندسان فعال در زمینه تولید این خودرو آپشن‌های بیشتری را به آن اضافه کنند. افرادی که قادر به خرید نقدی نیستند، می‌توانند با انتخاب خرید اقساطی پژو پارس با پرداخت مبلغ مناسب این خودرو را خریداری کرده و بلافاصله تحویل بگیرند. در مجموعه کیان خودرو، شرایط ویژه برای فروش پژو پارس قسطی در نظر گرفته شده است و بلافاصله پس از انعقاد قرارداد سند منتقل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 06 January 2024

تحلیل و بررسی خودرو پژو پارس

کمپانی بزرگ ایران خودرو با ارائه خودروهای پژو در حدود ۴۰ سال پیش از محصولات کمپانی فرانسوی ارائه می‌شد، توانست محبوبیت خوبی در بازار به دست آورد. به همین جهت فروش اقساطی پژو پارس توسط این مجموعه از استقبال بالایی برخوردار بود. در ابتدای ارائه به بازار این خودرو با نام پژو پرشیا معرفی شد؛ اما در ادامه با نام پژو پارس آن را به بازار ارائه کردند. به دلیل استقبال بالا از آن مدل‌های مختلف از این پژو به بازار آمده که در حال حاضر امکان خرید پژو پارس اقساطی در مدل‌های مختلف فراهم آمده است.

شرایط فروش اقساطی پژو پارس ایران خودرو برای دی 1402

فروش پژو پارس قسطی در مدل‌های مختلف

معمولاً ایران خودرو محصولاتی را ارائه می‌دهد که از لحاظ اقتصادی مناسب بوده و افراد بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند. به همین جهت فروش اقساطی ایران خودرو همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. در حال حاضر که خودرو پژو پارس با چندین مدل متفاوت به بازار عرضه شده، توانسته است نیاز افراد بیشتری را تأمین کند. به همین سبب فروش پژو پارس قسطی هم در اغلب نمایندگی‌های معتبر صورت می‌گیرد.

در ادامه به بررسی فروش پژو پارس قسطی در مدل‌های مختلف می‌پردازیم:

فروش اقساطی پژو پارس سال 

پژو پارس سال همان نسخه فیس لیفت ۴۰۵ است که با داشتن کابین جادار، چراغ‌های کشیده ظاهر زیباتری دارد. در حال حاضر فروش اقساطی پژو پارس سال موجب شده تا افرادی که به این خودرو علاقه زیادی دارند، با حداقل هزینه بتوانند اقدام به خرید این خودرو کنند.

فروش قسطی پژو پارس lx 

پژو پارس lx ظاهری کاملاً شبیه با پارس معمولی داشته و فقط از لحاظ رینگ‌ها و آینه‌های جانبی متفاوت است؛ اما بر روی این خودرو موتور TU5 قرار گرفته است. ویژگی‌های این خودرو موجب شده تا افراد بیشتری منتظر شرایط فروش قسطی پژو پارس lx از کمپانی ایران خودرو باشند.

فروش قسطی پژو پارس ELX 

پژو پارس ELX ظاهری بسیار جدی و پرتوان داشته و توانسته است، مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند. این سدان خانوادگی با داشبوردی به رنگ روشن، صندلی‌هایی با ارگونومی مناسب و کامپیوتر سفری به مراتب از سایر نمونه‌های پژو پارس بهتر است؛ به همین جهت فروش قسطی پژو پارس ELX آن هم مورد استقبال قرار گرفته است.

فروش پارس اتومات

پارس اتومات با داشتن فضای داخلی زیاد و همچنین در دسترس بودن قطعات آن برای تعمیر و نگهداری جزء خودروهایی است که در حین استفاده، کمتر مشکل برای صاحبانش به وجود می‌آورد. به همین سبب یکی از نمونه‌های پرطرفدار در فروش قسطی پژو پارس می‌باشد.

شرایط فروش اقساطی پژو پارس ایران خودرو برای دی 1402

فروش اقساطی پژو پارس تحویل فوری

خرید خودرو همیشه یکی از چالش‌های مهم و اساسی برای افرادی است که درآمد بالایی ندارند و نمی‌توانند مبلغ کامل یک خودرو را جمع آوری کنند. در حال حاضر فروش اقساطی پژو پارس توسط مراکز معتبر مانند کیان خودرو، موجب شده تا افراد بیشتری بتوانند یک خودروی مناسب و دلخواه تهیه کنند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که در انتخاب یک مجموعه برای خرید خودرو در نظر قرار می‌گیرد، فروش اقساطی پژو پارس تحویل فوری است. چرا که با پرداخت بخشی از هزینه خودرو و امضای قرارداد، بلافاصله می‌توانید خودرو را تحویل گرفته و تا پایان مبلغ اقساط از آن استفاده کنید.

شرایط فروش اقساطی پژو پارس

پژو پارس که جزء خودروهای ارتقا یافته در داخل ایران است، مورد استقبال زیادی بوده، به همین جهت فروش پژو پارس اقساطی توسط مراکز متعددی صورت می‌گیرد. اما مسئله مهم این است که شرایط فروش اقساطی پژو پارس چگونه ارائه می‌گردد، زیرا هر مجموعه بر اساس سیاست‌های کاری خود شرایط خاصی را در نظر می‌گیرد. خریدار می‌تواند با بررسی دقیق شرایط مختلف و متناسب با بودجه‌ای در نظر گرفته شده و توانایی های خود برای پرداخت اقساط، اقدام به خرید نماید.

در مجموعه کیان خودرو که ابتدا به مشتری توجه می‌شود، شرایط ویژه فروش اقساطی پژو پارس در نظر گرفته شده است. یکی از مهم‌ترین شرایط می‌توان به تحویل فوری خودروی خریداری شده اشاره کرد. از مهمترین شرایط فروش اقساطی پژو پارس از لحاظ تعداد اقساط می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • فروش قسطی با اقساط ۳۶ ماهه

  • فروش قسطی با اقساط ۲۴ ماهه

  • فروش قسطی با اقساط ۱۲ ماهه

شرایط فروش اقساطی پژو پارس ایران خودرو برای دی 1402

مزایای خرید اقساطی پژو پارس

در روزگاری که قیمت محصولات در حال نوسان بوده و روز به روز افزایش پیدا می‌کند، منتظر ماندن برای جمع شدن پول به حد نصاب و اقدام به خرید خودرو کاری بسیار بیهوده است. چرا که قیمت خودرو مدام در حال افزایش می‌باشد. به همین سبب خرید اقساطی پژو پارس مزیت‌های زیادی دارد که برای افراد با درآمدهای پایین، مناسب است. از مهم‌ترین مزیت‌های خرید اقساطی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • با انتخاب مراکز معتبر پس از دادن پیش قسط بلافاصله خودرو به نام شما سند می‌خورد.

  • با داشتن حداقل مبلغ مورد نیاز هم می‌توانید اقدام به خرید خودرو با اقساط بلند مدت کنید.

  • از بین بردن درصد تورم بر روی قیمت خودرو از لحظه عقد قرارداد، تا پایان اقساط جزء مزایای آن است.

فروش اقساطی پژو پارس در تهران با کیان خودرو

همه افرادی که پول کافی برای خرید مستقیم پژو پارس از کارخانه را ندارند، می‌توانند با مراجعه به مجموعه کیان خودرو اقدام به خرید پژو پارس اقساطی نمایند. این خرید برای آنها مقرون به صرفه بوده؛ چرا که با سرمایه اندک توانستند سرمایه‌گذاری کنند. در مجموعه کیان خودرو شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی پژو پارس در تهران فراهم آمده است؛ چرا که در این شهر تعداد درخواست کنندگان برای خرید خودرو زیاد می‌باشد. پس با تمرکز بر روی ارائه محصولات با کیفیت و تمرکز بر روی ارائه محصولات با کیفیت خدمات خود را به شکل حرفه‌ای عرضه می‌کند.

بهتر است از طریق راه‌های ارتباطی مختلف مانند تماس از طریق تلفن یا وب سایت با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید، تا تجربه خوبی از خرید اقساطی خودرو به دست آورید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار