کد خبر: ۸۳۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 14 March 2020

معرفی بهترین و معروفترین غذاهای بالی

در کشور اندونزی چیزی حدود 17 هزار جزیره وجود دارد که زیباترین آنها جزیره بالی می‎باشد که همه ساله گردشگران زیادی با تور بالی برای دیدن مناطق و جاذبه‎های گردشگری موجود در این جزیره به این منطقه سفر می‎کنند.

 در این منطقه زیبایی‎های طبیعی بسیاری وجود دارد که به سبب آنها گردشگران با خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی به این جزیره می‎آیند. داشتن سواحلی زیبا با آب‎های زلال و فیروزه‎ای و همچنین غذاهای خوشمزه و لذیذ برخی از دلایلی هستند که گردشگران برای آنها با تور بالی به این جزیره سفر می‎کنند.

 از بهترین اب و هوا و غذاهای بالی و مالدیو تا موله روژ فرانسه

در ادامه به معرفی بهترین و معروف‎ترین غذاهایی که در این جزیره طبخ می‎شود خواهیم پرداخت که گردشگران بسیاری برای چشیدن طمع آنها با بلیط خارجی و بلیط داخلی به این منطقه سفر می‎کنند تا علاوه بر دیدن کردن از مناطق گردشگری و توریستی موجود در این جزیره از خوردن غذاهای لذیذی که در این منطقه طبخ می‎شود نیز لذت ببرند و سفری منحصر بفرد را برای خود به ارمغان آورند.

پیسانگ گورنگ

در صورتیکه با تور بالی به این جزیره زیبا سفر کردید حتما این دسر فوق‎العاده را امتحان کنید. این دسر از معروف‎ترین و پرطرفدارترین دسرهای موجود در این جزیره می‎باشد که بین گردشگرانی که با بلیط داخلی و بلیط خارجی به این جزیره سفر کرده‎اند نیز بسیار محبوب می‎باشد.

این دسر در واقع موز سرخ شده می‎باشد در بین اهالی بالی و اندونزی بسیار پرطرفدار است. در بالی بدلیل داشتن آب و هوای مناسب موزهایی با اندازه‎های مختلف رشد می‎کنند که در صورتیکه با تور بالی به این منطقه سفر کنید می‎توانید از نزدیک شاهد آنها باشید. این تنوع در اندازه موزها سبب شده تا در رستوران‎های مختلف این دسر را به شکل‎های مختلف و متفاوت ببینید.

در رستوران‎ها و غذاخوری‎های این شهر این دسر خوشمزه و لذیذ عموما با عسل و یا شهد خرما سرو می‎شود و مسافرانی که با بلیط خارجی و بیط داخلی به این منطقه سفر کرده‎اند مطمئنا از چشیدن طمع آن شگفت زده خواهند شد. برای تزئین این دسر از پودر نارگیل و یا کمی بستنی وانیلی استفاده می‎کنند که به خوشمزه‎تر شدن این دسر کمک می‎کند.

این دسر خوشمزه را از اغذیه فروشی‎های سیار نیز می‎توانید تهیه کنید و با چشیدن طعم لذت بخش آن لذتی فراموش نشدنی را برای خود بوجود آورید.

می گورنگ

یکی دیگر از غذاهای خوشمزه و لذیذی که در این جزیره طرفداران زیادی دارد و گردشگرانی که با تور بالی به این جزیره سفر کرده‎اند نیز از چشیدن طعم این غذای خوشمزه شگفت زده شده‎اند می گورنگ می‌‎باشد. این غذا که از سرخ کردن نودل و ترکیب کردن سبزیجات و انواع گوشت مانند مرغ، میگو و خوک تهیه می‎شود بسیار لذیذ است.

 در صورتیکه به این جزیره با بلیط خارجی و بلیط داخلی سفر کردید می‎توانید طعم لذیذ این غذای محلی را زیر دندانتان حس کنید و از آن لذت ببرید.

گاها در زمان سرو این غذا روی آن از نیمرو، تکه‎های مرغ و یا سس بادام زمینی استفاده می‎شود که به خوشمزه شدن هرچه بیشتر آن کمک خواهد کرد.

 رستوران‎هایی که این نوع غذا را سرو می‎کنند برای خوشمزه‎تر شدن این غذا در کنار آن از ترشیجات محلی نیز استفاده می‎شود که در صورتیکه به این جزیره سفر کردید بهر است از خوردن آن همراه با این غذا غافل نشوید تا طعمی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

بدلیل داشتن و طبخ غذاهای خوشمزه در این جزیره، افراد زیادی از سرتاسر جهان به این جزیره سفر می‎کنند تا علاوه بر دیدن این جزیره زیبا که به بهشت روی زمین شهرت یافته است از طعم خوب غذاهای موجود در آن نیز لذت ببرند.

 

آشنایی با موله روژ در پاریس فرانسه

 

پاریس از بزرگترین شهرهای فرانسه می‎باشد در طوب تاریخ شاهد فراز و نشیب‎های بسیاری بوده است. برای سر زدن به گوشه کنار این شهر بزرگ و دیدنی می‎توانید با تور فرانسه به این شهر سفر کنید و از گردش در این شهر باشکوه نهایت لذت را ببرید.

داشتن کافه‎های قدیمی، رستوران‎های چند ستاره که در طبخ غذا تبهری خاص دارند و موزه‎هایی که در این شهر قرار گرفته‎اند سبب شده تا این شهر به یکی از توریستی‎ترین و دیدنی‎ترین شهر در فرانسه تبدیل شود که افراد زیادی برای دیدن زیبایی‎های موجود در آن با خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی  به این شهر سفر کنند.

 از بهترین اب و هوا و غذاهای بالی و مالدیو تا موله روژ فرانسه

بیشترین برندهای مد و پوشاک در این شهر قرار دارند و این موضوع باعث شده است که این شهر به مرکز مد جهان تبدیل شود و در این زمینه نیز شهرت جهانی پیدا کند. در صورتیکه با تور فرانسه به این شهر سفر کردید علاوه بر بازدید از مکان‎های گردشگری موجود در این منطقه می‎توانید از فروشگاه‎های این منطقه که به نوبه خود یک جاذبه گردشگری محسوب می‎شوند نیز دیدن کنید و به خرید کردن بپردازید.

پاریس از محبوب‎ترین مقاصد گردشگری می‎باشد همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن راهی این منطقه از جهان می‎شوند و شاعران و نویسندگان زیادی در آثار خود از این شهر نام برده‎اند. وقتی با تور فرانسه به این شهر سفر کردید مطمئن باشید که عاشق این شهر خواهید شد و دل کندن از آن برایتان دشوار خواهد بود.

در ادامه به معرفی برخی از مناطق گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت به برایدیدن آنها گردشگرانی از سراسر دنیا با تور فرانسه به این شهر سفر می‎کنند.

موله روژ

در سال 1889 یکی از مهم‎ترین بناهای این شهر یعنی برج ایفل در این منطقه ساخته شد. علاوه‎بر این در این تاریخ موله رژ که محلی برای سرگرمی و تفریح بود نیز افتتاح گردید. در ابتدا این مکان برای ثروتمندان بود تا رای سرگرمی و تفریح به این مکان بیایند.

این منطقه مکانی برای بسیاری از خوانندگان فرانسوی بود که مبدع رقص کن کن نیز می‎باشند. امروزه بسیاری از گردشگران برای دیدن این منطقه با تور فرانسه و خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر خواهند کرد.

رقص کن کن در آن دوران به عنوان رقصی نژادپرستانه تلقی می‎شد و در آن زمان در بین فرانسوی‎ها رواج پیدا کرده بود.این منطقه امروزه مانند گذشته مکانی بای سرگرمی و تفریح مورد استفاده قرار می‎گیرد که گردشگرانی که با خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی به پاریس به این شهر سفر می‎کنند می‎توانند برای سپری کردن لحظاتی شاد و مهیج به موله روژ بروند و لحظاتی فوق‎العاده و منحصر بفرد را سپری کنند.

یکی از امکانات تفریحی که در این مکان رواج دارد نمایش فیلم می‎باشد که افراد می‎توانند با رفتن به این منطقه در کنار بهره بردن از دیگر تفریحات موجود در این مکان از دیدن فیلم‎هایی که در این مکان به نمایش در خواهند آمد بیشترین لذت را ببرند.

برای افرادی که می‎خواهندبا بلیط خارجی و بلی داخلی به این منطقه سفر کنند برای سپری کردن لحظاتی مفرح و شاد که از تنوع زیادی نیز برخوردار است پیشنهاد می‎شود حتما از این مکان دیدن کنند. با رفتن به این موله روژ یک روز خاطره انگیز را برای خود رقم خواهید زد که خاطره آن تا سالها در خاطر شما باقی خواهد ماند.

افراد زیادی از سرتاسر جهان برای دیدن جاذبه‎های گردشگری موجود در پاریس وارد این شهر می‎شوند. زیبایی‎های موجود در این شهر به‎گونه‎ای است حتی افرادی که در شهرهای دیگر فرانسه سکونت دارند نیز برای دیدن جاذبه‎های موجود در این شهر به پاریس سفر می‎کنند.

 

آب و هوای مالدیو در طول دوازده ماه سال

 

گردشگران تور مالدیو می‌توانند در هر زمانی از سال به این کشور جزیره‌ای زیبا سفر کنند. بلیط هواپیما مالدیو به علت وجود اقلیم گرمسیری و جریان‌های هوای گرم دائمی در این جزیره، در تمامی طول سال مورد استقبال قرار می‌گیرد. آب و هوای مالدیو تحت تاثیر بادهای موسمی قرار دارد.

 بادهای موسمی‌ای که از جنوب غربی بر این جزیره می‌وزند، با خود باران را به همراه داشته و ‌دسته دیگری از این بادها که از شمال غربی شروع به وزیدن می‌کنند خشک هستند. به طور کلی می‌توان گفت که پرطرفدارترین ماه‌ها در بین گردشگران تور مالدیو و خریداران بلیط هواپیما، دسامبر و آوریل می‌باشد که مالدیو بهترین آب و وهوا را دارد.

 بین دسامبر و آوریل هوای این کشور خشک‌تر بوده و باد کمتری می‌وزد، در واقع با هوای داغ‌تری نسبت به سایر ماه‌های سال روبه‌رو هستیم. یکی از راه‌های سفر به مالدیو خرید بلیط ارزان هواپیما است که اگر بتوانید با بکارگیری ترفندهایی بلیط ارزان هواپیما به مقصد مالدیو را خریداری کنید می‌توانید با کمترین هزینه سفری لذت‌بخش را در سواحل این جزیره تجربه کنید.

 در ادامه قصد داریم آب و هوای مالدیو را در طول ماه‌های مختلف سال مورد بررسی قرار دهیم، پس قبل از خرید تور مالدیو خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 از بهترین اب و هوا و غذاهای بالی و مالدیو تا موله روژ فرانسه

مالدیو در می

ماه می که از ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۱۰ خرداد ادامه دارد، آغاز فصول بارانی مالدیو به حساب می‌آید. برای گردشگران تور مالدیو باید بگوییم که آب و وهوای مالدیو در ماه می همچنان داغ بوده و احتمال طوفان و بارش یکسره در این ماه وجود دارد.

 از طرفی دیگر به دلیل وجود پلانکتون‌ها در آب، غواصی در دریا به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند که موضوع مهمی برای آن دسته از خریداران بلیط هواپیما است که به ورزش‌های آبی علاقه دارند.

 ماه می در سال ۲۰۱۸ مصادف با ماه رمضان بود و برخی از افراد که با خرید بلیط ارزان هواپیما به مالدیو سفر کرده بودند تصور می‌کردند که همه چیز در این کشور تغییر خواهد کرد اما اینگونه نبود و همه چیز در حالت معمول خود به سر می‌برد اما در بعضی مکان‌ها محدودیت‌هایی نیز وجود داشت که در صورت درخواست باید به آن‌ها احترام گذاشته می‌شد.

 

مالدیو در ژوئن

از ۱۱ خرداد تا ۹ تیر را ژوئن می‌نامند. اگر قصد دارید در این ماه یکی از مسافران تور مالدیو باشید باید بدانید که به احتمال زیاد با بارش باران مواجه خواهید شد.

 اما اگر به دنبال سفری کم هزینه هستید می‌توانید علاوه بر بلیط ارزان هواپیما از پیشنهادهای خوب و مقرون به صرفه رزرو هتل در مالدیو هم بهره ببرید.

در ماه ژوئن نیز به دلیل وجود پلانکتون‌ها غواصی در آب با محدودیت‌هایی روبه‌رو است اما خبر خوبی که برای خریداران بلیط هواپیما مالدیو وجود دارد این است که به دلیل وجود پلانگتون‌ها، نهنگ‌ها برای تغذیه کردن پدیدار می‌شوند و لحظات شگفت‌انگیزی را برای گردشگران خلق می‌کنند.

 

مالدیو در ژوئیه

ژوئیه که از ۱۰ تیر تا ۹ مرداد می‌باشد، آب و هوایی بسیار گرم و مرطوب را برای مالدیو به همراه دارد. در این ماه بارش باران تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و ممکن است کار را برای خریداران بلیط هواپیما سخت کند. در این ماه نیز همانند دو ماه قبل، از شفافیت آب به دلیل وجود پلانکتون‌ها کاسته شده و امکان غواصی وجود ندارد.

 اما همانطور که اشاره کردیم نزدیک آمدن نهنگ‌ها و دیدن آن‌ها از نزدیک یکی از نکات مثبت سفر در این ماه از سال به حساب می‌آید. امکان خرید بلیط ارزان هواپیما نیز در ماه ژوئیه افزایش پیدا می‌کند در نتیجه شما می‌توانید شانس یک سفر کم هزینه اما با کیفیت را به خود هدیه دهید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار