دبیر دومین جشنواره ملی ادبی معبرعشق در مرحله‌ نیمه‌نهایی داوری، بر ارتقای سطح کیفی آثار به نسبت سال گذشته تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 03 January 2024

به گزارش گروه استان‌های تابناک از روابط‌عمومی دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش، مریم اکبرپور از رسیدن ۶۸ داستان و ۱۵۷ شعر به مرحله‌ی نیمه‌نهایی داوری خبر داد و افزود: طبق نظر داوران جشنواره که از صاحب‌نظران حوزه‌های شعر و داستان در سطح ملی و بین‌المللی هستند، آثار دریافتی از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بوده و تعداد آثار با محوریت موضوع اصلی جشنواره _ شهدای غواص _ بالا است.

دبیر جشنواره ملی ادبی شهدای غواص همچنین به چاپ کتاب شعر و داستان، از آثار منتخب جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: سعی داریم در چاپ کتاب، نگاه دوسالانه داشته باشیم و آثار منتخب هر دو دوره‌ی جشنواره را منتشر نماییم.

اکبرپور از مشارکت‌ نویسندگان و شاعران از سراسر کشور ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: دبیرخانه‌ی جشنواره آثار متعددی را از شمال تا جنوب ایران و از سن نوجوان تا بزرگسال دریافت کرده است.

دبیر دومین جشنواره ملی ادبی شهدای غواص کیش، با بيان اينكه داوران بدون آن‌كه نام صاحبان‌آثار را بدانند، شعرها و داستان‌های جشنواره را داوری كرده‌اند، خاطرنشان کرد: با این‌که در فراخوان تاکید شده بود، درج هرگونه نام و حتی تخلص باعث حذف اثر می‌گردد، اما هیچ اثری به این دلیل ردصلاحیت نشد و تمامی موارد اینچنین در دبیرخانه اصلاح و به داوری ارسال شدند.

آئین اختتامیه‌ی دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش، نوزدهم دی‌ماه با حضور برگزیدگان برتر هر رشته، نماینده‌ی داوران، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌ی معزز شهدا از سراسر کشور در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار