کارون سرویس با داشتن متخصصان مجرب و تکنسین‌های پیشرفته و دارای سال‌ها تجربه در هر زمینه می‌توانند به شما خدمات ارائه دهند.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 16 August 2022

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در اهواز

دلایل برفک زدن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

یخچال‌های سامسونگ جزء برندهای تاپ موجود در بین محصولات خانگی محسوب می‌شوند. اما همیشه مارک‌های خوب هم نیز دچار اختلال و مشکل خواهند شد. یکی از مشکلاتی که برای یخچال‌های سامسونگ اتفاق می‌افتد برفک زدن آن است.به نظر شما دلیل برفک زدن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟ داشتن اطلاعات کافی از مشکلات احتمالی و نحوه رفع آن‌ها بسیار حائز اهمیت و ضروری است. وجود برفک و یخ زدگی باعث بروز عیب‌های دیگری در یخچال می‌گردد. بنابراین تشخیص به موقع و رفع آن آسیب کمتری وارد می‌کند. برای تعمیر به موقع برفک زدن یخچال فریزر سامسونگ می‌توانید به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز مراجعه کنید.

برفک زدن در یخچال فریزرها چه مشکلاتی را در پی دارد؟

یخ زدگی در یخچال‌ فریزر سامسونگ باعث به وجود آمدن مشکلات گوناگونی می‌شود. سطح لوله‎‌های یخچال از برفک پوشانده شده و همانند یک عایق از ورود و خروج حرارت و دما جلوگیری خواهند کرد. همین موضوع باعث شده است تا دمای داخل یخچال به اندازه کافی خنک نشود و عملکرد آن کاهش پیدا کند. راندمان یخچال کاهش یافته و کارایی خود را کم کم از دست خواهد داد. گاهی اوقات علت گرم شدن فضای داخل یخچال از کار افتادگی ترموستات و چندین برابر شدن مصرف انرژی محسوب خواهد شد. اقدام به موقع و از بین بردن برفک‌ها از آسیب زدن به سایر بخش‌های یخچال جلوگیری می‌نماید.

چه عواملی سبب ایجاد برفک در یخچال‌ فریزر سامسونگ می ‌شود؟

دلایل متعددی باعث به وجود آمدن برفک در سطح داخلی یخچال‌ فریزر سامسونگ می‌شود. خراب شدن تایمر به خاطر سیستم نودیفراست در برخی یخچال‌ها از این دلایل است. دیگر عواملی که باعث ایجاد برفک خواهد شد شاید از بین رفتن ترمودیسک باشد. میزان حرارت به وجود آمده به وسیله المنت توسط دماسنجی به نام ترموفیوز مورد اندازه‌گیری قرار می‌گیرند. افزایش بیش از حد آن باعث خارج شدن آن از مدار می‌گردد.

گاهی اوقات فن اواپراتور هم درست کار نمی‌کند و همین عامل باعث ایجاد برفک می‌شود. همچنین دلیل اساسی که منجر به یخ زدگی در یخچال‌ فریزر سامسونگ می‌گردد از بین رفتن لاستیک دور درب آن است. شما باید در صورت مشاهده برفک درون یخچال فریزر مشکل را پیگیری و برطرف نمایید.

چگونه و از چه روش ‌هایی می‌ توانیم برفک را از یخچال فریزر سامسونگ از بین ببریم؟

برای برطرف کردن برفک یخچال هم مانند دیگر مشکلاتی که برای آن پیش خواهد آمد راه حل‌هایی وجود دارد. بنابراین در صورت بروز آن شما از روش‌های زیر استفاده نمایید:

  1. دیفراست اتوماتیک یخچال

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است امروزه کارها به طور فیزیکی کمتر شده و اکثراً اتوماتیک انجام شود. محصولات سامسونگ هم از این امر مستثنا نیست و مجهز به سیستم برفک زدایی یا همان دیفراست هستند. بعد از اضافه شدن این گزینه به یخچال‌ها فرد لازم نیست به صورت دستی برفک زدایی کند. دکمه دیفراست یخچال را فشار دهید و تمام مواد غذایی و خوراکی درون آن را خارج نمایید.

انجام این کار سبب خاموش شدن خودکار یخچال شده و یخ‌ها کم کم آب و پس از آن از طریق لوله‌ها به ظرف تبخیر منتقل می‌شوند. محل قرار گیری ظرف تبخیر در قسمت بالایی کمپرسور است. روش دیفراست اتوماتیک به آسانی و بدون دخالت فیزیکی برفک‌ها را تبدیل به مایع و سپس به همان صورت تخلیه خواهد کرد.

  1. دیفراست دستی یخچال

روش دیگر برای پاکسازی برفک یخچال به صورت دیفراست دستی خواهد بود. می‌توانید به صورت دوره‌ای و تقریباً هر 3 یا 6 ماه این کار را انجام دهید. ابتدا ترموستات را خاموش کرده و اتصال برق را از آن بگیرید. پس از قطع اتصال برق شما باید درب یخچال را برای مدتی باز بگذارید. روش دیفراست دستی بسیار قدیمی و کاربردی است اما باید صبر و حوصله داشته باشید. استفاده از هر وسیله‌ای همچون یخ شکن برای سرعت بخشیدن به روند ذوب شدن یخ‌ها کار اشتباهی است. بنابراین باید منتظر بمانید تا برفک‌ها با دمای محیط آب شود تا آسیبی به اواپراتور وارد نگردد.

  1. برفک زدایی نوفراست

در میان سری محصولات سامسونگ بعضی از یخچال‌های فریزر از سیستم دیفراست به سیستم نوفراست تغییر نموده‌اند که متفاوت عمل می‌کنند. ترموستات، المنت حرارتی و تایمر سیستم‌های تعبیه شده در آن هستند. بر اساس میزان باز و بسته کردن درب یخچال و مدت زمانی که تنظیم شده است یخچال در فواصل معینی شروع به اتوماتیک کردن می‌کند. برفک‌ها توسط المنت‌های درون سیستم ذوب شده و بقیه مراحل تخلیه همانند روش قبل (سیستم دیفراست) انجام خواهند شد.

به طور کلی تنها زمانی که یخچال دارای سیستم دیفراست مکانیکی باشد امکان برف زدایی به صورت دستی وجود دارد. سیستم نوفراست و دیفراست که اتوماتیک کار کند نیاز به دخالت انسانی نیست. مشکلاتی که برای برفک زدایی یخچال‌ها اتفاق می‌افتد با کمی تجربه حل می‌شود اما در صورت بروز مشکل حاد حتماً به تعمیرکار مراجعه نمایید.

دلایل برفک زدن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در اهواز

گاهی اوقات یخچال‌ها به دلایلی خراب می‌شوند که بعضی از مشکلات قابل حل است اما برخی دیگر نیاز به متخصص و تعمیرکار حرفه‌ای دارد. کارون سرویس (karunservice) با داشتن متخصصان مجرب و تکنسین‌های پیشرفته و دارای سال‌ها تجربه در هر زمینه می‌توانند به شما خدمات ارائه دهند. تعمیر یخچال‌های فریزر سامسونگ با کیفیت بالا و اطمینان از صحت آن با قیمت  مناسب در خدمت شما عزیزان هستند. حال به برخی از مشکلات و علل ایجاد آن‌ها می‌پردازیم.

دلایل برفک زدن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

مجموعه تعمیرات کارون سرویس با داشتن سال‌ها سابقه و نیروهای مجرب و با مهارت همواره و در هر زمان از شبانه‌روز در خدمت شما عزیزان خواهند بود. این امکان وجود دارد که به صورت رایگان از خدمات مشاوره این مجموعه استفاده نمایید.

دلایل برفک زدن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز

برند سامسونگ در سرتاسر دنیا از جمله ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است. قدرت و کیفیت بالا، قیمت مناسب و دیزاین منحصربه‌فرد آن علت خاص بودن آن شد. نگهداری درست و با دقت از این یخچال باعث می‌شود شما تا سال‌ها بدون نیاز به تعمیرکار از آن استفاده نمایید. اما با وجود تمام این احتیاط‌ها نیز ممکن است دچار مشکلاتی شود. نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اهواز با داشتن تکنسین‌های مجرب و حرفه ای در تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز آماده خدمت رسانی هستند.

می‌دانیم که گاهی اوقات علت کار نکردن یخچال از فرسودگی و خرابی برخی قطعات آن است. با تعمیر آن قطعه توسط متخصصین می‌توانیم از عمر مفید یخچال استفاده کنیم. امروزه به دلیل شرایط اقتصادی کشور اعتماد کردن به هر تعمیرکاری سخت است. کارون سرویس شما را از نگرانی در می‌آورد و می‌توانید با اطمینان کامل یخچال خود را برای تعمیر به آن‌ها بسپارید.

پیدا کردن قطعه اورجینال بسیار سخت است اما این مجموعه قطعه درجه یک و اصل را پیدا و جایگزین قطعه معیوب می‌کند. لازم به ذکر است که همه این کارها در کمال صبوری و با دقت کافی انجام می‌شود. فیلتر آب، کندانسور، سوئیچ و قفل در، هیتر دیفراست، فن کندانسور و اواپراتور و همچنین کمپرسور از جمله قطعاتی است که بیشتر دچار مشکل می‌‌گردند.

کلام پایانی

یخچال‌های سامسونگ در اهواز جزء با برندهای تاپ موجود در بازار به شمار می‌رود. داشتن امکانات فوق‌العاده و خدمات پس از فروش این محصول را چندین برابر محبوب و ارزشمند نموده است. محصولات با کیفیت هم بر اثر فرسودگی قطعات و یا عوامل دیگر دچار خرابی می‌شود در این صورت شما باید آن را به یک متخصص بسپارید. برفک زدن یخچال از مشکلات رایجی به حساب می‌آید که عواملی مختلفی همچون باز ماندن درب یخچال سبب آن می‌شود. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار