وقتی لوله فاضلاب می گیرد خیلی ها به دنبال روش های خانگی لوله بازکنی هستند در حالی خیلی اوقات با استفاده از شرکت های معتبر لوله بازکنی می توان سریع تر مشکل را حل کرد. شرک تخدمات فنی کاوه یکی از این شرکت ها است.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 04 December 2023

لوله بازکنی فوری در تهران با شرکت خدمات فنی کاوه

وقتی لوله فاضلاب می گیرد خیلی ها در ابتدا به دنبال این هستند که خودشان گرفتگی لوله را باز کنند. در حالی که استفاده از روش های خانگی لوله بازکنی همیشه جوابگو نیست و در خیلی از موارد نه تنها نتیجه ای عاید شما نمی کند بلکه باعث از دست رفتن فرصت و زمان نیز می شود. در حالی که با استفاده از شرکت های معتبر لوله بازکنی و تکنسین های حرفه ای می توان سریعا اقدام به حل مشکل کرد. یکی از این شرکت ها، شرکت خدمات فنی کاوه است.

شرکت خدمات فنی و تاسیساتی کاوه یکی از شرکت های لوله بازکنی باسابقه در تهران است که خدمات مختلف فنی و تاسیساتی با محوریت لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ارائه می کند. این شرکت در تمام مناطق و محله های تهران خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری را به صورت شبانه روزی ارائه می کند و تلاش دارد با ارائه خدمات با کیفیت رضایت حداکثری همشهریان تهرانی را جلب نماید. لوله بازکنی شرکت کاوه شبانه روزی است و محدودیت زمانی برای ساعات شب یا روزهای تعطیل ندارد.

ویژگی لوله بازکنی شرکت خدمات فنی کاوه

شرکت خدمات فنی کاوه با استفاده از سرویسکاران با تجربه و تجهیزات بروز لوله بازکنی در تمام مناطق تهران و محله های آن خدمات لوله بازکنی ارزان ارائه می کند. خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی شرکت کاوه دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • لوله بازکنی صد درصد تضمینی
  • ارائه هزینه لوله بازکنی طبق تعرفه اتحادیه
  • استفاده از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی نظیر ژنراتور با سرفنر مخصوص، تراکم هوا و ..
  • تکنسین باتجربه و حرفه ای لوله بازکنی با سابقه بیش از 5 سال
  • لوله بازکنی انواع گرفتگی های سخت و نیمه سخت به کمترین زمان
  • فنرزنی عمقی با استفاده از فنرهای بلند

ما در کنار کیفیت فنی خدمات کیفیت اخلاقی نیروهای خود را هم تضمین می کنیم و خیال شما را از بابت حضور شبانگاه سرویسکار در منزل راحت می کنیم. به علاوه این که نیروهای ما از نظر بهداشتی توجیه شده اند و پس از پایان کار در صورت ایجاد کثیفی محیط را پاکسازی می کنند. جهت مشاهده تمام خدمات این شرکت می توانید به آدرس https://tasisatkaveh.ir/our-services مراجعه کنید

مراحل باز کردن گرفتگی لوله از ابتدا تا انتها

باز شدن گرفتگی یک لوله فاضلاب مستلزم طی شدن مراحل زیر است. از تماس مشتری با شرکت لوله بازکنی گرفته تا فنر زنی و تحویل لوله باز شده به مشتری. در ادامه یک یک مراحل لوله بازکنی فاضلاب معرفی شده است.

  • تماس مشتری با شرکت و اعلام گرفتگی لوله فاضلاب
  • اعزام سرویسکار مجهز به محل
  • بررسی وضعیت لوله و گرفتگی توسط تکنسین مربوطه
  • تشخیص علت گرفتگی لوله
  • انتخاب روش لوله بازکنی و شروع کار
  • باز شدن لوله و اتمام کار لوله بازکنی
  • تحویل لوله باز شده به مشتری با ضمانت

همانطور که در بالا مطالعه کردید مراحل زیادی باید انجام شود تا یک گرفتگی لوله باز شود. حال هرچه تخصص سرویسکار بیشتر و تجهیزات مورد استفاده بهتر باشد طبیعتا گرفتگی لوله سریعتر باز می شود. به عنوان مثال در صورتی که سرویسکار از ژنراتور به جای دریل استفاده نماید خیلی سریع تر می تواند عملیات فنرزنی را انجام داده و گرفتگی را باز کند.

روش های کاربردی برای باز کردن گرفتگی لوله

برای این که یک لوله فاضلابی باز شود روش های مختلفی را می توان مورد استفاده قرار داد. از استفاده از آب داغ و جوش شیرین گرفته تا سیخ و سیم و فنر طولانی لوله بازکنی. اما آیا همه این روش ها کاربردی است و برای گرفتگی لوله فاضلاب شما مناسب است. در اینجا می خواهیم به همین بپردازیم. در ادامه برخی از روش های مجرب و کاربردی برای باز کردن گرفتگی لوله معرفی شده است.

لوله بازکنی فوری در تهران با شرکت خدمات فنی کاوه

- ژنراتور لوله بازکنی

دستگاه برقی لوله بازکنی یا فنر برقی لوله بازکنی که به آن ژنراتور لوله بازکنی هم گفته می شود یک وسیله بسیار کاربردی برای باز کردن انواع گرفتگی های سخت در لوله های فاضلاب است. این وسیله همان فنر بلند لوله بازکنی است که خودکار می چرخد و گرفتگی ها را با سرفنر مخصوص باز می کند.

کیفیت لوله بازکنی با ژنراتور بسیار بالاست و با تضمین گرفتگی لوله را باز می کند. از این جهت است که همه تکنسین ها و شرکت های لوله بازکنی از ژنراتور برای لوله بازکنی فوری در تهران استفاده می کنند. در عین حال کار کردن با ژنراتور نسبت به دریل راحت تر است و سرعت عمل آن هم بیشتر می باشد. جمیع این موارد باعث شده ژنراتور لوله بازکنی یک وسیله محبوب در میان فعالیت این حوزه باشد.

با استفاده از ژنراتور می توان گرفتگی توالت، کفشور و انواع لوله های فاضلاب را باز کرد. برای استفاده از این روش طبیعتا نیاز به یک دستگاه ژنراتور دارید بنابراین این روش تنها مناسب شرکت ها و تکنسین های حرفه ای است که هم این دستگاه را در اختیار دارند و هم با تجربه چند ساله توانایی فنر زنی با آن را دارند.

- فنر دستی لوله بازکن

فنر دستی کارکردی شبیه به ژنراتور دارید با این تفاوت که باید آن را با دست بچرخانید. فنر دستی یک فنر بلند است که در انتهای آن یک دسته مخصوص چرخواند دارد. طول محدود و قدرت کم این فنر باعث می شود همه گرفتگی ها مخصوص گرفتگی های سخت با آن باز نشود. از این رو این فنر برای باز کردن گرفتگی های نیمه سخت مناسب است. گرفتگی با فضولات (برای توالت)، آشغال، خاک، دستمال کاغذی و پارچه و پرز با این وسیله ساده به راحتی باز می شوند.

خوشبختانه برای لوله بازکنی با فنر دستی نیاز به تخصص و تجربه خاصی ندارید. لذا می توانید یک نمونه آن را از بازار بخرید و خودتان مشغول لوله بازکنی در خانه شوید. به این صورت که سر فنر را آرام آرام وارد لوله فاضلاب کنید و همینطور این کار را ادامه دهید تا فنر گیر کند و دیگر امکان ادامه مسیر وجود نداشته باشد.

سپس دسته دوار نصب شده در انتهای فنر را بگیرید و بچرخانید. با چرخاندن فنر و فشار آوردن به آن می توانید گرفتگی ها را از هم باز کنید. باید برای چند دقیقه بر این کار مداومت کنید تا گرفتگی لوله از هم باز شود.

- چاه بازکن دستی

چاه بازکن دستی یا تلمبه لوله بازکن یک لوله بازکن فوق العاده است که در عین سادگی کاربردهای زیادی دارد. شاید از این جهت است که در خیلی از خانه های قدیمی یک عدد پمپ دستی مشاهده می شود. در تلمبه دستی لوله بازکن هرچه دهانه بزرگتر باشد قدرت آن نیز بیشتر است و البته برای باز کردن گرفتگی در لوله های قطر بالا کاربرد دارد.

 از تلمبه دستی لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی های سطحی و نیمه سخت (در برخی موارد) می توان استفاده کرد. گرفتگی های توالت با مدفوع، گرفتگی کفشور با آشغال، گرفتگی با گل و لجن، دستمال کاغذی، چرک و رسوب همگی با استفاده از چاه بازکن دستی قابل رفع شدن هستند.

لوله بازکنی فوری در تهران با شرکت خدمات فنی کاوه

برای لوله بازکنی با تلمبه دستی کار خیلی ساده است. تنها کافیست دهانه آن را روی لوله فاضلاب قرار دهید و آن را کاملا به کف زمین یا لوله بچسبانید. سپس به آرامی آن را فشار دهید و سپس بکشید. این کار را چند بار انجام دهید تا مسیر فاضلاب باز شود. توجه کنید که هنگام فشار دادن تلمبه باید کمترین هوا از کناره های آن خارج شود و بیشتر هوا باید وارد لوله فاضلاب شود تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد.

اگر نیاز توضیحات یا آموزش های بیشتر در مورد لوله بازکنی دارید بهتر است به بخش وبلاگ سایت خدمات فنی کاوه  سری بزنید.  

عوامل موثر در تعیین قیمت لوله بازکنی

در لوله بازکنی هم همچون دیگر کارهای خدماتی هزینه خدمات بر اساس میزان کار انجام شده و زمان صرف شده محاسبه می شود. در کنار این دو مولفه استفاده از دستگاه و تجهیزات هم در نظر گرفته می شود. بر همین اساس قیمت لوله بازکنی بر اساس مولفه های زیر تعیین می شود.

  • نوع و شدت گرفتگی (سخت یا سطحی)
  • عمق گرفتگی لوله (بر اساس متراژ فنر استفاده شده)
  • استفاده از دستگاه لوله بازکنی
  • میزان زمان صرف شده توسط سرویسکار
  • زمان حضور سرویسکار (صبح یا شب)

به طور کلی خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران بر اساس مولفه های فوق قیمت گذاری می شود و شرکت های فعال این صنعت هم همگی از این قاعده پیروی می کنند. در مورد زمان صرف شده و دستگاه های مورد استفاده مشخص است که در اکثر گرفتگی ها از ژنراتور استفاده می شود و عملیات زمان مشخصی طول می کشد. حالا اگر از دستگاه های دیگر در کنار ژنراتور استفاده شود و یا زمان باز کردن گرفتگی بیش از مقدار میانگین باید برای آن هزینه اضافی دریافت می شود.

اگر مشکلی برای باز کردن لوله دارید و به دنبال لوله بازکن حرفه ای هستید به شما توصیه می کنیم از شرکت خدمات فنی کاوه درخواست لوله بازکنی نمایید. تکنسین های حرفه ای و مجرب این شرکت با استفاده از دستگاه ها پیشرفته و روش های تخصصی لوله بازکنی در زمانی کوتاه گرفتگی لوله فاضلاب شما را باز می کنند و دستمزد را طبق تعرفه دریافت می نمایند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار