بهترین مرکز ماموگرافی در تهران و بهترین مرکز سونوگرافی در تهران کدام است؟ در این مطلب شما را با یکی از باکیفیت ترین کلینیک‌های تهران آشنا خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 09 November 2020

زمانی که افراد نام سونوگرافی به گوششان می‌خورد، یاد بارداری و بانوان باردار می‌افتند؛ اما آیا از سونوگرافی فقط در دوران بارداری استفاده می‌شود؟ قطعاً خیر. در مورد ماموگرافی هم وضعیت به همین شکل است. افراد فکر می‌کنند که فقط زمانی باید برای انجام ماموگرافی مراجعه کنند که خدای‌ناکرده به سرطان سینه مبتلا هستند. ولی این طرز فکر اصلاً صحیح نیست. با این وجود، آیا اطلاع دارید دیگر در چه موقعیت‌هایی می‌توان از سونوگرافی و ماموگرافی استفاده کرد؟ اصلاً آیا این دو علم، کارکردی شبیه به هم دارند؟ بهترین مرکز سونوگرافی در تهران را می‌شناسید؟ بهترین مرکز ماموگرافی در تهران را چطور؟ اگر نه با ما همراه باشید تا ببینیم چطور می‌توانیم یک مرکز خوب و دقیق را پیدا کنیم.

بهترین مرکز ماموگرافی و بهترین مرکز سونوگرافی در تهران

سونوگرافی و ماموگرافی یکی از بهترین ابزارهای موجود در علم پزشکی هستند که برای دیدن قسمت‌های داخلی بدن به‌کاربرده می‌شوند. این بدین معنا است که این دو وسیله کاربردهایی بسیاری دارند که حتی ممکن است ما از آن‌ها بی خبر باشیم.

در سونوگرافی به کمک امواج صوتی، متخصصین می‌توانند اعضای داخلی بدن را مشاهده کنند و از آن‌ها تصویربرداری نمایند. از طرف دیگر، ماموگرافی به کمک پرتونگاری تصویری از پستان را فراهم می‌آورد. به نوعی می‌توان گفت سونوگرافی می‌تواند جایگزین ماموگرافی شود؛ اما آیا واقعاً این‌گونه است؟ آیا این طرز فکر صحیح می‌باشد؟

آیا در تصویربرداری از پستان، می‌توان از سونوگرافی استفاده کرد؟ با کاربردهای سونوگرافی آشنا شویم.

در جواب سؤال بالا باید بگویم با توجه به شرایط بیمار و علت مراجعه می‌توان از سونوگرافی برای تصویربرداری از پستان استفاده کرد. در واقع، معمولاً از سونوگرافی به عنوان اولین ابزار عکسبرداری از پستان و تشخیص سرطان استفاده نمی‌شود؛ اما اگر از هر دوی آن‌ها به صورت همزمان استفاده گردد، بدون شک سونوگرافی می‌تواند مکمل ماموگرافی و دیگر ابزارهای تشخیص به شمار برود. به علاوه در صورت وجود اختلال در ماموگرافی‌ها، سونوگرافی تجویز خواهد شد.

البته کاربرد سونوگرافی تنها به این موارد ختم نمی‌شود. سونوگرافی در تشخیص مشکلات عروقی، شکمی و نمونه‌برداری نیز کاربرد دارد. این روش های تصویربرداری تنها مختص به زنان نیست؛ زیرا سرطان سینه ممکن است در آقایان هم نمود پیدا کند؛ بنابراین برای پیشگیری و تشخیص بهتر این بیماری باید از سونوگرافی، ماموگرافی روش های مکمل استفاده کرد.

مراکز و کلینیک‌های برتر، هر دوی آن‌ها را برای بیماران فراهم می‌آورند تا آن‌ها متناسب با تجویز پزشک و بسته به نیازشان از هرکدام از آن‌ها استفاده کنند. آیا شما کلینیکی را می‌شناسید که علاوه بر اینکه بهترین مرکز سونوگرافی در تهران است، در عین حال بهترین مرکز ماموگرافی در تهران نیز باشد؟ اصلاً بر چه اساسی باید چنین مراکزی را پیدا کنیم؟

ویژگی‌های بهترین مرکز ماموگرافی و بهترین مرکز سونوگرافی در تهران

نحوه انتخاب یک کلینیک معتبر و قابل اطمینان، اولین مرحله در فرآیند درمان شما خواهد بود. دلیل این امر این است که این تصویربرداری به پزشک شما کمک می‌کند تا بیماری شما را بهتر متوجه شود و روند درمان مناسب‌تری را پیش پای شما بگذارد؛ به عبارت دیگر خطا در تصویرهای شما بدون شک برای شما بسیار خطرناک خواهد بود. از این رو، در این مورد دقت کافی داشته باشید. برای مثال، بهترین مرکز سونوگرافی در تهران باید :

بهترین مرکز ماموگرافی و بهترین مرکز سونوگرافی در تهران

متشکل از پرسنل ماهر و حرفه‌ای باشد.

هنگامی که یک کلینیک متشکل از دکترهای  دقیق، با تجربه و ماهر و پرسنل حرفه‌ای است، درخواست بیمار به دقت انجام خواهد شد و پزشک معالج نیز در درمان بیمار خود عملکرد بهتری نشان خواهد داد. در واقع، درمان موفقیت‌آمیز بیمار کاملاً وابسته به دقت ارائه شده توسط پرسنل متبحر یک کلینیک سونوگرافی و ماموگرافی خوب است.

بهترین مرکز ماموگرافی و بهترین مرکز سونوگرافی در تهران

همچنین بهترین مرکز ماموگرافی در تهران باید:

تجهیزات جدید و پیشرفته داشته باشد.

یکی از عواملی که دقت تصویربرداری‌های انجام شده در یک کلینیک را بالا می‌برد، جدید و پیشرفته بودن وسایل و تجهیزات یک مرکز است. در این شرایط نتایج به دست آمده قابل اطمینان تر خواهند بود.

علاوه بر آن، یک مرکز ماموگرافی خوب در تهران باید ...

دارای یک محیط بهداشتی و دلپذیر باشد.

ویژگی بعدی، مربوط به محیط درون یک کلینیک است. حتی اگر خودتان بگویید این ویژگی جایگاهی در نحوه ارزیابی شما از یک مرکز رادیولوژی ندارد، باید به شما بگوییم اصلاً این گونه نیست. تصور کنید به کلینیکی مراجعه کرده‌اید که نه تنها اصول بهداشتی رعایت نشده، بلکه چیدمان به گونه‌ای است که به شدت اضطراب و استرس شما نیز افزوده شده است. در این شرایط قطعاً شما اوقاتی خوبی را در مرکز سپری نخواهید کرد.

به صورت خلاصه می‌توان گفت اگر کلینیکی در این سه خصیصه نمره کامل را گرفت، شما می‌توانید به عنوان یک مرکز خوب به آنجا مراجعه کنید. آیا شما چنین مرکزی را می‌شناسید؟

بهترین مرکز سونوگرافی و بهترین مرکز ماموگرافی در تهران، در کجا واقع شده است؟

پیدا کردن یک مرکز و کلینیک معتبر و با سابقه خوب اصلاً کار ساده‌ای نیست. همان‌طور که در بالاتر عنوان کردیم، این مرکز نه تنها باید در ویژگی‌هایی که بالاتر عنوان شد سرآمد باشد، بلکه برای آرامش خاطر شما نکاتی دیگری را نیز رعایت کنند تا بتوان از آن‌ها به عنوان بهترین مرکز سونوگرافی در تهران و بهترین مرکز ماموگرافی در تهران نام برد.

برای مثال، حضور دستیار خانم برای انجام تصویربرداری، ارائه مدارک معتبر و مجوزهای لازم، عدم معطلی، قرارداد با بیمه‌های مختلف، دسترسی آسان و انجام سونوگرافی، ماموگرافی و دیگر آزمایشات در یک کلینیک.

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر وهاب آقایی یکی از بهترین مراکز در تهران است و یکی از این مراکزی است که تمام ویژگی‌های یک کلینیک خوب را به بیماران خود ارائه می‌دهد. این مرکز با 40 سال سابقه، اولین و قدیمی‌ترین مرکز تشخیص بیماری‌های پستان در ایران می‌باشد.

این مرکز با بهره‌گیری از دانش پزشکان تراز اول کشور، همکاری با پرسنل حرفه‌ای، داشتن تجهیزات به‌روز و پیشرفته، محیطی آرام و دقت عمل لازم تصاویر سونوگرافی و ماموگرافی را در بالاترین کیفیت و دقیق‌ترین حالت برای شما عزیزان فراهم می‌آورد؛ زیرا هدف این مرکز، کمک و حفظ سلامتی و آسایش شما عزیزان می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کلینیک، می‌توانید به سایت مرکز تصویربرداری پزشکی دکتر وهاب آقایی مراجعه نمایید مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار