یکی از دغدغه های انسان امروزی، تامین امنیت خود و خانواده است. به این منظور، تجهیزات مختلفی برای تامین امنیت ملک و اراضی ساخته شده اند و یکی از بهترین های آنها، توری حصاری یا فنس بوده است. در این مطلب از سایت تابناک به توضیح کامل فنس، ویژگی های توری حصاری و کاربرد های آن اشاره میکنیم تا ذهن شما را در جهت خرید این محصولات روشن تر نماییم.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 04 February 2021

توری حصاری یا فنس؟ کدام امنیت بیشتری دارد؟

 

توری حصاری چیست؟

 

توری حصاری یا فنس؟ کدام امنیت بیشتری دارد؟

توری حصاری (که همان فنس است) مجموعه ای مشبک از مفتول های فولادی که معمولا گالوانیزه است و با چشمه های لوزی شکل شناخته میشود. از این توری عموما برای امنیت بیشتر فضاهای عمومی یا خصوصی مثل نمایشگاه ها، املاک شخصی، باغ، ویلا، مزرعه، حصار های شهربازی و ... استفاده میکنند.

انواع مختلفی از توری حصاری بر اساس جنس مفتول آن وجود دارد که موارد زیر را میتوان برای آن نام برد:

  • توری حصاری گالوانیزه گرم
  • توری حصاری الکتروگالوانیزه
  • فنس روکش PVC
  • فولادی بدون گالوانیزاسیون (توصیه نمیشود)

از بین این مدل های مختلف، نوع گالوانیزه گرم به سبب پایداری در برابر رطوبت و دوامی که دارد بر بقیه صنایع مفتولی ارجحیت دارد اما از روکش PVC و جلوه ای که میتواند ایجاد کند، نیز نباید گذشت. به هر حال آهنیتو به عنوان مشاوره صنایع مفتولی، به شما توری حصاری گالوانیزه گرم را پیشنهاد می دهد. (نوع PVC از لحاظ اقتصادی پرهزینه تر است.)

از طرفی فنس باغی هم دقیقا مشخصات توری حصاری را دارد و در ایران به این نام جا افتاده است. به هر روی این موارد جزو ویژگی های فنس می باشند:

  • مقرون به صرفه: با توجه به گزینه های زیادی که وجود دارد مانند توری مرغی (عموما برای حیوانات اهلی مثل مرغ و خروس استفاده میشود.)، باز هم بنا به شرایط و نحوه استفاده، خرید توری حصاری کاری مقرون به صرفه تر است.
  • امنیت بالا: همانطور که میدانید مهم ترین دلیل خرید یک توری، مقاومت مناسب آن در برابر شرایط بد و متجاوزین است.پس اگر توری در تامین امنیت شکست بخورد، عملا به درد نمیخورد. توری حصاری یا فنس قویا از ملک شما در برابر متجاوزین دفاع میکند.
  • دارای تنوع بالا: یکی از مزیت هایی که به تازگی به صنایع مفتولی مشبک اضافه شده است، تنوع و تعداد بالایی از جنس های گوناگون است. توری حصاری نیز در انواع گالوانیزه گرم و سرد، روکش دار پی وی سی و ... تولید و عرضه میشود.
  • نصب ساده و سهولت نگهداری: با فیلم هایی که در یوتیوب و آپارات بصورت گسترده وجود دارد خود شما نیز به راحتی با پایه فنس و علاقه میتوانید برای زمین مدنظر خود توری حصاری مناسب را خریداری و نصب کنید. علاوه بر این قسمت های تخریب شده فنس به راحتی امکان جایگزینی دارند.

نحوه نصب توری حصاری

مراحل زیر شما را در نصب توری حصاری میتواند کمک کند. علاوه بر این ویدئو های متنوعی برای این کار وجود دارد که میتوانید مشاهده کنید:

  1. در اولین مرحله شما نیاز به مجوز برای حصارکشی در اطراف ملک خود دارد.
  2. متراژ و مساحت منطقه ای که میخواهید فنس بکشید بسیار مهم است و مستقیما روی هزینه شما تاثیرگذار است.
  3. مشخص کردن تعداد پایه فنس های مورد نیاز برای محکم نگه داشتن توری
  4. بر اساس معیار جنس مفتول (گالوانیزه باشد.)، سایز چشمه (هر چه ریز تر قیمت آن بیشتر است و از طرفی امنیت بالاتری دارد)، ضخامت مفتول (هر میزان ضخامت بیشتر باشد، وزن توری بالا رفته و متوازن با آن قیمت توری نیز افزایش میابد.) و ارتفاع، توری فنس خود را انتخاب کنید.
  5. بتن ریزی در محل نصب پایه فنس فراموش نشود.

قیمت و خرید توری حصاری

توری حصاری یا فنس؟ کدام امنیت بیشتری دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، توری حصاری در واقع همان فنس است که برای تامین امنیت املاک به نوعی بهترین انتخاب است. قیمت توری حصاری به موارد گوناگونی مانند ضخامت مفتول، سایز چشمه، ارتفاع توری و در نهایت وزن آن بستگی دارد. برای مشاوره جهت خرید توری حصاری میتوانید با کارشناسان آهنیتو در مرکز بازار شاداباد (Ahanito.com) تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار