در این مطلب قصد داریم درباره انواع نوار چسب، مزایای چاپ چسب، نکات خرید چسب و خدمات ارائه‌شده در کارخانه های تولید کننده این محصول صحبت کنیم و در انتها به معرفی وب‌سایت کارخانه تولید نوار چسب در ایران بپردازیم.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 26 December 2023

تولید کننده محبوب نوار چسب کشور

نوار چسب، یکی از محصولات بسیار پرمصرف است که هم در مصارف صنعتی و هم در مصارف خانگی کاربرد زیادی دارد. در اکثر کارخانه های تولید کننده نوار چسب، انواع مختلف این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند و با قیمت های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

در این مطلب قصد داریم درباره انواع نوار چسب، مزایای چاپ چسب، نکات خرید چسب و خدمات ارائه‌شده در کارخانه های تولید کننده این محصول صحبت کنیم و در انتها به معرفی وب‌سایت کارخانه تولید نوار چسب در ایران بپردازیم.

در شرکت های تولید کننده نوار چسب چه محصولاتی تولید می‌شود؟

نوار چسب یا چسب نواری محصولی است که به فشار حساس است و انواع مختلفی دارد. انواع مختلف این محصول دارای دو بخش به نام‌های حامل و ماده چسبنده هستند. با وارد شدن فشار به حامل، ماده چسبنده به سطح مورد نظر می‌چسبد. استفاده راحت و مناسب بودن قیمت این محصول باعث شده است که به یکی از پرکاربردترین محصولات تبدیل شود.

انواع محصولاتی که در شرکت های تولید کننده نوار چسب ایران مانند شرکت چسب رز، شرکت چسب لیندا و شرکت چسب جی ساخته می‌شوند، شامل موارد زیر هستند.

چسب پهن و چسب تحریر

هر کدام از انواع نوار چسب، کاربرد به‌خصوصی دارد؛ به همین دلیل باید دقت داشته باشید محصولی را تهیه کنید که بتواند پاسخگوی نیازهایتان باشد. به طور کلی چسب‌های نواری شیشه‌ای به دو دسته‌ چسب‌های پهن و چسب های تحریر تقسیم‌بندی می‌شوند.

این نوع نوار چسب ها  با عرض، طول و ضخامت متفاوت تولید می‌شوند. همچنین به نوار چسب هایی که بیشتر برای جلد کردن کتاب و یا چسباندن چند تکه کاغذ به یکدیگر استفاده می‌شوند، چسب تحریر و به نوار چسب های مخصوص بسته‌بندی و پلمپ کردن کارتن ها، چسب پهن می‌گویند.

بسیاری از کسب‌ وکارها برای تبلیغ برند از چاپ روی چسب استفاده می‌کنند. زمانی که محصولات داخل کارتن با نوار چسب پنج سانتی چاپدار بسته بندی و پلمپ می‌شوند، به نوعی برند مورد نظر تبلیغ و در بین مشتریان شناخته‌ شده می‌شود‌.

چاپ برند و اطلاعات شرکت‌های تولیدی روی نوار چسب یکی از روش‌های تبلیغاتی جدید و موثر برای محصولات تولیدی و شرکت های مختلف است که به هزینه زیادی احتیاج ندارد. در این روش تبلیغاتی اطلاعاتی مانند اطلاعات شرکت یا کسب‌وکار، آدرس، لوگو، نام برند از سمت چسب‌دار نوار چاپ می‌شود. از مهم‌ترین مزایای استفاده از چسب‌های نواری چاپدار می‌توان به مواردی مانند جلوگیری از تولید و فروش محصولات تقلبی، دستیبابی به میزان بازدهی تبلیغاتی بیشتر با صرف هزینه کمتر اشاره داشت. 

نوار چسب برق

یکی دیگر از محصولات شرکت‌های تولید کننده نوار چسب که بیشتر برای برقکاران کاربرد دارد، چسب نواری برق است. این محصول یک نوار چسب محکم و مقاوم در رنگ‌بندی‌های مختلف است که برای عایق کردن و پوشش دادن سیم‌های برق یا تلفن و اتصالات کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات در مقابل رطوبت و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. روکش یا حامل در چسب‌های نوار برق پلاستیکی است و از جنس وینیل ساخته می‌شود.

نوار چسب برزنتی

نوار چسب برزنتی محصولی است که ضخامت زیادی دارد و قدرت چسبندگی آن بالاست. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم نوار چسب‌های برزنتی این است که در مقابل پاره شدن مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند‌. از مهم‌ترین کاربردهای چسب‌های نواری برزنتی می‌توان به اتصال سیم‌ها، اتصال کابل‌های روی زمین و آب‌بندی کردن آرماتورها و... اشاره کرد.

نوار چسب دوطرفه

نوار چسب دوطرفه محصول دیگری است که توسط شرکت‌های تولید کننده نوار چسب تولید و به بازار عرضه می‌شود. در این نوع برخلاف دیگر چسب‌های نواری که فقط یک‌طرف روکش یا حامل با ماده چسبنده پوشیده شده، هر دو طرف روکش دارای ماده چسبنده است. مهم‌ترین کاربرد نوار چسب دوطرفه این است که برای چسباندن دو جسم به یکدیگر کاربرد دارد، به‌طوری‌که محل اتصال دیده نشود. نوارهای دوطرفه دارای انواع نازک و ضخیم هستند‌. از مدل‌های نازک برای اتصالات سبک‌تر و ظریف‌تر و از مدل‌های ضخیم برای اتصالات سنگین استفاده می‌شود‌.‌

نوار چسب کاغذی

یکی دیگر از انواع نوار چسب که بیشتر برای مصارف پزشکی کاربرد دارد و هیچ عارضه‌ای روی پوست افراد ایجاد نمی‌کند، نوار چسب کاغذی است؛ البته مدل‌های عریض این محصول در صنعت نقاشی هم کاربرد دارد و استفاده از آن مانع از نامرتب شدن رنگ‌آمیزی دیوارها و سایر سطوح می‌شود. احتمالا نوارهای کاغذی را روی شیشه پنجره‌ها هم دیده باشید که برای جلوگیری از شکسته شدن شیشه‌ها استفاده می‌شوند. دوام زیاد، نازک بودن، پاره شدن راحت با دست و تولید در عرض‌های متنوع از مهم‌ترین ویژگی‌های نوار کاغذی محسوب می‌شود.

تولید کننده محبوب نوار چسب کشور

خرید چسب پهن عمده با قیمت مناسب از شرکت های تولید کننده نوار چسب

از بین انواع نوار چسب، چسب پهن به‌عنوان پرکاربردترین و محصولی با تقاضای بالا میان نوار چسب ها شناخته می‌شود. شرکت‌های خدماتی، واحدهای تجاری و ادارات برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود می‌توانند این محصول را به‌صورت عمده از کارخانه‌های تولیدکننده خریداری می‌کنند.

چسب پهن بسته‌بندی که در انبارداری، باربری و کارخانجات برای پلمپ و بسته بندی کالا ها مورد استفاده قرار میگیرد، باید بر اساس جنس، ابعاد و وزن کارتن انتخاب شود. زمانی کیفیت بسته‌بندی بالا خواهد بود که چسب پهن به‌کار رفته در آن از ضخامت مناسب وزن و ابعاد کارتن و کیفیت بالایی برخوردار باشد و توسط یک تولیدکننده معتبر همچون چسب لیندا تولید شده باشد.

مشتریان نیز قبل از خرید چسب پهن عمده، حتما باید از یک کارشناس خبره کمک بگیرند. در خرید عمده از شرکت چسب لیندا، محصول به‌صورت مستقیم و بدون حضور واسطه از تولیدکننده به مصرف‌کننده می‌رسد. از طرفی محصولات خریداری شده توسط باربری در زمانی کوتاه و با هزینه ای پایین به آدرس مشتری ارسال می‌شود.

مزیت دیگری که برای خرید عمده این محصول می‌توان عنوان کرد، این است که برای خرید نوار چسب به صورت عمده لازم نیست که مشتری در محل فروش حضور داشته باشد؛ زیرا این شرکت تولید کننده نوار چسب، یعنی چسب لیندا، برای سهولت مشتریان، محصولات خود را به‌صورت آنلاین و یا تلفنی به‌فروش می‌رسانند. فقط کافی است وارد سایت شرکت شده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

در شرکت تولیدی نوار چسب لیندا چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌شود؟

ارائه خدمات متنوع به مشتریان، از ویژگی های شرکت تولید کننده نوار چسب لیندا است‌ که برخی از آنها عبارت‌اند از:

تحویل سفارشات در زمان سریع

یکی از خدمات ارائه‌شده توسط شرکت ایرانی تولید کننده چسب نواری یعنی چسب لیندا، این است که سفارشات مشتریان را در زمان سریعی به آن‌ها تحویل می‌دهد. چرا که تمام مشتریانی که وارد سایت شرکت می‌شوند و سفارش خود را به ثبت می‌رسانند، توقع دارند محصولات خریداری شده را به سرعت تحویل بگیرند.

خرید انواع نوار چسب به قیمت کارخانه

شرکت‌های معتبر همواره سعی می‌کنند که با یک قیمت‌گذاری اصولی و کارشناسی‌شده، محصولات خود را با قیمت مناسب و حاشیه سود معقول و جزئی در اختیار مشتریان قرار دهند. کارخانه تولید نوار چسب لیندا هم از این قاعده مستثنی نیست و با تضمین قیمت مناسب، مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند‌. به‌طوری‌که عدم حضور واسطه و خرید مستقیم از کارخانه تاثیر بسزایی در کاهش قیمت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها دارد.

ارائه محصولات متنوع به مشتریان

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم، نوار چسب‌ها انواع مختلفی دارند. شرکتی می‌تواند در جذب مشتری عملکرد موفقی داشته باشد که متنوع‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و دست آن‌ها را برای خرید باز بگذارد. محصولات این شرکت تولید کننده نیز دارای عرض، طول و ضخامت متنوع هستند.

تضمین کیفیت محصولات هنگام فروش

زمانی نوار چسب‌ها از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود که در مراحل تولید آن‌ها از مواد اولیه مرغوبی استفاده شده باشد. یکی از خدمات مهم چسب لیندا به عنوان تولید کننده چسب نواری در ایران نیز، تضمین کیفیت محصولات هنگام فروش است. با تضمین کیفیت خیال مشتری از بابت خرید یک محصول خوب و با کیفیت راحت می‌شود.

امکان تولید محصولات سفارشی

یکی از خدمات مهم یک شرکت تولید کننده نوار چسب این است که امکان تولید محصولات سفارشی‌سازی‌شده را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده باشد. در این صورت مشتری می‌تواند نوار چسب مورد نظر خود در طول، عرض و ضخامت دلخواه سفارش دهد و با استفاده از خدمات چاپ چسب برند و لوگوی اختصاصی خود را تبلیغ کند.

ارائه خدمات پشتیبانی

شرکت‌هایی در کار خود موفق هستند و رضایت کامل مشتریان را جلب می‌کنند، که دارای یک تیم پشتیبانی پرقدرت باشند. ارائه مشاوره به مشتری، پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان و برطرف کردن ابهامات مشتریان نیز از ویژگی‌های تیم پشتیبانی چسب لیندا به‌شمار می‌رود‌.

تولید کننده محبوب نوار چسب کشور

خرید آنلاین انواع نوار چسب از شرکت تولید کننده نوار چسب

در این مقاله ابتدا به معرفی محصولاتی پرداختیم که توسط شرکت‌های تولید کننده چسب نواری تولید می‌شوند. این محصولات عبارتند از: چسب پهن، نوار چسب برق، نوار چسب برزنتی، نوار چسب دوطرفه و نوار چسب کاغذی. در ادامه توضیح دادیم شرکت‌های خدماتی، واحدهای تجاری و ادارات با خرید چسب پهن عمده می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و محصول مورد نظر خود را به قیمت درب کارخانه بخرند.

در پایان نیز به معرفی خدماتی پرداختیم که توسط شرکت تولید کننده محبوب نوار چسب ایران یعنی چسب لیندا به مشتریان ارائه می‌شود. اگر قصد خرید عمده نوار چسب را دارید، دیگر لازم نیست که به‌صورت حضوری برای خرید اقدام کنید.

فقط کافیست که وارد آدرس اینترنتی lindatape.ir شوید و مراحل خرید و ثبت سفارش خود را به‌صورت آنلاین یا تلفنی آن هم به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید. محصولات خریداری شده در اولین فرصت به آدرس شما ارسال خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت شرکت تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار