کد خبر: ۱۰۶۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 05 September 2022

معرفی کسب و کارهای جدید و پرسود

این روزها همه به دنبال پیدا کردن کسب و کارهای جدید و پرسود هستند. اگر شما هم به دنبال یک کسب و کار پر رونق هستید که شما را به درآمد خوب برساند با تیم دانشگاه کسب و کار همراه باشید. اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌مند هستید توصیه میکنم حتما سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید.

برنامه نویسی یکی از کسب و کارهای جدید و پرسود

یکی از کسب و کارهای جدید و پرسود که این روزها افراد درآمد بالایی از آن کسب می‌کنند، برنامه نویسی است. این حرفه کار ساده ای نیست. نیاز به آموزش و کسب مهارت دارد. اگر فکر می‌کنید در این زمینه علاقه‌مند هستید یا استعداد دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما در دوره های برنامه نویسی شرکت کنید. زمانی که زبان برنامه نویسی را فرا گیرید، می‌توانید از جانب دیگران سفارش هایی با مبالغ خوب دریافت کنید.

تولید محتوا

تولید محتوا و ایجاد صفحات مجازی همواره یکی از پرطرفدارترین فعالیت هایی است که این روزها افراد در تمامی سنین به آن مشغول هستند. تولید محتوا می‌تواند در بستر اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و... به انجام برسد. بنابراین اگر می‌خواهید این کار را شروع کنید، ابتدا باید بستر فعالیت خود را مشخص کنید. بسترهای مختلف، محتواهای منحصربه‌فرد خودشان را می‌طلبند. معمولا محتواهای ویدیویی در یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و... طرفداران بیشتری دارند. تولید محتوا را در زمینه ای انجام دهید که مورد علاقه‌ی شما است یا اینکه در آن تخصص دارید. شاید در ابتدا که کانال یا صفحه شخصی خود را راه اندازی می‌کنید، میزان بازدیدی که از پست ها می‌گیرید مطابق با انتظاراتتان نباشد. اما صبور باشید و تنها روی تولید محتوای یونیک و تازه که مخاطب پسند باشد تمرکز کنید.

رسانه دانشگاه کسب و کار لیست کسب و کارهای جدید را منتشر کرد

معاملات املاک به شکل مدرن

کسب و کارهای جدید و پرسود را نمی‌توان از حوزه‌ی تولید محتوا جدا دانست. همه‌ی شما قطعا با فروش املاک به شیوه های سنتی آشنا هستید. در گذشته افراد برای انجام انواع معاملات و خرید، فروش، اجاره و... به بنگاه ها به صورت حضوری مراجعه می‌کردند. در همان بستر هم قراردادهای لازم منعقد می‌شد. در صورتی که مشتری تمایل داشت با ملک از نزدیک آشنا شود، توسط یکی از اصحاب بنگاه به همراه مشتری از ملک مورد معامله بازدید به عمل می‌آمد. اما امروزه کار در حوزه‌ی املاک به شیوه‌ی قدیمی رونق سابق را ندارد.

اگر می‌خواهید به درآمد بالا برسید باید خود را با تحولات روز دنیا همگام و همراه کنید. بسیاری از مشاورین املاک که سود بالایی از معاملات عاید آن‌ها می‌شود، در زمینه کاری خود به تولید محتوا می‌پردازند. برای مثال یک تیم متخصص تولید محتوا استخدام می‌کنند که کار عکسبرداری و فیلمبرداری از املاک را انجام دهند. سپس فیلم ها و عکس ها را ویرایش کرده و با انجام فایل بندی در بسترهای مجازی آن‌ها را قرار می‌دهند.

رسانه دانشگاه کسب و کار لیست کسب و کارهای جدید را منتشر کرد

رازهای موفقیت کسب و کارهای جدید و پرسود

اگر در پی کسب و کارهای جدید و پرسود هستید، ابتدا باید بدانید که چگونه می‌توان وضعیت یک کسب و کار را بهبود بخشید. کسب و کارهای کوچک معمولا با موانع زیادی روبرو هستند. برای این که یک کسب و کار بتواند جایگاهش را در میان رقبا حفظ کند باید آماده‌ی تغییر باشد. هر سال کاری مسلما چالش های خاص خودش را دارد. آن چه باعث تمایز شرکت های موفق و بزرگ می‌شود، نحوه برخورد آن‌ها با چالش ها است. اگر صاحب کسب و کاری هستید یادتان نرود که باید آموزش را سرلوحه‌ کار خود قرار دهید. سرمایه گذاری در زمینه‌ی آموزش کارکنان یک شرکت بسیار مهم و حیاتی است. مصرف کنندگان امروزه تحت فشار تحولات جدید هستند. به همین جهت نیازهای آن‌ها مدام در حال تغییر است. بنابراین لازم است تیم کاری خود را آموزش دهید تا بتوانید در کنار هم از پس نیازهای مصرف کنندگان و مشتریان شرکت بر بیایید.

رسانه دانشگاه کسب و کار لیست کسب و کارهای جدید را منتشر کرد

چند نکته‌ی مهم برای سوددهی بیشتر

کسب و کارهای جدید و پرسود در دنیا همواره خود را در معرض ارزیابی قرار می‌دهند. در هر کاری که به آن اشتغال دارید، فعالیت های بازاریابی و فروش تیم خود را در بازه های زمانی مختلف از طریق ابزارهای گوناگون ارزیابی کنید. سعی کنید یک وبسایت جامع برای ارائه محصولات و خدمات خود طراحی کنید. وبسایت شما باید به گونه ای باشد که مخاطب را از رجوع به هر منبع دیگری بی نیاز کند. اطلاعات شرکت و بخش فروش را در معرض دید همگان قرار دهید.

باید این امکان را برای کاربرانتان فراهم کنید که به‌ اطلاعات تماس و ارتباط با شما دسترسی داشته باشند. در وبسایت خود عکس های با کیفیت از محصول قرار دهید. اگر محصول شما یک پکیج دارای محتوای ویدیویی است بهتر است چند دقیقه از آن را در سایت خود به نمایش بگذارید. با این کار مخاطب می‌تواند نمونه محصول را ببیند و آن را مورد بررسی قرار دهد. سپس در صورتی که کیفیت کار شما مطلوب او باشد اقدام به تهیه محصول خواهد کرد.

اهمیت حضور در شبکه های اجتماعی و فروش بیشتر محصولات

کسب و کارهای جدید و پرسود به هیچ عنوان خود را از فضای مجازی و بسترهای آنلاین جدا نمی‌کنند. بنابراین به هر کسب و کاری که اشتغال دارید، باید آن را در بستر فضای مجازی تبلیغ کنید. البته منظور ما تبلیغ به صورت مستقیم و یا غیرواقعی نیست. باید محصول منحصربه‌فردی داشته باشید که مخاطب جذب آن شود. بسترهای مجازی جایی هستند که شما می‌توانید در آن مردم را با ویژگی های منحصربه‌فرد محصول و یا خدمات خود آشنا کنید. اگر به شکل یک مجموعه فعالیت می‌کنید بهتر است گروهی را مسئول تبلیغات و تولید محتوا در فضای مجازی قرار دهید. بسیاری از افراد با معرفی خدمات خود در بسترهای مختلف مجازی میزان سود خود را چند برابر می‌کنند. ایجاد هویت آنلاین، یک استراتژی بازاریابی ساده ولی در عین حال پرسود محسوب می‌شود.

سخن پایانی

کسب و کارهای جدید و پرسود تنها به مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم محدود نمی‌شوند. این چند مورد فقط جزء معدود مشاغل پرطرفدار و پرسود دنیای مدرن هستند. فعالیت هایی مثل معاملات ارز دیجیتال، آموزش زبان و... نیز هستند که درآمد خوبی دارند. هم‌چنان می‌توانید صدها ایده‌ی جدید را در زندگی خود عملی کنید‌ تا رئیس خود باشید.

دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد. اگر شما هم علاقه مند به حوزه کسب و کار هستید به آدرس http://businessuni.net/ مراجعه نمایید.

منبع: Businessuni.net رسانه تخصصی کارآفرینی، استارتاپ و سرمایه گذاری

 

انتهای رپرتاژ‌ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار