صنعت ساختمان سازی در کلانشهر تهران به طور چشم گیری افزایش یافته و باتوجه به این موضوع شاهد انقلاب عظیمی در معماری و ساختمان سازی هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 25 December 2023

این روزها شاهد رشد و پیشرفت بسیاری در زمینه ساختمان سازی هستیم و افزایش ساخت و ساز های مدرن در شمال تهران بسیار مورد توجه قرار گرفته چرا که با استفاده از بروز ترین تجهیزات روز دنیا و زیر نظر مهندسین و معماران باتجربه طراحی و اجرا شده اند. با قدم زدن در خیابان های شمال تهران میتوانید شاهد عظمت و معماری بی نظیر ساختمان سازی در این منطقه باشید. البته که برخی از ساختمان ها همچنان بافت قدیمی خود را نگهداشته اند.

معماری منحصر بفرد و مدرن برج های شمال تهران، سبب شده تا توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کند. ازجمله ویژگی های این سازه ها میتوان به طراحی و دکوراسیون آنها اشاره کرد بطوری که در زمان ورود نیز با لابی بسیار مجلل و زیبا مواجه خواهید شد.

استفاده از برند های روز دنیا، طراحی فضای سبز دلنشین، طراحی پنجره های بزرگ و نورگیر، استفاده از تکنولوژی بروز در طراحی داخلی و خارجی سبب شده تا خرید آپارتمان لوکس در تهران آرزوی بسیاری از افراد باشد. یکی دیگر از المان هایی که در این سازه های منحصر بفرد دیده میشود، موقعیت مکانی دنج و آرام آنها بوده است. چراکه معماران این سازه ها تنها به محیط داخلی سازه اهمیت نداده و توجه بسیاری به محیط اطراف وموقعیت مکانی آنها نیز داشته اند.

خانه های لوکس تهران

قیمت آپارتمان در شمال تهران

باتوجه به المان هایی که گفته شد، خرید آپارتمان در شمال تهران بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از افراد به دنبال سکونت در خانه های شمال تهران میباشند. باتوجه به موقعیت مکانی این سازه ها در کوهپایه های شمالی تهران، آب و هوای این منطقه نیز بسیاردلنشین بوده است. اما برای خرید واحد در این آپارتمان ها، شما نیازمند بودجه بسیاری خواهید بود؛ که باتوجه به تعداد واحدها، طبقه واحد، امکانات و دسترسی ها برآورد میشوند. با خرید واحد در آپارتمان های شمال تهران، میتوانید سکونت در منطقه ای مدرن و امروزی را تجربه کنید. باتوجه به قیمت این سازه ها ممکن است همه افراد توانایی خرید نداشته و به سراغ رهن آپارتمان لوکس بروند تا علاوه بر تجربه زندگی آرام در ساختمان های نوساز و مدرن، در محیطی دنج سکونت داشته باشند.

خانه های لوکس تهران

قیمت رهن و اجاره آپارتمان

همانطور که گفته شد قیمت خرید آپارتمان در شمال تهران بسیار بالا بوده و افرادی که توانایی خرید نداشته، به سراغ اجاره آپارتمان در این منطقه میروند. قیمت اجاره آپارتمان به المان هایی نظیر متراژ واحد، سال ساخت و موقعیت مکانی آن بستگی دارد. در جدول زیر قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله های مختلف تهران باتوجه به متراژ را آورده ایم:

خانه های لوکس تهران

قیمت برج در تهران

برج های سر به فلک کشیده تهران، بیشتر در شمال این کلانشهر به چشم میخورند؛ برج های این مناطق لوکس و مدرن بوده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مجهز شده اند. بسیاری از برج های این مطنقه شرایطی را برای ساکنین خود فراهم نموده اند که ساکنین دیگر نیازی به خروج از ساختمان نداشته و میتوانند در ساختمان به تمام امکانات دسترسی داشته باشند. باتوجه به این موضوع قیمت برج در تهران بالا بوده و نیازمند سرمایه کلانی خواهید بود. در ادامه به قیمت برج در برخی از مناطق شمال تهران پرداخته ایم:

  • ولنجک: 330 متر، متری 350 میلیون
  • زعفرانیه: 470 متر، متری 400 میلیون
  • محمودیه: 550 متر، متری 350 میلیون
  • نیاوران: 230 متر، متری 270 میلیون

امکانات برج های شمال تهران

اگر شما هم در دسته افرادی هستید که علاقه مند به خرید آپارتمان های امروزی و مدرن می باشید، شمال تهران همان گزینه ای خواهد بود که به دنبال آن هستید. آپارتمان های واقع شده در منطقه 1، 2 و 3 تهران سازه هایی لاکچری و امروزی بوده و با هر سلیقه ای میتوانید مناسب ترین سازه را انتخاب کنید. ازجمله امکانات برج های این مناطق میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لابی مجلل
  • سینما خانگی
  • روف گاردن مدرن
  • سالن های ورزشی
  • مجهز به استخر و سونا
  • خرید برج در شمال تهران

مسکن ولنجک

پیدا کردن خانه ای مناسب که با تمام اولویت های شما همسو باشد، کار دشواری است. به همین جهت مشاورین املاک میتوانند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کنند. ازجمله ویژگی های مشاور املاک معتبر میتوان به سابقه کاری و حرفه ای تیم مشاور در زمینه املاک اشاره کرد؛ همچنین تسلط کامل مشاورین املاک به منطقه مد نظر نیز میتواند گزینه دیگری در پیدا کردن بهترین مشاورین املاک باشد. با مشاهده سابقه درخشان مسکن نوبل، در منطقه ولنجک و تمام محله های منطقه 1، 2 و 3 تهران میتوانید به تجربه این تیم اعتماد کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار