کد خبر: ۱۰۹۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 12 February 2023

در گذشته افراد برای ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی به افراد زیاد با مشکل های مختلفی روبه رو بودن مانند نداشتن شماره ی افراد یا زیاد بودن تعداد شماره ها و ثبت دستی ارسال پیامک به هر شماره از این رو سیستم ارسال پیامک انبوه بنا شده است تا افراد در کمترین زمان و صرفه جویی در وقت قابلیت ارسال پیامک به تمامی شماره ها را داشته باشند.

سیستم ارسال پیامک انبوه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

به طور کلی میتوان گفت سیستم ارسال پیامک انبوه سرویسی است که امکان ارسال پیامک به تعداد بالا در کمترین زمان با صرفه هزینه ی کم را در اختیارتان میگذارد سیستم ارسال پیامک انبوه ی سیستمی با قدرت ؛ کیفیت و امنیت بالا با سرعتی قابل قبول می باشد.

در ادامه به کاربردهای سامانه های ارسال پیامک انبوه خواهیم پرداخت و مسیر های ارسال پیامک را بررسی خواهیم کرد و بررسی خواهیم کرد که ارسال پیامک انبوه به چه شماره های ارسال میشود و اگر شماره ها در دسترسمان باشد چطور باید در سیستم ارسال پیامک انبوه شماره هارا اضافه کرد.

کاربردهای عمومی سیستم ارسال پیامک انبوه

سامانه های ارسال پیامک هر روزه قابلیت های متفاوتی را به قابلیت های خود اضافه میکنند که به بررسی کاربرد های عمومی سامانه پیامکی و سیستم ارسال انبوه خواهیم پرداخت.

  1. اتوماسیون اداری
  2. اطلاع رسانی
  3. ایجاد ارتباط دو سویه میان تیم شما با مردم از طریق منشی پیامک و نظرسنجی
  4. فروش انبوه محصولات
  5. بازاریابی

انواع ارسال پیامک در سیستم ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه به روش های مختلفی انجام میشود که تنها نیاز به یک ثبت نام اولیه و تکمیل اطلاعات می باشد.

در ادامه روش های مختلف ارسال سیستم پیامک انبوه را بررسی خواهیم کرد.

سیستم ارسال پیامک انبوه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ارسال پیامک به صورت منطقه ای

ارسال به کل استان

تنها با نوشتن متن پیامک و انتخاب استان میتوانید ارسال پیامک خود را به کل استان مورد نظر انجام دهید .

ارسال به کل شهر

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای بر اساس شهر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تبلیغات مجموعه تان را به تمام شهر مورد نظرتان انجام دهید.

ارسال بر اساس کد پستی

اگر قصد ارسال پیامک فقط به یک منطقه ی خاص را دارید تنها کافیست با وارد کردن 3 تا 5 رقم اول کد پستی منطقه ی مورد نظرتان ارسال پیامک از سیستم ارسال پیامک انبوه خود داشته باشید.

ارسال پیامک بر اساس نقشه

اگر قصد ارسال پیامک به یک قسمت خاص از شهر موردنظرتان را دارید و کدپستی از این منطقه در دسترستان نیست با انتخاب ارسال بر اساس نقشه میتوانید ارسال پیامک به خود را داشته باشید.

ارسال پیامک پیش شماره

گاها افراد تمایل دارند به جای انتخاب منطقه یا ارسال بر اساس شهر به پیش شماره های موجود ارسال پیامک انجام دهند در این حالت افراد با وارد کردن سرشماره ی مورد نظرشان ارسال پیامک خود را انجام می دهند .

ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف

ارسال پیامک به اصناف و مشاغل یکی از مورد پسند ترین ارسال پیامک می باشد به این روش است که با انتخاب صنف مورد نظرتان و انتخاب استان و شهر مورد نظرتان میتوانید به شماره های ثبت شده در ارتباط با صنف مورد نظرتان ارسال پیامک خود را ثبت کنید .

ارسال پیامک گروهی و پیشرفته

ارسال پیامک براساس دفترچه تلفن با متن واحد :

ارسال پیامک گروهی نیازمند داشتن شماره ی افراد می باشد که میتوان با وارد کردن شماره ها از فایل اکسل یا به صورت دستی ارسال پیامک خود را به افراد مورد نظرتان ثبت بفرمایید .

ارسال پیامک به صورت اختصاصی:

اگر شماره ها را همراه با نام افراد دارید بهترین انتخاب برای شما ارسال پیامک اختصاصی می باشد در ارسال پیامک اختصاصی میتوانید نام افراد را به متن پیامک خود اضافه بفرمایید .

ارسال پیامک دوره ای :

اگر قصد تاریخ های خاص را به افراد و مشتریانتان یادآوری کنید ارسال پیامک دوره ای به شما این امکان را می دهد تا ارسال پیامک بر اساس دوره ی مورد نظرتان ثبت کنید .

ارسال پیامک خیلی هوشمند :

اگر ارسال پیامک با چند پارامتر متفاوت را دارید این ارسال دقیقا مناسب شماست .

ارسال پیامک متناظر

ارسال پیامک انبوه با چند متن متفاوت تنها از ارسال پیامک متناظر امکان پذیر است .

ارتباط دوسویه

ارسال پیامک از منشی و پاسخ خودکار

منشی و پاسخ خودکار امکانات زیادی را در دسترستان میگذارند که یکی از امکانات پاسخگویی به دریافت پیامک می باشد در این حالت میتوانید به هر دریافت پیامک بدون دخالت شخصی پاسخی ارسال کنید یا برای مثال هر دریافت پیامک مستقیما به شماره ی شما ارسال شود و...

ارسال پیامک در ارتباط با نظرسنجی

همون طور که از نام این ارسال واضح است نظرسنجی به افراد این امکان را می دهد تا سطح کیفیت ؛ رضایت یا... را از مراجعه کنندگان خود دریافت کنید .

ارسال پیامک مسابقه

اگر قصد دارید مسابقه ی طراحی کنید کافیست وارد سامانه های ارسال پیامک شوید تا این قابلیت برای شما فراهم شود .

سیستم ارسال پیامک انبوه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کدام سیستم پیامک انبوه را انتخاب کنیم؟

سیستم ارسال پیامک انبوه پیام رسان به روش های مختلفی که در بالا امکان پذیر می باشد. پیشنهاد میکنم به شما تنها با یک ثبت نام و تکمیل اطلاعات به صورت رایگان تمامی امکان بالا را بررسی بفرمایید سیستم ارسال پیامک انبوه در تلاش است تا شما را  در افزایش بازدهی شما یاری کند .

جهت دریافت سیستم ارسال پیامک مجهز به پنل اس ام اس رایگان کافی است به لینک زیر مراجعه فرمایید.

آدرس پنل پیامکی پیام رسان : payam-resan.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار