کد خبر: ۱۱۲۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 01 October 2023

مراکز خرید قالب فلزی بتن در ایران معمولاً در شهرهای بزرگ و صنعتی وجود دارند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از مراکز خرید قالب بتن در کشور را به شما معرفی کنیم :

  1. شرکت جک و قالب علیخانی در اصفهان :

شرکت  جک و قالب علیخانی فعالیت تجاری خود را بیش از یک دهه و با تهیه و توزیع تجهیزات قالب بندی نو و دست دوم آغاز به کار نموده و با توجه به کسب تجربه و تخصص لازم هم اکنون با داشتن مجموعه منسجم و قوی ضمن خرید و فروش انواع قالبهای مدولار، جک سقفی، اسکافلد مثلثی، اسکافلد چکشی و … مشغول به فعالیت بوده است.

آدرس: اصفهان، سه راهی درچه، کیلومتر ۲ بلوار الغدیر بعد از قلعه امیریه

تماس : ۰۹۱۳۱۱۷۷۰۷۸

10 تا از مراکز خرید قالب بتن و جک سقفی در ایران

  1. شرکت فولاد توفیقی در تهران :

صنایع فولاد توفیقی در سال 1374 تأسیس و کار خود را بصورت سنتی با دستگاه های نیمه اتوماتیک آغاز نموده و همزمان با بهره گیری از دانش مهندسی و تکنولوژی های نوین و نیز استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک صنعتی مدرن و روز دنیا کار خود را پیش برده و هم اکنون با بیش از 27 سال تجربه از تولیدکنندگان موفق  در ایران می باشد.

بیشتر بخوانید :  طراحی و ساخت قالب فلزی بتن

آدرس : تهران ، آزادگان ، آهن مکان ، خیابان یکم مرکزی، پلاک 40 - 41 ‍

تماس : 09123001732

  1. شرکت مدرن سازان در تهران :

شرکت مدرن سازان تولید کننده کلیه صنایع و تجهیزات قالب فلزی بتن و سیستم های داربست بندی با هدف ارائه مشاوره ، طراحی و تولید این تجهیزات در مدل های مدولار و خاص در سال ۱۳۸۵ تاسیس گردید.

آدرس : تهران – جنت آباد جنوبی نرسیده به میدان چهار باغ نبش کوچه چهارم شرقی (شهید نوبختی) پلاک ۱ ساختمان فلات طبقه چهارم واحد ۶

تماس : 302 304 0 0912

  1. شرکت عمران مارکت در قم :

شرکت عمران مارکت عرضه کننده انواع قالب بتن و تجهیزات قالب بندی با هدف عرضه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه همراه با مشاوره و پشتیبانی تخصصی درسال 1396 در شهر قم تاسیس گردید.

آدرس : قم. خیابان عطاران. نرسیده به زیرگذر میدان رسالت. بین کوی عطاران 23 و 25. ساختمان الماس. طبقه 4

تماس : 02533558888

  1. شرکت صنعتگران مهر  در قم :

گروه تولیدی صنعتگران مهر با بیش از بیست سال سابقه تولید در زمینه انواع قالب فلزی بتن، جک های سقفی، داربست های مدولار و اتصالات قالب بتن از معتبرترین و به نام ترین فعالان این صنعت در ایران می باشد.

آدرس : قم، شهرک صنعتی شکوهیه، فاز دوم، میدان بابایی، خیابان بابایی، خیابان علم الهدی، خیابان 11 قطعه fn603

تماس : ۳۳۳۶۵۴۲۳ (۰۲۵)

بیشتر بخوانید : عوامل موثر در قیمت جک سقفی

  1. شرکت فنی مهندسی فیدار فولاد در تهران :

این شرکت با مشاوره، طراحی و تولید کلیه تجهیزات قالب بندی بتن در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و توانست با تکیه بر دانش و تجربه علمی و عملی اعم از خاص و استاندارد، گام های بلندی در ارتقاء کیفی و کمی تولیدات خود بردارد.

آدرس : شهرک غرب،بلوار دادمان،بلوار درختی،نبش چهارراه حافظی(ارغوان)،پلاک ۴۵،مجتمع فیدار،طبقه ۶،واحد۱۳

تماس : ۲۲۳۷۴۷۲۸

  1. مجموعه جک و قالب رییسی در اصفهان :

مجموعه جک و قالب رئیسی در دهمین سال فعالیت خود مشغول به کار است .فعالیت این مجموعه در ابتدا بصورت خرید و فروش محصولات بصورت دست دوم بوده است. از سال دوم در کنار کار خرید و فروش محصولات دست دوم ، کار تولیدات هم شروع شد و با محصولاتی چون جک سقفی و قالب بتن نو شروع به کار تولید کرد.

آدرس : اصفهان سه راه آتشگاه بلوار الغدیر بعد از قلعه امیریه روبروی صنایع فلزی کاکتوس جک و قالب رئیسی

تماس : 09131177042

  1. شرکت سازه فلز وزین اراک:

شرکت سازه فلز وزین اراک با یاری خداوند متعال با هدف خدمت به صنعت ساختمان ، بر پایه اصل مشتری مداری ، با به کار گیری دانش مهندسین متخصص در زمینه صنعت ساختمان و تولید محصولات با کیفیت بالا در حد استاتدارد جهانی در سال ۱۳۸۴ تاسیس گردید .

آدرس : استان مرکزی ، اراک ، سه راهی خمین روبروی ، روبروی بانک ملت کوچه ابتکار ، شرکت سازه فلز وزین اراک

تماس : ۰۸۶۳۴۱۳۰۵۳۵

  1. شرکت تبریز صنعت :

شرکت تبریز صنعت با طراحی های بروز مهندسی و جدیدترین نو آوری ها توانسته است پیشرفت قابل توجهی در زمینه صنعت ساختمانی نماید و در این زمینه فعالیت های موثری انجام داده است  . این شرکت  تولید کننده محصولات مختلفی از قبیل قالب فلزی ، قالب فلزی بتن ، تخته سه لایی و …. می باشد .

آدرس : تبریز – جاده تبریز- مرند -۴۰۰ بعداز پلیس راه به طرف صوفیان -( باسکول دیجیتالی یداله زاده)

تماس : ۰۴۱۳۲۸۵۸۱۹۳

  1. شرکت سازه گستر محدت  در تهران :

شرکت سازه گستر مدحت در سال 1380 با هدف گسترش صنعت ساختمان سازی و ترویج استانداردسازی در این صنعت تاسیس گردید و هم اکنون با گذشت نزدیک به دو دهه ار آغاز فعالیت و با اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کادر مهندسی مجرب و تجهیزات پیشرفته تولید سعی می نماید گامی هرچند اندک در راستای آبادانی این دیار کهن بردارد .

آدرس : تهران، بلوار فردوس غرب، حد فاصل چهارراه لاله و سازمان برنامه، پلاک 495، طبقه 4، واحد 48

تماس : 09129326001

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار