کد خبر: ۹۱۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 24 November 2020

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ‌ای در واقع همان دیوار شیشه ای می‌باشد، که با داشتن ظاهری زیبا تاثیر بسیار چشمگیری بر روی دکوراتیو فضا می‌گذارد. در واقع پارتیشن شیشه‌ ای  یک عنصر منحصر به فرد به شمار می‌رود که موجب تفکیک فضاها شده است و به عنوان یک عایق صوتی نیز عمل می‌کند و از عبورعوامل خارجی چون حشرات و گرد و غبار و …به داخل ساختمان نیز جلوگیری به عمل می آورد؛ در حالی که جنبه ی بصری فضا نیز از بین نمی رود. از پارتیشن شیشه ای به عنوان یک ابزار سریع و ساده برای ساخت دفتر کاری استفاده می‌شود. پارتیشن شیشه ای به وسیله ی فریم‌های آلومینیومی، استیل و دیگر سخت افزارهای نگه دارنده ی شیشه به وجود می‌آیند. برای ساخت پارتیشن شیشه ای، حمام شیشه ای، تراس شیشه ای و شیشه بالکن از شیشه سکوریت استفاده می کنند، که در هنگام خرید حتما دقت داشته باشید تا از یراق آلات با کیفیت و شیشه‌های با دوام و خوب خریداری کنید. با استفاده  از پارتیشن شیشه ‌ای می‌توانید محیطی تمیز و زیبا و شفاف داشته باشید. زمانی که می‌خواهید  برای فضای اداری خود برنامه ریزی نمایید پارتیشن شیشه ‌ای به عنوان یک جز حیاتی تاثیر بسیار زیادی در چشم انداز فضا خواهد داشت.

 

ویژگی‌های پارتیشن شیشه‌ ای:

شیک بودن و جذابیت و جلوه آن، داشتن ده میلی‌متر ضخامت کم‌تر نسبت به دیگر پارتیشن‌ها، داشتن عملکرد صورتی آکوستیک تا ۴۷ دسی بل، اجرایی کردن انواع طرح‌های سندبلاست، نصب سریع و بسیار آسان، اجرا کردن با ارتفاع استاندارد و یا با ارتفاع کامل و دارا بودن طیف گسترده‌ای از رنگ های متنوع برای فریم و شیشه از جمله ویژگی‌های پارتیشن شیشه‌ ای می‎‌باشد. 

حمام شیشه ‌ای:

برای استفاده مناسب از فضای حمام بهتر است از پارتیشن شیشه ای حمام استفاده شود. در پارتیشن شیشه ای حمام شیشه سکوریت ۱۰ میل مناسب‌تر است. برای ساخت درب حمام شیشه ای می‌توان از درب کشویی به عنوان درب شیشه ای استفاده نمود. حمام شیشه ای می‌تواند فضا و دکوراسیون زیبایی را ایجاد نماید و به همین دلیل افراد تمایل بیشتری برای حمام رفتن  نشان می‌دهند چرا که حمام شیشه ای از لحاظ بهداشتی نسبت به بقیه حمام‌ها بهتر است و مردم امروزه به بهداشت خود اهمیت بیشتری می‌دهند. حمام شیشه ای را می‌توان بنا به سلیقه و ابعاد حمام در طرح‌ها و مدل‌های مختلف انتخاب و نصب نمود.استفاده از شیشه سکوریت در حمام شیشه ای باعث شده است که میزان استحکام حمام شیشه ای بالا رود و به قول معروف ضد ضربه شود. استفاده از حمام شیشه ای باعث می‌شود که فضای حمام شما تبدیل به فضای دل‌چسپی شود تا در هنگام استحمام از آن فضا لذت ببرید.


شیشه حمام

 اکثر مردم در فصول گرم سال شاید روزانه چندین مرتبه به حمام نیاز پیدا کنند با توجه به خانه های آپارتمانی حمام کوچک‌ترین فضایی هست که معماران برای فضای آن در آپارتمان‌ها در نظر میگیرند. اما امروزه با به وجود آمدن کابین‌ و یا شیشه پارتیشن و شیشه حمام می‌توانیم با كمترين فضای ممكن يك فضای شيك و مدرن را با استفاده از شیشه حمام داشته باشيم. به جرأت می‌توان گفت كه درب‌ شیشه‌ حمام به سرعت درحال توسعه می‌باشد. در حال حاضر قیمت شیشه حمام با طرح‌های متنوع اجراشده برای این محصول در فضاهای گوناگون حس جدیدی از زیبایی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ازاین‌رو می‌توان برای هر فضايی با هر ساختار و مقياسی گزینه‌ای مناسب از پارتیشن حمام و هزینه ای معقولانه از قیمت شیشه حمام  با درب شیشه ای حمام فراهم نمود. و همانطور که از نام درب شیشه ای حمام مشخص است، از درب شیشه ای سرویس بهداشتی در حمام‌هایی که از پارتیشن حمام استفاده می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرید. جنس درب شیشه حمام از شیشه سکوریت می‌باشد که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. برای زیبایی بیشتر درب شیشه ای حمام می‌توان طرحی را با سندبلاست شیشه روی آن ایجاد کرد.

 

تراس شیشه ای

تراس شیشه ای در واقع یک فضای شیشه‌ ای است که بر روی تراس منزل نصب می‌شود، تا به شما در ایجاد یک فضای امن با کمترین اتلاف انرژی کمک کند. تراس شیشه ای با نصب دو پروفیل آلومینیومی افقی در کف و سقف تراس و دو پروفیل آلومینیومی عمودی در دو طرف آن آغاز می‌شود که دارای ریل‌هایی برای قرار گیری قطعات شیشه هستند. در ساخت تراس شیشه‌ ای، شیشه ها  با قطعه‌ای هم اندازه و استاندارد که دارای نوارهای مخصوصی در دور و بلبرینگ‌هایی در قسمت بالا و پایین هستند، بر روی این ریل‌های آلومینیومی نصب می‌شوند که به راحتی نیز قابل حرکت خواهند بود. البته حداقل یک شیشه یا دو شیشه از تمامی این قطعات در گوشه‌ای ثابت خواهد ماند و باقی شیشه‌ها فضایی متحرک ایجاد خواهند کرد. جنس شیشه مورد استفاده در تراس شیشه ای معمولاً از شیشه‌های ساده ۸ میلیمتری یا ۱۰ میلیمتری یا به درخواست مشتریان شیشه‌های سیکوریت یا سندبلاست شده است. همچنین می‌توان از شیشه‌های دو جداره ۲۰ میلیمتری نیز برای تراس شیشه ای استفاده نمود تا میزان عایق شدن فضا دو چندان شود.

در خانه‌های آپارتمانی ایجاد فضایی در بالکن می تواند محیطی چهار فصل و امن را برای شما ایجاد کند که از آن به عنوان مکانی برای انجام امور زندگی یا پرورش گیاه استفاده کنید. در هر منطقه‌ای، با هر شرایط آب و هوایی می‌توان شیشه بالکن را نصب کرد. حتی با توجه به شرایط خاص منطقه می‌توان مقاومت، ضخامت و طراحی شیشه بالکن را تغییر داد. افزون بر این، شیشه بالکن ها قابلیت نصب در هر بالکنی و با هر شکلی را دارند، با هر نمایی در هماهنگی کامل و هارمونیک با مصالح ساحتمانی دیگر هستند. انتخاب شیشه بالکن برای بالکن‌های کوچک و دل‌گیر، آن‌ها را بزرگ‌تر و دلفریب تر می‌کند. سیستم شیشه بالکن به گونه‌ای طراحی شده است که از نفوذ هر گونه رطوبت، گرد و غبار، حمله پرندگان و حشرات و حتی از نفوذ آلودگی‌های صوتی به درون خانه شما جلوگیری کند.

 

درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فوشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت ‌وآمدهاست استفاده می‌شود. بیشتر معماران و مدیران ارشد بناها و ساختمان های بزرگ  خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در درب اتوماتیک شیشه ای تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است. بهترین مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی و رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه می‌باشد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

از انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه ای می توان درب اتوماتیک کشویی ،درب اتوماتیک تلسکوپی، درب اتوماتیک منحنی یا قوسی،درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی و درب اتوماتیک دوار را نام برد.

 

کلام آخر:

شرکت سازه پارت (مسئولیت محدود) با شماره ثبت 432318 از ﺳﺎل 1375 جهت ارائه خدمات تخصصی در زمینه صنایع درب اتوماتیک و شیشه های سکوریت تاسیس گردید. ماموریت شرکت رامادُر در آن زمان، ارائه بهترين پيشنهادات و راه حل‌ها به کارفرمايان، متخصصان و مشاوران در زمینه صنايع شیشه مبتنی بر روشهای روز دنیا بود.

رامادُر با استفاده از كادر تخصصي و مجرب، امكانات سخت افزاري و نرم افزاري روزآمد، روشهای کاری منسجم و بهره گیری از دیدگاه مدیریتی بنیان‌گذار و مؤسس این شرکت، آقای اسدپور، که تجربيات بسیاری در پروژه‌ها داشتند، منجر گرديد که این شرکت از همان ابتدا در سطح استانداردهاي بين‌المللي با شرکتهای معتبر داخلی و خارجی فعالیت نماید.

برچسب ها: پارتیشن شیشه ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار