کد خبر: ۹۱۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 02 November 2020

نحوه ی پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی

بسیاری از دانشجویانی که برای پذیرش گرفتن در دانشگاه های خارجی تلاش می کنند، می دانند که یکی از ملزومات گرفتن این پذیرش، چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی است. در اصل این مقالات استاندارد هایی دارد که آسان نیستند بنابراین داشتن مقاله ی چاپ شده نشان می دهد که شما صلاحیت لازم برای ادامه تحصیل را دارید. اما جدای دغدغه ی نوشتن مقاله ی مناسب، دغدغه ی پرداخت آن نیز همیشه مشکل ساز بوده است.اما در این مقاله در مورد روند چاپ مقاله در مجلات خارجی و نحوه ی پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی با استفاده از سیستم پرداخت ارزی در سایت ایرانیکارت می پردازیم.

فرآینده آماده سازی مقاله برای مجلات خارجی

پیش از اینکه در مورد نحوه ی پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی صحبت کنیم، بهتر است که با روند آماده سازی این مقالات آشنا شوید. نوشتن هر مقاله فرآیند خاص خود را دارد که بدون آگاهی و اشراف به این موضوع امکان رد شدن آن بسیار زیاد می شود. در ادامه مراحل آماده سازی مقاله را بیان می کنیم:

  • انتخاب موضوع

اولین و مهم ترین موضوع که قبل از نوشتن مقالات باید در نظر بگیرید، انتخاب موضوع مناسب است. موضوعی که کمتر در مورد آن صحبت شده باشد، موضوعی که به روز و حرفه ایی باشد. برای اینکار می توانید از راهنمایی استادان خود بهرمند شوید.

نحوه ی پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی

  • انتخاب مجله مناسب برای ارسال مقاله

مرحله ی بعد از نوشتن انتخاب مجله مناسب است. برای اینکار می توانید در اینترنت سرچ کنید که مقالات مشابه شما در چه سایت هایی قبول شده اند. از هم رشته ایی های خود سوال کنید و نهایتا اگر در انتخاب خود مشکل داشتید از سامانه های مقاله یاب اینترنتی استفاده کنید.

  • گرفتن پذیرش در مجلات خارجی

اگر توانستید ژورنال مناسب به خود را پیدا کنید قبل از ارسال مواردی را در نظر بگیرید. هر سایت از قوانین نگارشی خاصی پیروی می کند و آن قوانین را صراحتا اعلام می کند. به قسمت قوانین بروید و آن ها را مطالعه کنید. مقاله ی خود را بر اساس آن ویژگی ها ویرایش کنید. دقت داشته باشید که حتما مقاله ی خود را به انگلیسی روان ترجمه کنید. پیشنهاد می کنیم برای اینکار از مترجم تخصصی در هر حوزه کمک بگیرید.

نحوه ی پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی

  • نحوه ی پرداخت هزینه ی چاپ مقاله در مجلات خارجی

اگر مراحل بالا به خوبی طی کردید با مشکلی جدید مواجه می شوید. هزینه ی چاپ را چگونه پرداخت کنم. در ایران به دلیل تحریم ها دسترسی به حساب های بین المللی وجود ندارد اما شرکت ایرانیکارت راه کار هایی برای پرداخت به شما ارائه می کند. شما می توانید از طریق حساب های ویزاکارت با مستر کارت و حتی حساب های مجازی مانند پی پال برای پرداخت های خود استفاده کنید. اما در صورتی که تنها همین یک پرداخت را می خواهید انجام دهید لازم نیست این کارت های اعتباری را تهیه کنید و یا افتتاح حساب پی پال انجام دهید. به آسانی پرداخت خود را به صورت کامل به ایرانیکارت می سپارید. برای اینکار باید ابتدا  در پنل ایرانیکارت ثبت نام کنید و در قسمت پراخت درون برنامه ای درخواست خود را ثبت نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار