در شهرهای مختلف ایران، هتل‌های متفاوت جالبی وجود دارند که تجربه‌ی اقامت در هر یک از آنها، بسیار لذتبخش است. تعدادی از این هتل‌ها در جزیره کیش هستند که ما در این مقاله قصد داریم آنها را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید آنها را بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ 21 May 2022

هتل‌های متفاوت جزیره کیش را بشناسید!

هتل ترنج کیش؛ تنها هتل دریایی ایران

تنها هتل دریایی ایران که نمونه آن در جهان نیز کم وجود دارد، هتل پنج ستاره ترنج کیش است. این هتل متفاوت و زیبا، در شمال غربی جزیره ساخته شده و کمتر از 10 سال از ساخت آن می‌گذرد. هتل ترنج شامل دو بخش است. بخش اول آن، صد سوئیت را شامل می‌شود که روی آب ساخته شده‌اند و بخش دیگر، یک ساختمان چهار طبقه ساحلی است. جالب است بدانید که در طراحی این هتل، از طرح ترنج الهام گرفته شده و اگر از آسمان به ترکیب سوئیت‌های روی آب نگاه کنید، طرح ترنج را می‌بینید. این هتل شیک و نسبتا گران، سه رستوران مختلف دارد که می‌توانید برای صرف انواع غذاهای ایرانی، فست‌فودی، دریایی و بین‌المللی به آنها مراجعه کنید و دیگر برای ناهار و شام، از هتل خارج نشوید. این هتل امکانات تفریحی مختلفی نیز دارد که از میان آنها می‌توان به قایق سواری، ماساژ، اسپا و مجموعه آبی استخر و سونا و جکوزی اشاره کرد.

برای رزرو هتل ترنج از اسنپ تریپ به سایت یا اپلیکیشن آن سر بزنید.

هتل داریوش کیش؛ یادآور دوران هخامنشیان

یکی دیگر از هتل‌های متفاوت جزیره کیش که جزو هتل‌های محبوب این جزیره نیز می‌باشد، هتل داریوش کیش است. این هتل 5 ستاره، در نزدیکی میدان داریوش و شرق جزیره کیش ساخته شده و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید این جزیره و همچنین دیدنی‌های آن دارد. در ساخت هتل داریوش از معماری دوران هخامنشیان الهام گرفته شده و قطعا زیبایی آن شما را حیرت‌زده خواهد کرد. هتل داریوش در 3 طبقه، مجموعا 184 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، دارد. هتل داریوش دو رستوران نیز دارد که می‌توانید برای صرف ناهار و شام به آنها مراجعه کنید و از بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی که برای شما سرو می‌کنند، صرف کنید و دیگر به دنبال رستورانی خارج از هتل نباشید. این هتل امکانات تفریحی دیگری نیز دارد که باعث لذتبخش‌تر شدن سفر شما خواهند شد که می‌توان به استخر، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد اشاره کرد.

جهت رزرو هتل داریوش از اسنپ تریپ با بهترین قیمت، به سایت آن مراجعه کنید.

راهنمای رزرو آنلاین هتل در جزیره کیش

هر زمان قصد داشتید به جزیره کیش سفر کنید، برای رزرو هتل‌های کیش از اسنپ تریپ کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده و هتل‌تان را بصورت آنلاین و در کمترین زمان رزرو کنید. برای این کار، می‌توانید به بخش هتل داخلی رفته، شهر مقصد را انتخاب کنید و تاریخ مورد نظر برای اقامت را نیز تعیین کنید. سپس از میان هتل‌های پیشنهادی اسنپ تریپ، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار