تکنولوژی، سکونت در مناطق شلوغ را هم آسان کرده است؛
کد خبر: ۹۲۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 01 December 2020

ونک، محبوب ترین محله تهران

سبک زندگی و کیفیت مولفه های تاثیرگذار در آسایش مردم، در شهر شلوغی همچون تهران با چالش هایی همراه شده که برای رسیدن به جایگاه مطلوب و آسایش نسبی در این شهر، باید تلاش بیشتر و هدفمندی داشت. در این راستا برنامه ریزی برای استفاده بهینه از زمان امری واجب است که در صورت رعایت نکردن آن، بسیاری از کارها به تعویق افتاده و آنطور که باید به سرانجام نمی رسد.

برنامه ریزی و زمان بندی صحیح برای انجام امور روزمره، همیشه به عنوان مهم ترین المان رسیدن به موفقیت به شمار میرفت و امروزه با افزایش فعالیت های غیرمرتبط با اهداف و کارهایمان، در کنار هدررفت زمان در ترافیک و انتظار های طولانی در شهری همچون تهران، زمان رسیدن به آن موفقیت را افزایش داده است.

ونک، محبوب ترین محله تهران

سکونت در ونک، بازدهی شغلی را افزایش می دهد!

این امر برای ساکنین و شاغلین مناطقی همچون ونک، به عنوان یک امتیاز محسوب میشود. چراکه این محله میزبان شرکت و سازمان های متعددی است که کارمندها و صاحبان کسب و کارهای زیادی در آنها مشغول به کار هستند. در نتیجه رسیدن سروقت به جلسات، آنهم بدون استرس، امری است که ساکنین ونک از آن برخوردار بوده و اهالی سایر مناطق از آن محروم هستند. اما تعدد املاک اداری در این منطقه، باعث شده خرید آپارتمان در ونک برای سکونت، در سالهای اخیر با چالش هایی مواجه شود که برخلاف آسایشی که این منطقه دارد، مردم به عنوان محله ای شلوغ و پرتردد به آن نگاه کنند.

این درحالی است که خرید آپارتمان در ونک از گذشته به عنوان یک انتخاب بسیار عالی به شمار می رفت و همچنان میزان آسایش ساکنین این محله، بسیار بیشتر از مناطق مشابه اش است. از طرفی جانمایی این محله باعث شده مراکز تجاری، تفریحی و اداری متعدد در دسترس بوده و برای خرید و انجام امور روزمره نیازی به تردد در مناطق مختلف شهر نباشد.

 مرکز تردد به تمام مناطق شهر، با حمل و نقل عمومی

گفتنی است خانواده هایی که به آموزش و پیشرفت فرزندان خود اهمیت می دهند، اجاره آپارتمان در ونک را می توانند بهترین گزینه بدانند. چرا که نزدیکی این محله به مراکزآموزشی متعدد و دانشگاه های معتبر کشور، مشکلات رفت و آمد فرزندان را از بین می برد. از طرفی این منطقه از نظر تردد از طریق حمل و نقل عمومی، در بهترین جایگاه قرارگرفته و این مهم باعث کاهش استفاده از وسیله نقلیه شخصی می­شود. از طرفی فقط تردد با خودروی شخصی در ساعات شلوغ شهر با مشکل همراه است که در صورت ساکن بودن در ونک، رسیدن به تمام ادارات مرکز شهر آسان بوده و رفتن با خودروی شخصی به محل کار توجیه پذیر نیست. لازم به ذکر است این محله در زمان­های غیراداری، همچون مناطق دیگر تهران ترافیک کمی دارد.

از طرفی در این بازه زمانی، تکنولوژی برای استفاده بهینه از زمان و کاهش انتظار در ترافیک، ابزارهایی در اختیار بشر قرار داده تا علاوه بر اینکه رفت و آمدها ساماندهی شود، انجام بسیاری از فعالیت­ها بدون نیاز حضوری اشخاص قابل انجام باشد و در لحظه بتوان چند کار را باهم انجام داد.

 به طور مثال می توان با استفاده از سامانه های دریافت تاکسی، رفت وآمد در شهررا بهینه سازی کرده و زمانی که برای رانندگی و پارک کردن در شهرهای شلوغی همچون تهران صرف می­شود، به کارهایی که می توان آنها را به صورت آنلاین پیش برد اختصاص داد.

ونک، محبوب ترین محله تهران

هوش مصنوعی در تمام ساعات شبانه روز همراه ما است!

گفتنی است امکاناتی که تکنولوژی در اختیار ما قرار داده، از ابتدا تا انتهای روز همراه ما است و استفاده صحیح از آن است که می تواند در آرامش و آسایش ما تاثیرگذار باشد. می توان از این دستاورد بشر همچون برخی از آدمها به صرف زمان در فضاهای غیرکاربردی مجازی پرداخت یا همچون سایر مردم، از این بسترها برای توسعه و افزایش فعالیت شغلی و کمک به مردم استفاده کرد. حال که هر روز تکنولوژی در حال توسعه است، چه بهتر که در راه درست از این خدمت استفاده کرده و در جهت تسهیل و آرامش تمام مردم از آن بهره برداری کرد.

نکته قابل توجه پیشرفتی است که کشور ما در تکنولوژی داشته و خوشبختانه به نقطه ای رسیده که حضور هوش مصنوعی را در اکثر فعالیت های روزانه مشاهده می کنیم. از ابتدای روز که به چک کردن ایمیل و پیامها در بسترهای مختلف می پردازیم، تا تردد در سطح شهر و خرید مایحتاج روزانه از این فن آوری بهره می بریم.

در این راستا مدتهاست هوش مصنوعی در بازار مسکن، به خصوص بخش مشاورین املاک نیز ورود کرده و توانسته ارزش افزوده های بی شماری برای فعالان این بخش و مردم به همراه بی آورد. به طوری که از ابتدا تا انتهای پروسه معاملات ملکی می توان از خدمات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی استفاده کرد.

اینپین، پیشرو در توسعه فناوری بازار املاک کشور،

گفتنی است این فناوری، توسط مجموعه دانش بنیان اینپین در کشور راه اندازی شده و در دسترس تمام مردم قرار گرفته است. این سامانه ابزارهایی ایجاد کرده تا مردم بتوانند از زمان خود بهترین استفاده را کرده و در نهایت بهترین فعالیت ملکی را داشته باشند. یکی از این خدمات این مجموعه که در شهر تهران توانسته ارزش افزوده های بسیاری به همراه بی آورد، جستجو از طریق ابزارهای مختلف است. به این صورت هم می توان از روی نقشه به جستجو پرداخت، هم می توان با اعلام سلایق و نیازهایی که از یک ملک در نظر دارید، هوش مصنوعی را برای جستجو به کار انداخت. از سوی دیگر برای کارایی بیشتر و جذابتر شدن این فعالیت، پیدا کردن خانه از طریق دوربین گوشی همراه نیز، در اختیار کاربران قرار گرفته و این سیستم هوشمند، تمام واحدهایی که تا شعاع 500 متری کاربر قرار دارد را به نمایش می گذارد.

از سوی دیگر اینپین به عنوان سامانه پیشرو در توسعه تکنولوژی بازار املاک کشور، فاصله زمانی کاربر تا ملکی که انتخاب می کند را محاسبه، و به نمایش می گذارد تا متقاضی بتواند برای بازدید حضوری، برنامه ریزی زمانی هم داشته باشد. گفتنی است این ابزار بسیار کاربردی توانسته حتی املاکی که در مناطق شلوغی همچون ونک قرار دارد را به متقاضی واقعی شان برساند و مشکلاتی که به طور معمول ساکنین و متقاضیان این محله با آن درگیر هستند، یعنی شلوغی در زمان پر تردد را برای متقاضی رفع کند به طوری که کاربر زمانی برای بازدید مناسب تر است را برای مراجعه انتخاب می کند. در ادامه به قیمت و نوسانات نرخ خرید آپارتمان در ونک نگاهی می اندازیم.

ونک، محبوب ترین محله تهران

ونک و ارزش املاک آن؛

همانطورکه می دانید در سال 99، نرخ املاک تهران افزایش ناباورانه ای را تجربه کرده اند. به طوری که خرید آپارتمان در ونک و سایر محله های منطقه 3، فقط از عهده اقشار ثروتمند جامعه بر می آید. چراکه در حال حاضر متقاضیان ورود به این محله باید به طور میانگین، 50 میلیون تومان در هر متر مربع پرداخت کنند که با این حساب، یک واحد 100 متری 5 میلیارد تومان قیمت دارد.

این قیمتی است که از سه سال پیش تا امروز 470 درصد افزایش داشته و از 9 میلیون تومان در سال 96 به این نرخ رسیده است. گفتنی است این افزایش سوداگرانه، مدتی است که با شیب تند 6 ماهه نخست سال صعود نمی کند و کمی از التهاب آن کاسته شده است. امید است با شفاف سازی و خدماتی که مجموعه های دانش بنیان همچون اینپین در این بازار ایجاد کرده اند، این نرخ ها به ارزش واقعی خود بازگشته و بازاری پویا و پر رونق را مشاهده کنیم.

شفافیت در معاملات مسکن، بازاری پویا به همراه می آورد؛

این مهم علاوه بر اینکه با شفاف سازی روی می­دهد، به وسیله افزایش آگاهی ملکی مردم نیز امکانپذیر است. چراکه هر چه مردم از قیمت، نحوه معاملات و سایر مشخصات مرتبط با املاک اطلاع بیشتری داشته باشند، از خرید بیش از ارزش واقعی مسکن خودداری کرده و درنهایت تعادل را در بازار رقم می زنند. این مهم نیز توسط مجموعه اینپین در حال انجام است. گفتنی است مشاورین املاک نیز به عنوان بهترین راهنما به اصلاح بازار کمک کرده و علاوه بر ایجاد یک معامله ملکی متناسب با نیاز طرفین، از مفاد و قوانین عقد قردادها آگاه بوده و جلوی کلاهبرداری های احتمالی را می گیرند.

از این رو اینپین با حمایت همه جانبه از مشاورین املاک و مردم، مردم را به خانه رویایی شان رسانده و رونق را به این صنف موثر در بازار مسکن باز می گرداند. شما نیز به عنوان یک عنصرمهم در این چرخه، می­توانید با وارد کردن واژه “inpin” در نوار ابزار مرورگر خود وارد این سامانه شده و علاوه بر آشنا شدن با ابزارهای این مجموعه، اطلاعات ملکی خود را افزایش دهید.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار