تبلیغات شما بهتر است هدفمند باشد
کد خبر: ۱۰۴۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷ 02 June 2022

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند چگونه است؟ / تبلیغات شما بهتر است هدفمند باشد

اگر شما یک صاحب کسب و کار هستید احتمالا تا الان روش های مختلفی را برای تبلیغ کسب و کار خود امتحان کرده اید . اما نکته ای که در تبلیغات حائز اهمیت می باشد این است که باید تبلیغات شما هدفمند باشد . زیرا تبلیغات هدفمند :

  • تاثیر گذاری بیشتری دارد .
  • بازگشت سرمایه بیشتری را نصیب شما می کند .
  • سرمایه و بودجه مالی خود را بهینه تر خرج می کنید .

به همین دلایل مهم بهتر است تا در ابتدا مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید .

مخاطبین هدف کسب و کار شما چه کسانی هستند ؟

امروزه با تخصصی تر شدن کسب و کار ها ، برای نتیجه گیری بهتر از تبلیغات بهتر  تا کسب و کار ها  قشر خاصی از جامعه را به عنوان مشتریان بالقوه خود در نظر بگیرند و برای جذب آنها تبلیغات کنند .

برای اینکه بتوانید مخاطبین هدف خود را تشخیص دهید باید به سوالات زیر پاسخ دهید .

  • جنسیت مشتریان شما چیست ؟
  • مشتریانی که می توانند از شما خرید کنند ، چه بازه ی سنی دارند ؟
  • آیا شاغل هستند یا خیر و در چه حوزه ای مشغول به کار هستند ؟
  • آیا کسب و کار شما مربوط به شهر و منطقه ی خاصی هست ؟
  • سطح تحصیلات خاصی دارند ؟

پاسخگویی به این نمونه سوالات به شما کمک می کند تا بتوانید بیشتر با مشتریان خودتان آشنا شوید . همچنین به راحتی می توانید برای جذب آنها تبلیغات کنید . فقط کافی است تشخیص دهید که افراد مخاطب شما بیشتر در کجا حضور دارند .

یکی از راه های تبلیغات هدفمند برای کسب و کار شما ارسال پیامک تبلیغاتی است .

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند چگونه است؟ / تبلیغات شما بهتر است هدفمند باشد

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند و موثر

ارسال پيامک تبلیغاتی یکی از ارزان ترین روش های بازاریابی اینترنتی می باشد . ارسال پیامک هدفمند به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه بیشترین بازدهی و تاثیر گذاری را بر روی مخاطبین هدف خود داشته باشید .

سامانه پیامکی پیام رسان ، بهترین سامانه پیامکی ، با دارا بودن بانک شماره های موبایل تفکیک شده این امکان را به شما می دهد تا بتوانید پیامک های خود را به صورت تخصصی و هدفمند ارسال کنید .

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

اگر مخاطبین کسب و کار شما از جنسیت و یا بازه ی سنی خاصی برخوردار هستند می توانید از این طریق پیامک های تبلیغاتی خود را به دست انها برسانید .

به عنوان مثال اگر شما یک بوتیک زنانه دارید می توانید پیامک های خود را فقط برای خانم ها ارسال کنید و یا اگر باشگاه ورزشی دارید می توانید آقایان را مخاطبین هدف خود قرار داده و به آنها پیامک ارسال کنید .

ارسال پیامک به اصناف و مشاغل

یکی از راه های ارسال پیامک هدفمند ، ارسال پیامک تبلیغاتی به کسانی هست که در شغل خاصی فعالیت می کنند . پنل اس ام اس پیام رسان شماره های بیش از 200 شغل و صنف های مختلف را پوشش می دهد .

شما فقط کافی است شغل مخاطبین هدف خود را تعیین کنید .

 به عنوان مثال اگر شرکت تجهیزات پزشکی دارید می توانید به کسانی که پزشک هستند و یا در عرصه خدمات پزشکی مشغول به فعالیت هستند ، تبلیغ خود را به آن ها ارسال کنید .

ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته

شاید کسب و کار شما به گونه ای باشد که بتواند به افرادی که در یک شهر ، استان و یا منطقه ی خاصی زندگی می کنند خدمات ارائه می کند . در این وضعیت دیگر مهم نیست که مخاطبان شما چه جنسیتی دارند و یا شغل آنها چیست .

شما می توانید با استفاده از ارسال پیامک منطقه ای  ، کمپین تبلیغات پیامکي خود را بر اساس شهر ، استان ، منطقه و یا کد پستی راه اندازی کنید .

یکی از قابلیت های جذاب این سامانه این است که شما می توانید از روی نقشه نیز پیامک ارسال کنید .

ارسال پیامک از دکل های مخابراتی BTS

یکی از دیگر از امکانات این سامانه پیامکی که به شما کمک میکند تا تبلیغات خود را هدفمند اجرا کنید ، ارسال پیامک از آنتن های bts  است .

این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا به افرادی که طی 14 روز گذشته از محدوده ی مدنظر شما عبور کرده اند ، ارسال پیامک داشته باشید .

ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند چگونه است؟ / تبلیغات شما بهتر است هدفمند باشد

سامانه پیامکی پیام رسان ، بهترین سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند

پنل اس ام اس پیام رسان (www.payam-resan.com) با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به شما کمک می کند تا پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند به دست مخاطبانتان برسانید .

برای ثبت نام رایگان و فوری در پنل اس ام اس پیام رسان می توانید عدد 111 را به شماره 50002060 پیامک کنید علاوه بر عضویت رایگان، کارشناسان پیام رسان جهت ارائه مشاوره رایگان بازاریابی و تبلیغات از طریق پیامک تبلیغاتی با شما تماس حاصل نمایند.

اگر برای شروه کمپین sms  مارکتینگ خود نیاز به مشاوره و یا راهنمایی دارید می توانید با شماره 02174912 تماس حاصل فرمایید .

تیم پشتیبانی تلفنی سامانه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همین طور تیم پشتیبانی آنلاین سامانه همه روزه ، حتی روز های تعطیل ، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و همراهان همیشگی هستند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار