کد خبر: ۱۱۴۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 02 January 2024

میز ناهار خوری روستیک در مقابل میز ناهار خوری استیل

هنگام انتخاب مبلمان اتاق ناهارخوری، چندین متغیر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. مبلمانی که انتخاب می کنید به اندازه و سبک اتاق ناهارخوری شما، تعداد افرادی که مرتباً از آن استفاده می کنند و تعداد دفعاتی که مهمان خواهید داشت بستگی دارد.

یکی از موارد مهم در انتخاب میز ناهار خوری موادی  است که برای ساخت آن استفاده می کنید که ماندگاری داشته باشد، راحت باشد و علاوه بر مقرون به صرفه بودن و زیبایی ماندگاری، خوش ساخت باشد.

مواد متعددی برای مبلمان اتاق غذاخوری موجود است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. میز ناهار خوری استیل  و چوبی دو تا از محبوب ترین گزینه ها هستند. انتخاب بین مبلمان چوبی و استیل ممکن است دشوار باشد و گاهی اوقات به ترجیحات و وضعیت مالی شما بستگی دارد. می‌توانید با کمک برخی از توصیه‌های هومینایس، متریال مبلمان اتاق ناهارخوری مدرن ایده‌آل را برای خانه خود انتخاب کنید.

ست اتاق غذاخوری چوبی

یک ماده معمولی برای مبلمان اتاق غذاخوری، چوب جامد است. این همان چیزی است که وقتی به مبلمان سنتی قرن اخیر فکر می کنید به ذهنتان می آید. با این حال، طراحان مبلمان امروزی از چوب جامد برای ساخت وسایل اتاق ناهارخوری مد روز استفاده می کنند که شباهت چندانی با خانه مادربزرگ شما ندارند!

به خصوص برای میزهای ناهار خوری روستیک ، چوب جامد اغلب بهترین است. مواد گران قیمت برای مبلمان اتاق ناهار خوری.

این نوع مبلمان از ساده بودن برای تعمیر سود می برد و فوق العاده قوی و ماندگار است. با این حال، به عنوان یک ماده طبیعی، در پاسخ به گرما، رطوبت و دماهای سردتر منبسط و منقبض می شود و منجر به ناهمواری می شود. حتی پس از اتمام و تعمیر و نگهداری معمول، ممکن است همچنان دارای خط و خش باشد. در یک فضای پرتردد مانند اتاق غذاخوری شما، چوب جامد ممکن است زودتر از آنچه باید خراب شود.

به عنوان جایگزینی برای میزهای ناهار خوری چوبی واقعی، روکش هایی با ظاهر چوب نیز امکان پذیر است. روکش چوبی جایگزینی عالی و ارزان‌تر برای چوب اصلی است، مشروط بر اینکه به وضوح برچسب‌گذاری شده باشد، دارای هسته داخلی خوبی باشد و سطح یکنواختی داشته باشد.

 میز ناهار خوری استیل

استیل یک ماده انعطاف پذیر شگفت انگیز است و با میزهای ناهارخوری استیل در همه سبک ها و اندازه ها که توسط هومینایس فروخته می شود، می توانید بهترین ها را در دکوراسیون خود به نمایش بگذارید و از کیفیت و دوام آن بهره مند شوید.

میزهای ناهار خوری استیل که رویه آن از چوب سنگ طبیعی یا  شیشه است، زیبایی کلاسیک و معاصر را با هم ترکیب می کنند تا جلوه ای عالی داشته باشند، پس همین امروز میزهای ناهارخوری خود را آنلاین سفارش دهید.

از نظر تنوع، روی میزهای ناهار خوری استیل محکم است. گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد، از جمله:

میز ناهارخوری با ظاهر صنعتی

ترکیب پایه‌های استیل با سطوح چوبی یک راهکار مطمئن است و در سال‌های اخیر به یک روند موفقیت‌آمیز تبدیل شده است و به شما یک راه‌ مورد برای ساخت میز ناهار خوری شده است . که برای زندگی مدرن ایده‌آل است و در عین حال جذابیت یکپارچه سازی با سیستم عامل دارد.

میز ناهار خوری روستیک در مقابل میز ناهار خوری استیل

میز ناهار خوری استیل قابل افزایش

مبلمان ناهارخوری خود را با یک میز استیل قابل گسترش بیشتر کنید که فضای بیشتری برای مانور برای استفاده روزمره به شما می دهد. سپس برای زمانی که مهمان دارید، فضای بیشتری برای نشستن اضافه کنید.

پایان‌ها، ویژگی‌ها و موارد دیگر

ما قبلاً به تطبیق پذیری استیل به عنوان یک ماده اشاره کرده ایم و این در مورد انواع پرداخت های موجود نیز صدق می کند.

از درخشش و درخشش پایه‌های کرومی و جزئیات گرفته تا ماهیت آرام و شیک قاب‌های استیل با روکش پودری، می‌توانید رنگ‌های متفاوتی را انتخاب کنید که مطابق با بقیه اتاق غذاخوری شما باشد و با سلیقه شخصی شما مطابقت داشته باشد.

میزهای ناهار خوری استیل حتی در اشکال مختلف با رویه های مستطیلی استاندارد همراه با جایگزین های بیضی و رویه گرد هستند. همچنین در اینجا می توانید بین مواد چوبی و شیشه ای روی میز انتخاب کنید یا به سراغ طراحی تمام فلزی با رویه فلزی بروید.

کل خانه خود را با مبلمان باکیفیت به روز کنید

چه به یک مجموعه پاسیو جدید برای باغ، یک مبل گوشه ای راحت برای اتاق نشیمن، یک کمد لباس برای اتاق خواب یا یک میزعسلی استیل  با فضای ذخیره سازی داخلی برای اتاق غذاخوری نیاز داشته باشید، ما می توانیم به شما در رسیدن به اهداف طراحی داخلی خود کمک کنیم. برای گزینه های بیشتر می توانید به فروشگاه ما به صورت حضوری  مراجعه کنید.

به دلیل انعطاف پذیری، پایه های میز استیل نسبت به چوب مزایایی دارند. صندلی ها و میزهای شما برای سالیان متمادی محکم می مانند زیرا به رطوبت یا تغییرات دما حساس نیستند. همچنین نسبت به چوب احتمال خراش کمتری دارند. به طور کلی، مبلمان استیل اتاق ناهار خوری ارزان تر از میزهای ناهار خوری روستیک هستند.

چگونه میز ناهارخوری مناسب اتاق خود را انتخاب کنیم

میز ناهارخوری قلب خانه شماست، میزناهارخوری جایی است که دوستان و خانواده برای صرف یک وعده غذایی  گرد هم می آیند.

سبک

برای لذت بردن از خرید خود با سبک زندگی خود شروع کنید. بدیهی است که ترجیحات سبک شخصی شما - التقاطی، مدرن، سنتی - به سبک میز نیز کمک خواهد کرد.

اندازه

بسیار مهم است که یک میز ناهارخوری مدرن وصندلی های ناهار خوری لوکس ، راحت و متناسب با مقیاس اتاق باشند .

شکل

شکل میز ناهار خوری در ایجاد فضایی زیبا و راحت به همان اندازه مهم است. اینکه میز ناهار خوری شما مستطیل ، مربع وبیضی یا  گرد باشد طبق سلیقه خود باید انتخاب کنید.

میز ناهار خوری مستطیلی رایج ترین شکل است زیرا اکثراتاقهای پذیرایی مستطیل شکل هستند. همچنین یک شکل عالی برای نشستن بیش از چهار نفر است.

میز ناهار خوری روستیک در مقابل میز ناهار خوری استیل

میز ناهار خوری گرد در اتاق های کوچک و اتاق های مربع شکل کوچکتر به خوبی کار می کند. این یک محیط دنج و صمیمی ایجاد می کند، بنابراین بهترین شکل برای گروه کوچکی از افراد است. آنها در فضاهای کوچک به راحتی قرار می گیرند و هیچ گوشه تیز برای برخورد ندارند. معمولاً می توانید افراد بیشتری را در اطراف آن قرار دهید زیرا گوشه ای ندارد.

میز ناهار خوری بیضی شکل بسیار شبیه به یک میز مستطیلی است، اما از نظر بصری به دلیل گوشه های گرد، فضای کمتری را اشغال می کند. از این رو،میز ناهارخوری بیضی شکل برای یک اتاق باریک یا کوچکتر مناسب هستند.

نیاز به راهنمایی دارید؟

اگر در مورد میزهای ناهار خوری ما سؤالی دارید یا اطلاعات محصول و مشاوره کلی از یک متخصص دوستانه می خواهید، لطفاً با هومینایس به شماره 09129519567 تماس بگیرید. ما همچنین یک فرم تماس برای پر کردن در صورت تمایل به برقراری ارتباط از طریق ایمیل برای راحتی کار داریم.

مبلمان اتاق ناهارخوری مدرن ساخته شده از استیل وجودارند؛ با این حال از برای پایه های میز بسیار بیشتر از روی میز استفاده می شود

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار