پیش‌تر در قالب یادداشت‌های متعددی، گوناگونی مدل‌ها و انواع مختلف درایو ABB را یک نقطه قوت برای این محصول اعلام کردیم. حال نوبت به آن رسیده است تا در قالب یک یادداشت، به انواع مختلف این محصول، نگاهی اجمالی داشته و تلاش کنیم تا سرحد امکان ویژگی‌های آن‌ها را مرور کنیم،همراه ما باشید .
کد خبر: ۹۶۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸ 26 May 2021

پیش‌تر در قالب یادداشت‌های متعددی، گوناگونی مدل‌ها و انواع مختلف درایو ABB را یک نقطه قوت برای این محصول اعلام کردیم. حال نوبت به آن رسیده است تا در قالب یک یادداشت، به انواع مختلف این محصول، نگاهی اجمالی داشته و تلاش کنیم تا سرحد امکان ویژگی‌های آن‌ها را مرور کنیم. هرچند اطلاعات ارائه‌شده در این بخش بسیار محدود است اما به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به طور مستقیم با شرکت ایتوک صنعت در ارتباط باشید. آنچه مطالعه می‌کنید، مروری کوتاه بر اطلاعات حاصل از کاتالوگ درایو ABB است.

دسته‌بندی محصولات مختلف برند ABB

  • میکرودرایوها ACS310 
  • درایوهای مختص ماشین‌آلات ACS380 
  • درایوهای همه‌منظوره ACS580
  • درایوهای صنعتی ساده ACS480
  • درایوهای ویژه صنعتی ACS880
  • درایوهای (DC) DCS880

برای بررسی اجمالی برخی از دسته‌های فوق، تا انتها با ما همراه باشید.

درایو ABB از نوع AC با ولتاژ پایین

از 0.25 تا 7500 اسب بخار؛ این نوع از درایو ABB وسیع‌ترین دایره پوشش را از حیث توان تولیدی موتور الکتریکی دارد. محصولات موجود در این دسته با سطح بالایی از اطمینان‌پذیری، سادگی، انعطاف و هوشمندی در کنترل موتور الکتریکی، آماده حضور در پروژه‌های مختلف را دارند. در برخی از مدل‌های درایو ABB با ولتاژ پایین، شاهد استفاده از محاسبه‌گرهای داده مصرف انرژی هستیم که تجزیه تحلیل مؤثرتر و امکان اعمال تنظیمات بیشتر به منظور افزایش بهره‌وری انرژی را فراهم می‌سازند. کل مدل‌های حاضر در این دسته توسط مجموعه‌ای هوشمند و کاربردی از ابزارهای رایانه‌ای پشتیبانی‌شده و با گزینه‌های متعددی از فیلدباس‌ها و آپشن‌های ارتباطی، توسط نمایندگان رسمی عرضه می‌شوند. ایتوک صنعت نیز به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان رسمی برند  ABB چنین قابلیتی دارد.

انواع مختلف درایو ABB ؛ نگاهی به دایره گسترده محصولات این برند

نمونه‌ای از میکرودرایو ABB

میکرو درایو ABB  ACS310

استفاده از این نوع درایو ABB بیشتر برای کاربردهایی با توان پایین پیشنهاد می‌شود؛ مانند پمپ‌ها، فن‌ها یا سیستم‌های نه‌چندان وسیع تسمه نقاله. میکرو درایو ABB به گونه‌ای طراحی‌شده که قابلیت ادغام با ماشین‌آلات شما را داشته و با انعطاف‌پذیری کافی به‌سادگی قابل نصب و بهره‌برداری است. رابط کاربری این وسیله بسیار کاربردی و ساده است.

درایو ABB همه‌منظوره با کاربری عمومی ACS580

همه‌منظوره یا همان General Purpose لقبی است که برای این دسته از درایو ABB در نظر گرفته شده است. بدیهی است که این محصولات برای کاربری عمومی طراحی و تولید می‌شوند و به همین خاطر از یک ساختار Plug-and-Play یا بهره‌برداری بسیار ساده بهره می‌برند. استفاده از درایو ABB همه‌منظوره چندان برای کاربری‌های صنعتی پیشنهاد نشده و برای ابزار نیمه‌حرفه‌ای گزینه ایده‌آلی است زیرا اساساً ساختار آن با استفاده از گشتاور ثابت سازگار شده است.

درایو ABB ویژه کاربردهای صنعتی ACS880

این دسته که با عنوان Industry Specific شناخته می‌شود، به طور مشخصی برای مشارکت در پروسه‌های پیچیده صنعتی بهینه‌سازی شده است. درایو ABB ویژه صنایع، راه‌حل‌های اختصاصی را برای کنترل موتور AC در صنایعی مانند HVAC یا انتقال آب و پسماندهای صنعتی، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برنامه‌های پیش‌ساخته و مدونی که در این دسته از محصولات در نظر گرفته شده، کار با وسیله و تنظیم آن را به کاری بسیار ساده‌تر بدل کرده است.

انواع مختلف درایو ABB ؛ نگاهی به دایره گسترده محصولات این برند

نمونه‌ای از مدل‌های (General Purpose)

 

درایو ABB از نوع (DC) DCS880

با وجود ارائه محصولاتی در بازه کاری 5 تا 24000 کلیووات، درایو ABB از نوع  DC ، توانسته بیشترین نسبت قدرت به اندازه را در بازار به ثبت برساند. محصولات حاضر در این دسته برای صنایع مربوط به فلزات، استخراج و معادن، کاغذ و چاپ در مقیاس وسیع، ساخت سیم، ریگ‌های تست یا بالابرها و جرثقیل‌ها نیز کاربرد داشته و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند. درایوهای DC  این برند به صورت کابینت، پنلی و حتی کیت‌های توسعه و ماژولار به منظور توسعه کابینت‌های پیشین، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

عرضه انواع درایو ABB توسط شرکت ایتوک صنعت

شرکت ایتوک صنعت با در نظر داشتن این موضوع که یکی از نمایندگان رسمی برند ABB در ایران است، سبد محصولات کاملی دارد. برای تهیه یا کسب اطلاع در مورد هر یک از مدل‌ها و دسته‌های فوق، می‌توانید به طور مستقیم و از طریق راه‌های ارتباطی معرفی‌شده با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. شایان ذکر است که بخاطر محدودیت حجم متن، امکان پرداختن مفصل به تمام مدل‌ها و ذکر اسامی آن‌ها وجود ندارد. به همین خاطر در ارتباط مستقیم با مجموعه، بسته به سطح و شکل نیازمندی خود می‌توانید از اطلاعات کامل و جزئی بهره‌مند شوید؛ حتی اطلاعاتی مانند قیمت درایو ABB .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار