کد خبر: ۱۱۲۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 21 August 2023

برندسازی لازمه ی رسیدن به موفقیت کسب و کارها و توسعه و گسترش تجارت های مختلف می باشد و به روش های مختلفی می توانید استراتژی برندسازی را انجام دهید که استفاده از بازاریابی پیامکی در کنار سایر روش های تبلیغاتی نقش اساسی در برندسازی دارد.

برندسازی کسب وکار با استراتژی پیامک تبلیغاتی در 8 مرحله

ازآنجایی که گوشی های موبایل همیشه در دسترس مشتری و صاحبان کسب و کار است به راحتی و بیشتر از هر وسیله و روش تبلیغاتی می توانید برای برندسازی کسب و کار خود تلاش کنید.

با ما همراه باشید تا ببینیم چطور می توان با پیامک تبلیغاتی برای کسب و کار خود برندسازی کرد.

مزایای پیامک تبلیغاتی در برندسازی

هنوز هستند کسب و کارهایی که به تاثیر پیامک در برند سازی بی توجه هستند در صورتی که این روزها پیامک تبلیغاتی به عنوان یک ابزار مدرن موجب تعامل و ارتباط بیشتری بین کسب و کارها و مصرف کنندگان است در زیر مزایای پیامک تبلیغاتی که موجب استفاده کسب و کارها از آن برای برندسازی می شود را برای شما مطرح می کنیم.

  • میزان توجه بالا
  • هزینه ارزان و به صرفه
  • قابلیت اندازه گیری نتیجه

کاربرد پیامک در برند سازی

بررسی ها نشان داده که تعداد دفعاتی که پیامک تبلیغاتی ارسال می شود در ذهن کاربران و مخاطبان تاثیرگذاری زیادی دارد. از تبلیغات پیامک برای برند سازی می توانید در این موارد استفاده کنید.

ارسال پیامک معرفی محصول و خدمات

  • ارسال پیامک برای یادآوری محصول و خدمات : حدودا 1 هفته بعد از ارسال پیامک معرفی است. متن پیامک نباید تغیر زیادی کند و از ارسال پیام های تکراری خودداری کنید.
  • ارسال پیامک تثبیت محصول و خدمات : باید 2 هفته بعد از ارسال پیامک یادآوری محصول برای مخاطب ارسال کنید. با ارسال پیامک در این مرحله پیامک محصول شما برای انتخاب و خرید در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند. برای اینکه بازخورد بهتری دریافت کنید در ماه یک بار برای مخاطبان ارسال پیامک تبلیغاتی را انجام دهید تا نتیجه مطلوب دریافت کنید.

مراحل برند سازی از طریق پیامک تبلیغاتی

برای برندسازی از طریق پیامک شما نمی توانید با گوشی موبایل به صورت تک به تک به همه پیامک ارسال کنید که در این صورت موجب مسدود شدن سیم کارت شما خواهد شد. برای ارسال پیامک تبلیغاتی باید از برنامه هایی که بتوانید به صورت انبوه و هزینه ارزان به تمام کاربران پیامک ارسال کنید استفاده کنید.

خرید یک پنل اس ام اس معتبر

خرید پنل اس ام اس لازمه کار شما برای پیامک تبلیغاتی در برند سازی است.  پنل اس ام اس بهین پیام داری انواع پنل های پیامکی است که همه انها دارای امکانات و قابلیت های متنوعی برای ارسال پیامک می باشند که ارسال پیامک را به صورت هدفمند برای افراد انجام می دهند.

هدفمندی تبلیغات پیامکی

در ابتدا باید جامعه هدف خود را بشناسید تا متناسب با آن از امکانات پنل اس ام اس در ارسال پیامک انبوه استفاده کنید و بازخورد بالایی دریافت کنید.

خرید خط اختصاصی

خیلی از افراد با مزاحمت هایی که از طریق تبلیغات پیامکی ایجاد می شود پیامک های تبلیغاتی را در بلاک لیست خود قرار می دهند و شما برای اینکه بتوانید به این افراد نیز پیامک ارسال کنید می توانید با دسترسی و خرید خط اختصاصی به همه افراد پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

امکانات سامانه پیامکی برای پیامک تبلیغاتی برند سازی

برندسازی کسب وکار با استراتژی پیامک تبلیغاتی در 8 مرحله

سامانه پیامکی بهین پیام یکی از سامانه های پیامکی ایرانی است که با سال ها تجربه است که از امکانات بسیاری برخوردار است در این قسمت برخی از امکانات پنل اس ام اس بهین پیام را برای راسال پیامک عنوان می کنیم.

  • ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان
  • ارسال پیامک از طریق دکل های ایرانسل و همراه اول
  • ارسال پیامک از طریق کد پستی و پیش شماره
  • ارسال پیامک به مشاغل
  • ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
  • گزارشگیری از وضعیت ارسال پیامک
  • برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی
  • خرید خط اختصاصی
  • ارسال پیامک دوره ای یا زماندار
  • و غیره

اصول برندسازی در تبلیغات

کسب و کارها برای اینکه برند موفق و قوی داشته باشند باید اصول زیر را در تبلیغات کسب و کارها رعایت کنند.

  1. هدفمندی برای جذب مشتری جدید، افزایش فروش و درآمد و وفاداری مشتریان قدیمی
  2. یکپارچگی در استراتژی تبلیغاتی
  3. ارزش اصلی برند و ویژگی منحصر به فرد که شما را از رقبا متمایز می کند را برجسته کنید.
  4. ارتباط و تعامل با مشتری با ارسال پیام های قوی و موثر برای اینکه بدانند چرا از شما باید خرید کنند.
  5. ساخت یک برند قابل اعتماد و پایدار که مشتری را نسبت به خود وفادار کند و شما را به دیگران معرفی کند.

برندسازی کسب وکار با استراتژی پیامک تبلیغاتی در 8 مرحله

8 مرحله برای یک برندسازی موفق

ساخت برند به مرور زمان با وقت و هزینه ایجاد می شود و هر اشتباه کوچک در مسیر برند سازی ممکن است ان را خراب کند و به پله اول برگرداند و برای اینکه شما در برند سازی استراتژی موفقی را در پیش بگیرید و برند قدرتمندی ایجاد کنید. 8 مرحله از یک برند سازی موفق را برای شما عنوان می کنیم .

  1. مشخص کردن هدف کسب و کار
  2. شناخت رقبا
  3. تعیین مخاطب هدف
  4. چشم اندازهای خود را مشخص کنید.
  5. نحوه ارتباط و تعامل با مشتری را پیدا کنید.
  6. شخصیت موفق برند خود را خلق کنید.
  7. هویت بصری برند کسب و کار خود را ایجاد کنید.
  8. یکپارچه سازی

کلام آخر

زندگی در عصر امروز گوشی موبایل به عنوان یک ابزار جدایی ناپذیر می باشد و با توجه ای که افراد به این وسیله دارند می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی به برندسازی کسب و کار خود کمک کنید.

اگر شما هم قصد ارسال پیامک تبلیغاتی و یا ارسال پیام صوتی برای برند سازی محصولات و خدمات خود را دارید می توانید با خرید پنل اس ام اس بهین پیام از امکانات این پنل پیامکی برای برندسازی کسب و کار خود استفاده کنید و نتیجه مطلوبی از تبلیغات پیامکی دریافت کنید.

برای درخواست و دریافت فوری این پیامک عدد 333 را به شماره 500040075 پیامک کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار