انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران یکی از مشکلات بسیار بزرگی است که برای شرکت های مورد نیاز به طراحی سایت ایجاد می شود از این رو برای حل مشکلات حاد در این زمینه باید تمامی موارد را در انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران و ایران مد نظر قرار دهیم.
کد خبر: ۸۲۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 18 February 2020

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران یکی از مشکلات بسیار بزرگی است که برای شرکت های مورد نیاز به طراحی سایت ایجاد می شود از این رو برای حل مشکلات حاد در این زمینه باید تمامی موارد را در انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران و ایران مد نظر قرار دهیم.

نکات کلیدی در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

یکی از نکات بسیار مهم و کلیدی در زمینه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران بررسی نمونه کار های شرکت های طراحی سایت است  ،برای این کار ابتدا رزومه شرکت طراحی سایت را مورد بررسی قرار دهید و ببینید این شرکت چه نمونه کار هایی را ارائه کرده است. سپس دانستن شرایط پشتیبانی وب سایت است ، باید در زمینه پشتیبانی که شرکت ارائه دهنده خدمات می دهد هم بررسی های لازم را انجام دهید.

از جمله سرویس ها و خدمات با ارزشی که اینتن در شهر تهران عرضه میکند می توان به طراحی سایت، بهینه سازی سایت و سئواشاره نمود. همچنین اینتن ، پشتیبانی سایت در تهران را هم به هموطنان عزیز عرضه می نماید که در ادامه، درخصوص پشتیبانی سایت در تهران برای صاحبان و مدیران وب سایت ها توضیح خواهم داد. با تیم پشتیبانی اینتن همراه باشید :

مرحله های مختلف طراحی سایت جهت راه اندازی کسب و کار در فضای اینترنت به شرح ذیل است:

طراحی سایت
سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای بازاریابی اینترنتی :

روند کلی پذیرش پروژه سئو:

1-    گرفتن کلمات کلیدی و آدرس وبسایت از کارفرما

2-    تحلیل کردن وب سایت، کلمات کلیدی و تعیین رتبه کلمات در نتایج جستجوی گوگل

3-    تحلیل کردن رقبا و وضعیت وب سایت های رقیب

4-    تهیه کردن موارد لیست کار و تعیین نمودن مدت زمان انجام پروژه

5-    تخمین هزینه سئو سایت

6-    بستن قرارداد

7-    ارائه راهکار به کارفرما

8-    آغاز پروژه
بازاریابی کردن در شبکه های اجتماعی بخصوص تلگرام و اینستاگرام و...
سئو محتوا
بازاریابی ایمیل مارکتینگ، ارسال ایمیل انبوه
پشتیبانی وب سایت

بعضی موارد فوق مثل طراحی وب سایت و سئو اولیه سایت در مقطع زمانی خاصی انجام و تکمیل می شوند اما سایر موارد نیاز دارند تا به شکل مداوم روی سایت انجام گیرند برای اینکه رتبه وب سایت افت ننماید. در این قسمت به توضیح درباره پشتیبانی سئو سایت  و پشتیبانی کامل  وب سایت توضیحاتی داده می شود:

پشتیبانی سئو وب سایت برای پشتیبانی کردن از کلمات کلیدی سایت انجام می شود تا در جستجوی گوگل، همچنان سایت به عنوان رتبه های اول آورده شود. در واقع پشتیبان وب سایت مسئولیت نگه داشتن این کلمات را در رتبه خوب و ارتقاء به رتبه های بالاتر بر عهده دارد. مشاوره سئو در انجام این امر کمک می کند. در واقع مشاوره سئو همواره با پشتیبان وب سایت ارتباط دارد و راهکارهایی را جهت بروز رسانی برایش می فرستد که نهایتا کار بوسیله پشتیبان وب سایت صورت خواهد پذیرفت.

پشتیبانی سایت در تهران :

پشتیبانی فنی وب سایت: کارهایی را شامل می شود که کارفرما می خواهد به سایت خود افزوده یا کسر نماید یا حتی بعضی بخش ها را ارتقاء بدهد.

پشتیبانی محتوایی وب سایت: پشتیبان، وب سایت را بروز رسانی خواهد کرد و برای توسعه محتوای وب می کوشد.

پشتیبانی هاستینگ و سرور :از جمله اوویت های تیم پشتیبانی اینتن سایت دیزاین، امنیت وب سایت می باشد.

شرایط پشتیبانی وب سایت در تهران:

باید به طراحی وب سایت، همچنین css  و html ، php، cms  های رایگان جوملا، وردپرس و دروپال آشنایی داشته باشند و اصول سئو سایت و بهینه سازی وب سایت را بدانند. یک پشتیبان وب سایت حرفه ای باید بتواند این موارد را برای تان تامین نماید.

چرا پشتیبانی سایت در تهران؟

تهران به عنوان پایتخت ایران، شهری پر جمعیت است که جزو بزرگترین مناطق تجاری می باشد لذا توسعه تجارت الکترونیک در آن خیلی گسترش یافته است. هر روزه هم به شرکت های اینترنتی و بازار کسب و کار در فضای مجازی اضافه می شود. یکی از ضروریات این شرکت ها، پشتیبانی از وب سایت شان است تا در رقابت تجاری موجود عقب نیفتند. یک پشتیبان خوب برای سایت ها جزو اصلی ترین مسایل برای سایت ها شده است. برای انتخاب بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران حتما بررسی های لازم را انجام دهید تا از انتخاب تان در آینده پشیمان نشوید .

تیم طراحی سایت اینتن مسیر ترقی را برای این شرکت ها اماده نموده است. می توانید همواره وب سایت تان را بروز رسانی نمایید و با شرکت های دیگر رقابت نمایید. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با مشاوره سئو و پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. طراحی سایت اینتن یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که رپورتاژ ادز هم یکی از محصولات شرکت اینتن به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار