کد خبر: ۱۱۳۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 07 October 2023

خرید و بازارگردی در تور استانبول

امروزه شهر استانبول به‌علت داشتن بهترین مراکز خرید و بازارهای سرپوشیده دنیا یکی از مقاصد محبوب برای گشت‌وگذار و خرید در کشور ترکیه محسوب می‌شود. خرید کردن از بهترین مراکز استانبول یک تجربه متفاوت و به‌یادماندنی است که هنگام سفر با تور استانبول باید تجربه کرد.

بازارهای بزرگ و فروشگاه‌های لوکس و مدرن استانبول شهرت زیادی دارند و هنگام دیدن کردن از مکان‌های دیدنی استانبول و جاذبه‌های تاریخی آن، مراجعه این بازارها و فروشگاه‌ها نیز لذت سفر را برای میهمانان و گردشگران دو چندان می‌کند. شما می‌توانید با خرید تور لحظه آخری استانبول، هزینه کمتری را برای سفر بپردازید و در مقابل، آن هزینه را صرف خرید در این بازارها کنید. جهت آشنایی بیشتر با بهترین مرکز خرید استانبول با ما همراه شوید همراه باشید.

استانبول مال

یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید شهر استانبول، استانبول مال است. این مرکز خرید 5 دهلیز دارد که 3 دهلیز آن از 2 دهلیز دیگر بزرگتر هستند. در این مال، 83 پله برقی و 42 آسانسور برای استفاده قرار گرفته که باعث موقعیت مسیریابی و دسترسی آسان‌تر شده است. استانبول مال کاربردی تفریحی نیز دارد؛ از این رو به شهرت رسیده است.

در واقع استانبول مال اولین شهربازی سرپوشیده ترکیه نیز محسوب می‌شود و انواع بازی‌ها و سرگرمی مناسب کودکان را دارد. شما می‌توانید کودکانتان را به شهربازی ببرید و در کنار آن، خود مشغول خرید شوید. بنابراین انتخاب مناسبی برای خانواده‌هایی است که فرزند کوچک دارند و می‌خواهند ساعاتی را در فروشگاه‌های شهر استانبول خرید کنند.

استانبول مال با 16 سینما و 3050 صندلی، به‌عنوان بزرگترین مجموعه سینمایی ترکیه نیز شهرت دارد. از لحاظ موقعیت مکانی هم این مال در 23 کیلومتری غرب منطقه ایکیتلی واقع شده و نمای خارجی زیبا و سکوی دید جذابی هم دارد. طراحی و معماری به‌کار رفته در بنای این مال بسیار خاص و چشمگیر است.

خرید و بازارگردی در تور استانبول

جواهیر استانبول

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بازارگردی در استانبول، جواهیر است. در سال های 2005 تا 2011 این مرکز خرید عنوان بزرگترین مرکز خرید در اروپا را از نظر مساحت به خود اختصاص داده بود. اکنون نیز رتبه ششم بزرگترین مرکز خرید دنیا را دارد. مرکز خرید جواهیر استانبول از 343 فروشگاه، 48 رستوارن و یک پارکینگ 4 طبقه تشکیل شده است.

برندهایی چون دوروتی، پرکینز، آدیداس، زارا، بنتون، ریباک و آلدو و... را در فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توانید پیدا کنید. همچنین این مرکز خرید دارای 12 سالن سینما و تئاتر، یک سالن سینمای مخصوص کودکان و یک شهربازی سرپوشیده مخصوص تمام سنین است. از این رو هنگام سفر با تور استانبول، در کنار خرید می‌توانید تجربه تفریح و خوشگذرانی را نیز داشته باشید.

مرکز زورلو

مرکز خرید زورلو نزدیک به 180 فروشگاه دارد و از این رو، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید شهر است. در زورلو فروشگاه‌های شیک، مراکز اجرای هنرهای نمایشی، یک هتل 5 ستاره و ادارات و منزل را می‌بینید. فروشگاه‌های این مرکز خرید، عرضه‌کننده برندهای بسیار معروف مانند تیفانی اند کو، فندی، دیور، لویی ویتان، بربری، کاوالی و چندین برند‌های مطرح دیگر نیز هستند.

به‌علاوه، رستوارن‌های درجه یک آن در استانبول بسیار معروف و پرطرفدار است. مرکز هنرهای نمایشی زورلو نیز بی‌نظیر بوده ظرفیت 3500 نفر را دارد. از لحاظ موقعیت مکانی نیز، این مرکز خرید در قلب شهر استانبول و قسمت اروپایی آن قرار دارد. در نتیجه افرادی که از طریق تور لحظه آخری استانبول به این شهر سفر کرده‌اند، می‌توانند به‌راحتی از طریق مترو و دیگر وسیله‌های حمل‌ونقل عمومی به آن دسترسی داشته باشند.

خرید و بازارگردی در تور استانبول

ایستینیه پارک استانبول

در قسمت شمال شهر استانبول یک مرکز خرید درجه یک وجود دارد که ایستینیه پارک نام دارد. این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید استانبول وسعتی ندارد اما دسترسی به آن برای کسانی که با تور استانبول سفر کنند، بسیار ساده بوده و فروشگاه‌های آن بسیار متنوع و پرفروش هستند. سبک معماری این مرکز خرید بسیار زیبا و تک است. شما با نزدیک شدن به ایستینیه پارک، یک ساختمان می‌بینید که سقف آن از شیشه ساخته شده و اطراف آن را برندهای معروف دنیا احاطه کرده‌اند.

کانیون استانبول

مرکز خرید بی‌نظیر کانیون استانبول مساحتی حدود 37000 متر مربع دارد و از 26 طبقه تجاری و 179 منزل مسکونی لوکس درون برج تشکیل شده است. در این مرکز خرید، مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و سرگرمی و تفریح‌های متنوع زیاد برای خریداران و توریستان تور لحظه آخری استانبول وجود دارد که با برندهای معروف و کافه‌های زیبا می‌تواند محل خوبی برای خرید و در کنار آن گردش و تفریح باشد.

گفتنی است که اولین فروشگاه اپل در اروپای شرقی نیز در این مرکز خرید واقع شده است. کانیون علاوه بر یک مرکز خرید، یک شرکت یا محل زندگی مناسب و مطلوب است و نقشی همچون یک بخش اورگانیک در شهر دارد.

فروم استانبول

فروم استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر است و حتی اگر در سفر  خود با تور استانبول، یک روز کامل وقت را صرف آن کنید کم است؛ چرا که در آن حدود 286 برند خارجی و ترکی وجود دارد که بسیار متنوع هستند. در صورتی که می‌خواهید خریدی باکیفیت و درجه یک داشته باشید، این مرکز خرید به‌ شما پیشنهاد می‌شود.

جالب است بدانید که با مراجعه به این مرکز و خرید از آن، می‌توانید بزرگترین آکواریوم ترکیه را نیز مشاهده کنید. آکواریوم سی لایف استانبول که بزرگترین آکواریوم موجود در این کشور بوده و بسیار مشهور است، تونلی 83 متری دارد که این تونل هم طولانی‌ترین تونل آکواریومی اروپاست! پس از مشاهده آکواریوم نیز امکان سر زدن و مشاهده ژوراسیک لند، پیست اسکی روی یخ، سینما 5 بعدی تیوکس، بولینگ آتلانتیس، شهربازی لگولند، فان لب و اختاپوس را دارید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار