برای آشنایی با امکانات 3 شرکت معتبر در این زمینه و مقایسه خدمات آن‌ها، لطفا این مقاله را تا انتها بخوانید.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 18 January 2024

3 شرکت چاپ روی چسب پهن در ایران + مقایسه

شرکت های تولید‌ کننده نوار چسب با فراهم کردن امکان سفارش چاپ چسب (معمولا 5 سانتی) با هر طرح، لوگو و متن، فرصتی مناسب برای برندینگ و معرفی کسب و کارها هستند و نقش بسیار مهمی را در برندسازی ایفا میکنند.

در این گزارش، نکات مهم سفارش این محصول تبلیغاتی را توضیح می‌دهیم. همچنین برای آشنایی با امکانات 3 شرکت معتبر در این زمینه و مقایسه خدمات آن‌ها، لطفا این مقاله را تا انتها بخوانید.

اهمیت و مزایای چاپ چسب نواری طرح دار

نوار چسب، یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف و در زندگی روزمره به شمار می‌رود. شرکت‌ های چاپ چسب پهن نیز این محصولات کاربردی را با طرح و لوگوی درخواستی کارفرما تولید می‌کنند که تأثیر بسیار زیادی در رشد کسب‌وکارشان دارد. برخی از مزایای این شیوه تبلیغاتی عبارتند از:

  • معرفی برند
  • امکان درج لوگو، متن، طرح
  • تنوع در رنگ و طرح
  • تبلیغات ارزان قیمت
  • افزایش کیفیت و زیبایی بسته‌بندی
  • یونیک بودن بسته‌بندی محصولات
  • کسب اعتبار برای حرفه و برند

همچنین امروزه، شرکت های مختلف تولید کننده نوار چسب در رقابت با یکدیگر، از تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کنند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را افزایش دهند که در ادامه با 3 کارخانه فعال در این زمینه آشنا خواهید شد.

کیفیت چاپ

به‌طور کلی، سفارش چاپ تبلیغات روی نوار چسب با روش‌ها و کیفیت های مختلفی انجام می‌شود. با توجه به تجهیزات کارخانه تولید‌‌ کننده و همچنین کیفیت مواد اولیه ای که استفاده می‌کند، کیفیت چاپ متفاوت خواهد بود.

روش چاپ تبلیغات روی نوار چسب

روش‌های چاپ تبلیغات روی این چسب نواری متفاوت است. تیراژ سفارش پارامتر مهمی در انتخاب روش است. البته شرکت های چاپ چسب همیشه روش‌هایی که کیفیت بهتری دارد را به مشتری پیشنهاد می‌دهند:

  • چاپ سیلندر: در این روش چاپ، کیفیت و وضوح چاپ بسیار بالا و در حد پیکسلی است. در این روش ابتدا چاپ روی سلفون‌ها انجام می‌شود، سپس عملیات چسب‌‌ریزی را با یکی روش‌های کوتینگ گرم یا سرد انجام می‌دهند.
  • چاپ کلیشه: در این روش که قیمت کمتری نسبت به چاپ به وسیله سیلندر دارد، چاپ روی سطح چسب انجام می‌شود که نه تنها کیفیت طرح و نوشته محصول افت می‌کند، بلکه چسبندگی چسب نیز کاهش پیدا می‌کند.

3 شرکت چاپ روی چسب پهن در ایران + مقایسه

روش اصولی چاپ چسب پهن و سایر نوار چسب ها

چاپ زیر سلفون، قبل از عملیات چسب ریزی را می توان به عنوان روش اصولی چاپ چسب به شمار آورد. بنابر این، حتماً به شرکت های تولید کننده نوار چسب که کار چاپ چسب را هم انجام می‌دهند مراجعه کنید. چرا که معمولا تولید کنندگان از این روش استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه مرغوب، تأثیر زیادی در نتیجه نهایی کار دارد.

نکات مهم و راهنمای سفارش چاپ چسب پهن

در صورتی‌که قصد دارید از طریق این محصولات پرکاربرد تبلیغات کنید، توجه به مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم، بسیار ضروری هستند:

1- رنگ و نوع چاپ چسب

سفارش چاپ چسب پهن به صورت تک‌رنگ، چند رنگ و تمپلات انجام می‌شود که به شرح زیر میباشند:

  • چاپ تمپلات یا (چاپ تمام): این یکی از روش هایی است که معمولا فقط در تیراژهای بالا انجام می‌شود. در این روش یک رنگ برای پس زمینه زده می‌شود و سپس طرح را در هر چند رنگ که باشد، روی کار می‌زنند.
  • چاپ چسب تک رنگ:یکی از روش‌های مرسوم، چاپ چسب به صورت تک رنگ است، که به دلیل وجود تنها یک رنگ در چاپ قیمت ارزانی دارد.
  • چاپ چسب چند رنگ: باید بدانید که شما هر طرح با هر تعداد رنگی را می‌توانید روی نوار چسب‌ها چاپ کنید که البته تعداد و نوع رنگ بر قیمت‌ نهایی کار تأثیر می‌گذارد. طبیعتا هرچقدر تعداد رنگ های مورد نیاز شما در چاپ بیشتر باشد، قیمت چاپ نیز افزایش پیدا می‌کند.

خدمات فوق‌الذکر در اکثر شرکت های چاپ چسب ارائه می‌شود بسته به سلیقه، نوع کسب‌و‌کار و استراتژی بازاریابی موردنظرتان، هرکدام از این روش‌ها می‌تواند جالب توجه و سودمند باشد. این موارد علاوه بر اینکه در ظاهر و جلوه تبلیغات برند شما نقش دارند، از لحاظ قیمت نیز متفاوت هستند. بنابراین پیش از سفارش حتماً به خوبی در مورد این مسائل تحقیق کنید و سپس نظر نهایی را به شرکت موردنظرتان اعلام نمایید.

2- طول و عرض چسب برای تبلیغات

تبلیغات چاپی روی نوار چسب‌ها با اندازه‌های 2 سانتی‌متر تا اندازه‌های 10 سانت و بالاتر انجام می‌شود. در هنگام سفارش باید یارد یا طول نوار چسب را نیز مشخص کنید که معمولاً در متراژ‌های مختلف 90، 180، 500 یارد و بالاتر چاپ می‌شوند.

3- انتخاب طرح و ساخت سیلندر یا کلیشه

شما می‌توانید فایل لایه باز طرح و لوگوی موردنظرتان را برای شرکت تولید‌کننده ارسال کنید؛ سپس کارشناسان مربوطه ضمن راهنمایی‌ها و مشاوره لازم، طرح شما را تأیید کرده و اقدامات بعدی پروسه که اولین آن ساخت کلیشه یا سیلندر است را آغاز می‌کنند. به‌منظور کاهش هزینه‌های تبلیغات، به آن دسته از شرکت های چاپ چسب که صفر تا صد مراحل پروسه توسط خودشان انجام می‌شود، مراجعه کنید. توجه داشته باشید بعضی از تولیدکنندگان، عملیات چاپ را خودشان انجام نمی‌دهند؛ بنابراین مشتری مجبور است برای سایر کارهای پروسه، به مراکز دیگری مراجعه کند که در این صورت، به دلیل واسطه‌ها، هزینه چاپ روی چسب بیشتر می‌شود.

اما در ادامه همراه ما باشید. چرا که می‌خواهیم چند شرکت چاپ چسب ایرانی را به شما معرفی کنیم.

3 شرکت چاپ روی چسب پهن در ایران + مقایسه

شرکت تولیدی چسب رز

چسب رز، یکی از شرکت های تخصصی تولید کننده نوار چسب در ایران است که علاوه بر تولید محصولات متنوع، خدمات سفارش چاپ را هم ارائه می‌دهد. امکانات این تولیدی به شرح زیر است:

  • بهره مندی از دستگاه های پیشرفته و متناسب با استانداردهای روز دنیا
  • استفاده از روش چاپ روی سلفون به وسیله سیلندر و کلیشه
  • متشکل از پرسنل باتجربه، متخصص و متعهد به کار
  • تنوع محصولات ازجمله انواع چسب نواری تحریر، چسب پهن 5، 7 و 10 سانتی، نوار چسب برق، نوارهای کاغذی و ...
  • تولید محصولات در میکرون، یارد و طول‌های متنوع
  • امکان چاپ طرح، لوگو و متن روی چسب 5 سانتی با هر طرح و رنگ بر اساس درخواست مشتری

صفر تا صد سفارش چاپ چسب در چسب رز

در شرکت چسب رز مراحل تولید و چاپ روی چسب نوای پهن از صفر تا صد در داخل شرکت و توسط کارگران خط تولید انجام می گیرد و همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم این اقدام هوشمندانه از سوی شما و ارتباط مستقیم با شرکت های تولید کننده چسب و خصوصا شرکت چسب رز می‌تواند منجر به سفارش چاپ چسب پهن با بهترین قیمت و در کنار تضمین کیفیت بالا باشد که در کنار سایر خدمات چسب رز می‌توانید از آن بهره مند شوید.

مجموعه چسب رز با بهره مندی از پرسنل مجرب و دستگاه های پیشرفته، سفارش‌های مشتریان را در سبک و تیراژ درخواستی آن‌ها انجام می‌دهد و همچنین امکان ثبت سفارش و ارسال محصول را به تمام نقاط کشور فراهم کرده است. این مجموعه در جهت ارتقای خدمت رسانی به مصرف کنندگان و ارتقای کاری خود، همواره تلاش می کند محصولاتی مرغوب را تولید کند. همچنین امکان سفارشی‌سازی محصول را برای طیف گسترده‌ای از مشاغل در صنف‌ها و رسته‌های مختلف فراهم کرده است.

با توجه به اینکه چاپ روی چسب در کمتر کارخانه و توسط کمتر تولید کننده ای صورت میپذیرد، اما با این حال انجام این کار توسط کارخانه چسب رز با بهترین قیمت انجام میگیرد. این مزیت یکی از دیگر مزیت هایی است که چسب رز جهت ایجاد رضایت مشتریان و رفع نیاز آنان، آن را برای مشتریان فراهم کرده است.

مشاوره چاپ و تبلیغات

چسب رز به عنوان یکی از شرکت های چاپ چسب در ایران، پیش از دریافت و شروع هر سفارشی، تمام راهنمایی های لازم را به مشتری و به صورت دقیق و کامل ارائه میدهد. بنابر این مشتریان همواره می‌توانند از مشاوره رایگان برای ثبت سفارشات خود بهره مند شوند و ضمن کیفیت کلی محصول، از طریق چسب رز هزینه های خود را نیز کاهش دهند.

کارخانه تولید چسب نواری لیندا

شرکت چسب لیندا یکی دیگر از تولیدکنندگان نوار چسب در ایران با سابقه چندین ساله است. این مجموعه با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا، محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌کند. می‌توانیم ویژگی‌ها، خدمات و امکانات تولیدی لیندا را به شرح زیر بیان کنیم:

  • بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و تولید محصولات باکیفیت
  • تولید محصولات مدرن بر اساس استاندارد های این صنعت
  • خدمات پس از فروش و مشاوره فنی حرفه‌ای در راستای پاسخگویی به نیاز مشتری
  • پرسنل کارآزموده و علاقه‌مند به این صنعت
  • امکان خرید و سفارش محصولات به‌صورت غیرحضوری و امکان ارسال آن به سراسر کشور

مجموعه لیندا نیز یکی از شرکت های چاپ چسب است که هم در زمینه تولید و هم چاپ تبلیغات روی این محصولات فعالیت دارد.

شرکت تولید کننده نوار چسب تاو

تاو یکی دیگر از تولیدکنندگان چسب در ایران است. این کارخانه مجموعه متنوعی از چسب‌های نواری شیشه‌ای باکیفیت را به بازار عرضه می‌کند. کارخانه تاو نیز امکان سفارشی‌سازی چسب‌های طرح‌دار را فراهم کرده است. بنابراین به مصرف‌کنندگانی که تمایل دارند برای تبلیغ برند و حرفه‌ خود از این روش استفاده کنند، خدمات ارائه می‌دهد. خدمات و امکاناتی که از طریق این مجموعه دریافت خواهید کرد عبارتند از:

  • تنوع محصولات شامل انواع چسب‌های نواری در سایزهای مختلف
  • کیفیت و چسبندگی بالای محصولات با توجه به استفاده از مواد اولیه مرغوب
  • استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته
  • قبول سفارش بیشتر به‌صورت غیرحضوری
  • فروش عمده از کارخانه
  • قیمت مناسب
  • ارسال به تمام نقاط کشور
  • امکان چاپ طرح و لوگو روی محصول

مقایسه شرکت های چاپ چسب

برای مقایسه شرکت های تولید کننده نوار چسب در ایران و انتخاب یکی از آنها جهت ثبت سفارش محصول، باید توانایی پاسخگویی این تولید کنندگان را در جهت رفع نیازهای خود بسنجید. در این مطلب خدمات و امکانات شرکت های چسب رز، چسب لیندا و چسب تاو را بیان کردیم و متوجه شدیم که هر کدام از آن‌ها امکانات مناسبی دارند و خدمات خوبی ارائه میدهند.

اما در کل، شرکت تولیدی چسب رز را با توجه به ارائه خدمات بسیار متنوع، استفاده از تجهیزات پیشرفته، امکان چاپ چسب پهن در رنگ ها و طرح های متنوع و همچنین قبول سفارش در تیراژ بالا، یکی از شرکت های عالی برای مصرف‌کنندگان این محصولات دانست. یکی از مزایای قابل توجه این مجموعه، ارائه مشاوره تخصصی با توضیح تمام جزئیات محصول است که در نتیجه آن، می‌توانید چسب پهن عمده مورد نیاز خود را با چاپ لوگوی دلخواه روی آن در زمانی سریع و کیفیت بالا برای کسب و کارتان سفارش دهید. شرکت های تولیدی های چسب تاو و لیندا نیز از جمله شرکت های چاپ چسب مشهور در ایران هستند که هر کدام آنها خدمات و امکانات متنوعی از جمله تولید چسب های نواری و چاپ طرح و لوگو روی این محصولات را ارائه می‌دهند که جدای از انجام چاپ چسب پهن، نوار چسب های ساده را نیز می‌توانید از آنها به صورت عمده خریداری کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار