در این مقاله به بررسی ویژگی‌های پژو ۲۰۶ پرداخته و سپس مزایا و شرایط خرید ماشین پژو از پلتفرم همراه مکانیک ، بزرگ‌ترین پلتفرم آنلاین خرید و فروش ۲۰۶ و دیگر خودروها در کشور را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید و از زیروبم خرید پژو ۲۰۶ آگاه شوید.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 28 May 2022

پژو ۲۰۶ محصولی از پژو، خودروساز محبوب فرانسوی است که بیش از ۲۰ سال پیش وارد کشور ما شد. با توجه به مزایایی مانند طراحی زیبا، موتور پرشتاب و قیمتی که آن را برای قشر طبقه متوسط تعریف می‌کرد، این خودرو توانست سهم بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. بااین‌حال برای خرید پژو ۲۰۶ باید بدانید که مزایا و معایب 206 کدام است؟

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های پژو ۲۰۶ پرداخته و سپس مزایا و شرایط خرید ماشین پژو از پلتفرم همراه مکانیک ، بزرگ‌ترین پلتفرم آنلاین خرید و فروش ۲۰۶ و دیگر خودروها در کشور را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید و از زیروبم خرید پژو ۲۰۶ آگاه شوید.

نکته هایی برای خرید عالی ۲۰۶، تصمیم اقتصادی برای خرید خودرو

مزایای خرید پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶، طراحی‌شده توسط کمپانی معتبر پژو است. این خودرو نه‌فقط در ایران؛ بلکه در بیش از ۱۴۰ کشور جهان عرضه‌شده و همچنان به‌عنوان یک خودروی متوسط در اروپا به‌صورت دست‌دوم، خریدوفروش می‌شود. بنابراین حتما از مزایای قابل‌توجهی برخوردار است.

طراحی حرفه ای

اولین ویژگی پژو ۲۰۶، طراحی حساب‌شده، دقیق، زیبا و خلاصه حرفه‌ای آن است. سایت‌های رده‌بندی خودرو در اروپا هنوز از طراحی پژو ۲۰۶ به‌عنوان یک طراحی مدرن و قابل‌احترام یاد می‌کنند. این طراحی از بیرون آئرودینامیک است و کمک می‌کند که خودرو با کمترین اصطکاک ممکن با جریان هوا حرکت کند. داخل خودرو نیز سوای بحث کیفیت قطعات، حرفه‌ای و ارگونومیک است به این معنی که مطابق با فیزیک بدن انسان طراحی شده است.

موتور

در حال حاضر تنها پژو ۲۰۶ تیپ ۲ توسط ایران‌خودرو تولید می‌شود. روی این خودرو، موتور TU3 با حجم ۱.۴ لیتر، قدرت ۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۱۸ نیوتون‌متر نصب شده است. عملکرد این موتور را می‌توان متوسط ارزیابی کرد.

این در حالی است که روی تیپ‌های تازه‌بازنشسته‌شده ۵ و SD، موتور TU5 با مشخصات زیر نصب است:

  • چهار سیلندر
  • ۱۶ سوپاپ
  • قدرت موتور: ۱۰۵ اسب بخار در دور ۵۸۰۰
  • گشتاور: ۱۴۲ نیوتون‌متر در دور ۴۰۰۰

این موتور، قدرت بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد و در همکاری با گیربکس ۵ دنده‌ دستی خودرو، صفر تا صد حدود ۱۱.۵ ثانیه و حداکثر سرعت بین ۱۸۵ تا ۱۹۰ کیلومتر بر ثانیه را با خود به ارمغان آورده است.

مصرف کم

یکی از مزایای مهم خرید پژو ۲۰۶ ، سوارشدن بر خودرویی کم‌مصرف است. با توجه به قیمت بنزین، این ویژگی می‌تواند بر هزینه‌های خودروسوار، تأثیر به سزایی داشته باشد. متوسط مصرف سوخت ترکیبی تیپ‌های دو، پنج و SD حدود ۶.۵ لیتر است. این عدد در مقایسه با بسیاری از خودروهای هم‌رده، بسیار خوب تلقی می‌شود. همچنین، استاندارد سوخت همه تیپ‌های ۲۰۶، یورو چهار است که به آلایندگی کمتر آن‌ها کمک می‌کند.

نکته هایی برای خرید عالی ۲۰۶، تصمیم اقتصادی برای خرید خودرو

آپشن ها، وضعیت مناسب در تیپ 5

در بحث آپشن‌ها، تیپ‌های مختلف ۲۰۶، عملکردهای متفاوتی دارند. اگرچه به‌طورکلی، تولیدکنندگان ایران در سال‌های اخیر از آپشن‌های تمامی خودروها کاسته‌اند اما دو تیپ ۵ و SD، هنوز هم آپشن‌های قابل قبولی دارند. تیپ دو در این زمینه ضعیف‌تر عمل می‌کند. یکی از پرآپشن‌ترین تیپ‌های ۲۰۶، تیپ چهار بود که البته از سال ۱۳۸۲ دیگر تولید نشد و تنها به‌صورت دست‌دوم، قابل‌خریداری است.

بازار خرید و فروش عالی، پول نقد همراهتان است

فروش پژو ۲۰۶ نیز مانند خرید آن آسان است. این خودرو یکی از پررونق‌ترین بازارهای خرید و فروش را به‌ویژه نزد جوانان و زوج‌های جوان دارد. یکی از دلایل این موضوع، وفور قطعات یدکی و تیونینگ آسان این خودرو است. در هر زمان که احتیاج به پول نقد داشته باشید یا تصمیم به تغییر ماشین خود بگیرید، قطعا پژو 206 خود را در کمترین زمان ممکن خواهید فروخت. اگر به دنبال پاسخ نکات فنی 206 کدام است؟ هستید، به مقاله موجود در سایت همراه مکانیک مراجعه کنید.

نکته هایی برای خرید عالی ۲۰۶، تصمیم اقتصادی برای خرید خودرو

نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک، محلی برای انتخاب و خرید پژو 206 های کارشناسی شده و دارای ضمانت است.

خرید ماشین پژو از پلتفرم همراه مکانیک

اما چرا باید خرید و فروش پژو ۲۰۶ را در پلتفرمی مانند همراه مکانیک انجام داد. در پاسخ، برخی ویژگی‌های این پلتفرم را برمی‌شماریم:

  • سرعت در خرید و فروش و تنوع انتخاب‌ها
  • سهولت در خریدوفروش با انجام هماهنگی‌ها توسط همراه مکانیک
  • کارشناسی فنی خودروها و ارائه ضمانت هفت‌روزه بازگشت خسارت به خریدار
  • همراهی حقوقی طرفین معامله تا پای قرارداد
  • ارائه خدمات پس از فروش حتی برای خودروهای دست ‌دوم
  • امکان استفاده از خدمات VIP مانند خرید خودروی سفارشی
  • کاهش هزینه‌های خرید و فروش
  • امکان استفاده از تسهیلات اقساطی خرید خودرو حتی برای خودروهای دست‌دوم

با خرید پژو 206 دست دوم از پلت‌فرم همراه مکانیک، ضمن بهره گیری از کارشناسی رایگان خودرو خریداری شده، از ضمانت 7 روزه همراه مکانیک نیز بهره مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار