کد خبر: ۱۱۴۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ 02 December 2023

کانکس های نگهبانی سازه های پیش ساخته ای هستند که در همه جای سطح شهر می توان دید. کیوسک هایی با ابعاد نسبتا کوچک که محل استقرار پرسنل حفاظتی و امنیتی است و در ورودی مجموعه های ساختمانی، بیمارستان ها ، ورزشگته ها و ... دیده می شود.

ما در اینجا سعی داریم که این سازه های پیش ساخته را بررسی کرده و یکی از تولید کنندگان خوش نام در این صنعت را معرفی نماییم. شرکت کانکس سازی اسکان سپهر که تولید کننده انواع کانکس نگهبانی آماده و سفارشی است.

راهنمای خرید کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی

همانطور که در بالا گفتیم این کانکس ها در ابعاد استانداردی تولید می شوند و به صورت آماده در کارگاه ها وجود دارند. در صورتی که شما نیاز به یک کانکس نگهبانی 2*2 و یا 1.5*1.5 داشته باشید می توانید با یک تماس آن را خریداری کرده و به محل تان انتقال داده شود. کانکس نگهبانی در میان مصرف کنندگان و بازار به نام های کیوسک نگهبانی و اتاقک نگهبانی نیز شناخته می شوند.

کاربری های کانکس نگهبانی

  • از کانکس های نگهبانی می توان در بسیاری از اماکن و جاهای مختلف استفاده کرد:
  • ورودی مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای
  • وردی بیمارستان ها، ادارات دولتی و کارخانجات تولیدی برای کنترل عبور و مرور
  • ورودی فرودگاه ها، ترمینال های مسافری و …
  • ورودی شهرک ها و مجتمع های مسکونی برای نظارت بر تردد ساکنین و مهمان ها
  • در مراکز نظامی و پادگان ها
  • در ورودی کارگاه های ساختمانی، پروزه های عمرانی و …

مشخصات فنی کانکس نگهبانی

برای ساخت کانکس نگهبانی بایستی استانداردهایی را رعایت کرد. این استانداردها تضمین کننده کییفیت و عمر و دوام آنها هستند.در زیر مشخصات فنی کلی این کانکس ها را می توانید مشاهده کنید که برای تمامی بخشهای کیوسک های نگهبانی ساخته شده بیان شده است.

شاسی کانکس: در ساخت کانکس ها بایستی یک شاسی قرار داده شود. این شاسی برای ابعاد مختلف کانکس استانداردهای جداگانه ای دارد. برای کانکس زیر4 متر مربع از قوطی دورکلاف پایه دار، ناودانی 10 و 12 دورکلاف، تیرآهن 14 استفاده می شود. برای متراژهای بالاتر بایستی از قوطی های قوی تر استفاده کرد.

استراکچر کف: تیرآهن تودلی، قوطی 40×40 نُه کیلویی، قوطی 80×40

استراکچر سقف: قوطی 60×40، قوطی 80×40

دیواره بدنه: برای ساخت بدنه کانکس از چوب ترمو، ساندویچ پانل، ساندویچ پانل دکوراتیو، سایدینگ، سمنت برد، کامپوزیت، گالوانیزه استفاده می شود.

عایق بندی کانکس: برای این کار از متریال های پشم سنگ، پشم شیشه، پلاستوفوم, پلی اورتان استفاده می شود.

سقف: برای ساخت سقف از ساندویچ پانل، ورق ذوزنقه یا شادولاین، ورق سینوسی، ورق صاف، ورق طرح سفال، ورق کرکره ای استفاده می شود.

دیوارپوش داخلی: یکی از عوامل مهم دیواره داخلی کانکس است که برای آن از پی وی سی سفید چاپی، پی وی سی طرح چوب روکش دار لمینت خور، کناف (گچ برگ) با قابلیت رنگ و کاغذدیواری استفاده می شود.

درب و پنجره: درب و پنجره دوجداره UPVC ، آلومینیوم درجه یک

کف کانکس: برای ساخت کف از تخته کف و پارکت، تخته کف و کفپوش استفاده می شود. همچنین می توان از سرامیک نیز بر روی تخته استفاده کرد.

روشنایی: پانل SMD، چراغ تونلی، چراغ حبابی، چراغ دوشعله KMC، روشنایی های شبکه ای، مهتابی خط کشی، مهتابی مازی نور

راهنمای خرید کانکس نگهبانی

کانکس سازی اسکان سپهر

مواردی که در بالا اشاره شد مشخصات فنی کانکس های تولیدی شرکت اسکان سپهر می باشد. این شرکت با تجربه ای نزدیک به 2 دهه یکی از تولیدکنندگان خوش نام این صنعت می باشد. اسکان سپهر علاوه بر کانکس های نگهبانی طیف وسیعی از کانکس ها را تولید می کند. انواع کانکس اداری ، سرویس بهداشتی، مسکونی، ویلایی، فروشگاهی و ... جزو محصولات تولیدی این شرکت است.

شما می توانید برای ارتباط با این شرکت به آدرس اینترنتی https://eskansepehr.co/ مراجعه کنید و یا اینکه با شماره 44235720 تماس بگیرید.

کانکس های نگهبانی در چه ابعادی ساخته میشوند.

استاندارد ابعاد کانکس های نگهبانی به صورت 4 متر مربع می باشد که به صورت 2 در 2 متر مربع است. این کانکس ها شامل یک درب ورودی و پنجره برای نظارت بر محیط هستند. پنجره ها می توانند به صورت 4 جهته برای پوشش 360 درجه ای باشند. با این حال می توان از تعداد آنها کاست. متراژ 4 متر مربع برای استقرار یک تا 2 نفر نیروی نگهبانی مناسب است که می توان میز و صندلی را در آن قرار داد.

برخی مشتریان به دلیل کمبود فضا و یا صرفه جویی در هزینه دنبال متراز پایین تری هستند. کیوسک نگهبانی 1.5 در 1.5 متر هم جزو محصولات آماده ما می باشد. در صورتی که نیاز به فضای بیشتر داشته باشید می توان کانکس های با متراژ بالاتر و امکانات بیشتر را تولید کرد.

کیوسک های نگهبانی چه امکاناتی می توانند داشته باشند؟

در حالت کلی این کانکس ها برای استقرار و زمان هوشیاری نگهبان و عوامل انتظامی است. ولی در برخی مواقع که نیاز به حضور 24 ساعته نگهبان ها باشد، بایستی برخی امکانات رفاهی را به آن اضافه کرد. در این کانکس ها می توان آبدارخانه و سرویس بهداشتی نیز تعبیه کرد. البته به شرطی که ابعاد آن برای این کار مناسب باشد. این کانکس ها را می توان مجهز به تخت های استراحت کرده و یا امکانات نظارتی بیشتری شامل سرور و مانیتورهای کنترل محیط را در آن نصب کرد.

مزایای کانکس نگهبانی چیست؟

کانکس های نگهبانی مزایای بسیاری نسبت به ساخت سنتی دارند. برخی از این مزایا عبارت هستند از:

ساخت سریع: این کانکس ها در ابعاد استاندارد به صورت آماده فروخته می شوند. شما می توانید برای خرید کانکس تنها یک تماس بگیرید و در کمتر از 24 به محل شما منتقل شود.

امکان جابجایی: پرتابل بودن این کیوسک ها مزیت بزرگ آنها هستند. شما می توانید آن را به هر مکانی که مایل باشید انتقال دهید.

عمر بالا و امکان تعمیر و بازسازی: در صورت نگهداری اصولی این کانکس ها عمر طولانی دارند و در صورت آسیب می توانند به سرعت تعمیر و ترمیم شوند.

طراحی های زیبا: امکان طراحی زیبا و رنگ بندی های متنوع برای آنها وجود دارد.

سبکی سازه و ضد زلزله بودن: این کانکس ها سبک هستند. همچنین بخاطر عدم اتصال به زمین ضد زلزله هستند و در زلزله ها آسیبی به ساختار آن وارد نمی شود.

راهنمای خرید کانکس نگهبانی

انواع طرح های کانکس نگهبانی

در طراحی و ساخت این کانکس ها می توان دیواره بیرونی را از متریال های متنوعی ساخت که باعث زیبایی و جلوه بهتر آن می شود. برخی از انواع کانکس نگهبانی بر اساس دیواره بیرونی به شرح زیر است:

کانکس نگهبانی با طرح چوب: استفاده از ترمو در این سازه باعث زیبایی منحصربفردی در این کانکس ها می شود.

کانکس نگهبانی سایدینگ: ورق های سایدینگ با رنگ بندی متنوع طرح های زیبایی را خلق می کند.

کانکس نگهبانی کامپوزیت: استفاده از ورق های کامپوزیت باعث می شود که طرح مدرنی را تجربه کنید.

کانکس نگهبانی ساندویچ پانل: استفاده از این پانل باعث عایق بودن 100 درصدی می شود که برای مناطق با آب و هوای خشن مناسب است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار