صنایع برودتی سیلور یکی از تولیدکنندگان یخچال های نوشیدنی می باشد، که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل های یخچال مخصوص نوشیدنی را انتخاب کنید. حتماً هنگام خرید یخچال نوشابه به ابعادی یخچال های ویترینی نوشابه دقت کنید، چون در غیر این صورت ممکن است، هنگام قرار دادن یخچال نوشابه با مشکل رو به رو شوید. این مجموعه انتخاب های متنوعی را برای پاسخگویی به خواسته های شما ارائه می دهد.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 31 October 2022

یخچال نوشابه مناسب برای نگهداری انواع مایعات اعم از آب معدنی، آبمیوه، نوشیدنی ها، دلستر و... می باشد. استفاده از یخچال های نوشابه در بسیاری از مکان ها ضروری است.

راهنمای خرید یخچال نوشابه و ایستاده

ابعاد یخچال نوشابه بین 60 سانتی تا 1.5 متری می باشد. برای این که بتوانید مدل های مختلف یخچال های نوشیدنی را ببینید، می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از انتخاب یخچال مد نظر خود نسبت به خرید یخچال ایستاده نوشابه اقدام کنید. هم چنین می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشیدو پس از کسب اطلاعات مد نظر خود برای خرید و اطلاع از قیمت به روز محصول نسبت به خرید اقدام کنید. شما می توانید یخچال نوشابه را به صورت عمده و یا تکی خریداری کنید.

کارشناس فروش:

  • 09128396466

  • 09128398711

انواع یخچال نوشیدنی

  • یخچال تک درب

یخچال ایستاده تک درب نوشیدنی در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، دکه های بین راهی، رستوران ها و فست فودی ها، هایپراستارها و... مورد استفاده قرار می گیرند. یخچال نوشیدنی تک درب در ابعاد و اندازه های مختلف 60 تا 90 سانتی طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

یخچال ویترینی تک درب دارای شیشه های دوجداره و نشکن می باشد، که در برابر شکستگی های احتمالی بسیار مقاوم هستند، و نورپردازی این یخچال ویترینی از نوع LED می باشد، که باعث می شود، محصولات داخل یخچال پپسی نوشابه به خوبی در معرض دید مشتریان قرار می گیرد. این نوع از یخچال ایستاده به دلیل داشتن گرید انرژی A به عنوان یکی از انواع یخچال صنعتی کم مصرف می باشند، که در تمام نقاط کشور قابل استفاده می باشند.

عایق بندی این مدل از یخچال فروشگاهی از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد، که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. در صورتی که قصد کسب و کار خود را بیشتر تبلیغ کنید، می توانید استیکر و لوگوی مد نظر خود را برای درج بر روی یخچال سفارش دهید.

  • یخچال دو درب

یخچال نوشابه های دو درب در ابعاد و اندازه های مختلف (60 سانتی تا 1.5 متری) طراحی و تولید می شوند. این مدل از یخچال های فروشگاهی می توانند به صورت دو درب کنارهم و یا دو درب بالا و پایین طراحی و برای فروش به بازار عرضه شوند. چیدمان محصولات مختلف در یخچال دو درب نبست به یخچال تک درب راحت تر می باشد. این محصول دارای ویژگی های همچون بدنه گالوانیزه و یا استیل، کمپرسور قدرتمند، عایق بندی فوم پلی یورتان برای کاهش هدر رفت انرژی، شیشه سکوریت، درب مگنتی می باشد.

  • یخچال نوشیدنی کوچک

راهنمای خرید یخچال نوشابه و ایستاده

یخچال نوشیدنی کوچک تولید شده در صنایع برودتی سیلور در 4 سایز مختلف (3 تا 9 فوت) طراحی و تولید می شوند.

یخچال مینی نوشیدنی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باش، و قابلیت ارسال به تمام نقاط کشور را دارد. یخچال نوشابه کوچک مناسب برای نگهداری انواع نوشابه، آب معدنی و نوشیدنی می باشد، که نوع بدون فن و پروانه آن نیز برای نگهداری مواد غذایی دیگر استفاده می شود. بر روی درب های یخچال مینی بار دستگیره وجود دارد، و یا حتی ممکن است، در برخی از مدل ها ممکن است، به درخواست مشتریان دستگیره بر روی درب قرار داده شود.

موردی که ممکن است، برای بیشتر افرادی که قصد خرید یخچال نوشابه کوچک را دارند، مهم باشد، برق مصرفی دستگاه می باشد. با توجه به این که این یخچال ها مدام روشن و در حال استفاده هستند و بخش قابل توجهی از قبض برق مربوط به آن ها می شود. کاربرد این مدل از یخچال های نوشیدنی در مکان هایی مختلفی اعم از استخر، کافی شاپ، رستوران، فست فودی ها، باشگاه ها و برخی خانه ها می باشد. در صورتی که قصد دارید، از این یخچال ها در اتاق خواب های خود استفاده کنید، یخچال های کمپرسوردار به خاطر سر و صدای کمی که دارد، برای استفاده در اتاق خواب مناسب نیستند. در صورتی که قصد استفاده از یخچال را در اتاق خواب های خود را دارید، می توانید از مدل هایی که کمپرسور آن ها از نوع جذبی می باشد، انتخاب کنید.

راهنمای خرید یخچال نوشابه و ایستاده

قیمت یخچال نوشابه

قیمت یخچال نوشابه ایستاده علاوه بر نوسانات موجود در بازار که برای خرید قطعات و مواد اولیه وجود دارد، ممکن است، موارد مختلفی اعم از ابعاد و اندازه های یخچال، جنس بدنه (استیل و گالوانیزه)، نصب استیکر و یا لوگوی مد نظر شما، نوع ترموستات (مکانیکی و دیجیتالی)، جنس شیشه، نوع موتور و... در تعیین قیمت نهایی یخچال تأثیرگذار باشد. تمام محصولات این مجموعه دارای گارانتی می باشند، و می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری ثبت نمایید. در صورتی که قصد خرید یخچال نوشابه نو را ندارید، می توانید جهت استعلام موجودی یخچال نوشابه دست دوم با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید یخچال نوشابه

نکات مهمی که هنگام خرید یخچال نوشیدنی باید به آن توجه کنید، به شرح زیر می باشد.

  • کیفیت ساخت جنس بدنه

  • شیشه درب‌ های یخچال

  • ظرفیت ذخیره سازی

  • تعداد طبقات یخچال

  • عایق ‌بندی

  • ظرفیت سرمایشی یخچال

  • سیستم کنترلی یخچال

حتماً هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید، چون این مشخصات هنگام خرید به شما کمک خواهند کرد، تا خرید خوبی داشته باشید.

صنایع برودتی سیلور یکی از تولیدکنندگان انواع تجهیزات هایپرمارکت و سوپرمارکت در سراسر کشور می باشد، که توانسته است، برای جلب رضایت مشتریان خود در تولید تمام محصولات خود از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کند. همچنین برای تولید محصولات خود از افراد باتجربه و متخصصی که در زمینه ی تولید محصولات سرمایشی فعالیت می کنند، استفاده می کنند.

استفاده از قطعات و مواد اولیه مرغوب باعث می شود، تا محصولاتی با کیفیت از نظر دقت، ظرافت، زیبایی و استحکام طراحی و تولید کنند. نکته ی مهم دیگری که برای همه ی افرادی که قصد خرید یخچال را دارند، مهم است، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. مهم بودن این موضوع هم به این خاطر است، که اگر بعد از دریافت محصول مشکلی برای یخچال شما پیش آمد، بتوانید از نمایندگی های موجود در شهر برای استفاده از خدمات پس از فروش اقدام کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار