کد خبر: ۱۰۴۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 07 May 2022

بدون شک هنگام مراجعه به باشگاه ها و سالن های ورزشی متوجه پوشیده شدن کف این مکان ها با کفپوش های مخصوص شده‌اید . به طور کلی ورزش های مختلف برروی کفپوش های متفاوتی انجام می شوند که متناسب با نوع ورزش انتخاب می ‌شوند ، بدنسازی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای انجام آن نیاز به کفپوش سالن بدنسازی می باشد.

پایا فلور یکی از تولید کننده های بزرگ در زمینه تولید کفپوش ورزشی در ایران است که انواع مختلفی از کفپوش های ورزشی از جمله کفپوش سالن بدنسازی ، کفپوش ورزشی فضای باز و کفپوش های ورزش‌های داخل سالنی را تولید می کند.

کفپوش های ورزشی پایا فلور علاوه بر ورزش بدنسازی برای ورزش های مختلف دیگر مانند ژیمناستیک ، وزنه‌ برداری، یوگا و همچنین در مکان های دیگر مانند مدارس، پیاده‌ روها ،  پارک های بازی غیره نیز تولید می شوند. 

ورزش بدنسازی چیست؟

بدنسازی فرایند توسعه فیبرهای عضلانی از طریق ترکیب تمرین با وزنه ، دریافت کالری خاص و استراحت است که باعث خوش فرم شدن بدن می ‌شود.

این ورزش تنها یک ورزش رقابتی نبوده و تمام افراد می ‌توانند برای بهبود سلامت و افزایش تمرکز و انرژی بدن خود آن را انجام دهند.

یک بدنساز معمولاً در هر روز قسمت خاصی از بدن را تمرین می دهد و تمرینات بیشتری را در هر قسمت از بدن اعمال می کند . آنها معمولاً ۵ تا ۶ روز در هفته در باشگاه هستند و برای انجام تمرینات قدرتی با هالتر شروع می کنند سپس از دمبل استفاده نموده و با استفاده از آن ماهیچه های خود را ایزوله می کنند.

بنابراین می توان گفت بدنسازی یک راه عالی برای ساختن اندام ها است . در این ورزش با استفاده از وزنه توده های عضلانی افزایش یافته و چربی سوزی زیادی انجام می ‌شود.

در این ورزش حفظ عضله نیاز به انرژی بالایی برای کالری سوزی داشته و علاوه بر آن باعث قوی تر شدن استخوان ها و کاهش بیماری های قلبی می شود.

این رشته ورزشی همچنین باعث کاهش استرس ، اضطراب و افسردگی شده و به دلیل ایجاد یک اندام خوش فرم و زیبا اعتماد به نفس و عزت نفس را بالا می ‌برد.

این ورزش با انجام تمرینات قدرتی و استفاده از دستگاه های مختلف برای عضله سازی، چربی سوزی و افزایش قدرت ، بدن را برای رشد ، سازگاری و تناسب اندام به چالش می کشاند.

3 ویژگی کفپوش سالن بدنسازی پایافلور

ویژگی های کفپوش سالن بدنسازی پایا فلور چیست؟

1. محافظت از مفاصل بدن ورزشکاران

کفپوش سالن بدنسازی پایا فلور با هدف بهبود راحتی تمرین ورزشکاران تولید می شود . این امر مخصوصاً برای افرادی که در سالن های بدنسازی از دستگاه های مختلف استفاده نموده و تمرینات خاصی را انجام می دهند صادق است زیرا این تمرینات نیاز به تماس دائمی با زمین دارند.

به عنوان مثال برای انجام تمرینات یوگا نیاز به کفپوش هایی است که راحت و بزرگ بوده تا بتوان حرکات خاصی را روی آن انجام داد ، در غیر این صورت قسمت های خاصی از بدن ورزشکار از تشک خارج می شود که در اینصورت مفاصلی که در تماس مستقیم با کاشی یا  پوشش های کف زمین قرار می گیرند در معرض خطر درد قرار دارند.

2. بهبود کیفیت جلسات ورزش

انجام تمرینات بدنسازی ، کراس فیت و تناسب اندام روی یک سطح سخت و لغزنده می تواند خطرناک باشد، بنابراین باید کف سالن ورزشی با کفپوش های پوشیده شود که  علاوه بر توانایی تحمل وزن دستگاه‌های سنگین از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا ایمنی بدن ورزشکار را تامین کنند.

کفپوش سالن ورزشی پایا فلور از مواد با کیفیتی تشکیل شده است که انجام حرکات بدنسازی را برای ورزشکاران آسان نموده و از لیز خوردن ورزشکاران خصوصاً در فصل تابستان که تعریق بدن بالاتر است جلوگیری می کند.

3. محافظت از کف زمین در برابر ضربه و خراش

با توجه به اینکه در سالن های بدنسازی از دستگاه های سنگینی استفاده می شود که ممکن است باعث ضربه و آسیب به سرامیک ها و کف سالن شوند اما استفاده از کفپوش سالن بدنسازی پایا فلور سطحی نرم و مقاوم در برابر ضربه ایجاد می کند که در صورت جابجایی دستگاه ها و قرار دادن دمبل و غیره روی آن آسیبی به سطح وارد نمی کند . این کفپوش ها به اندازه کافی ضخیم و مقاوم بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند و با توجه به اینکه از مواد تخریب ناپذیر ساخته شده اند به عنوان یک عایق مناسب برای کف زمین عمل می ‌کند.

جنس کفپوش های سالن بدنسازی پایا فلور از چیست؟

کفپوش سالن بدنسازی پایا فلور از جنس گرانولی لاستیکی می باشد و از ویژگی های مختلفی مانند مقاومت در برابر گرما ، ضربه، عدم تغییر رنگ و قابل شستشو بودن برخوردار بوده و باعث حفظ ایمنی ورزشکاران در حین انجام تمرینات ورزشی می شود.

با توجه به اینکه در ورزش بدنسازی فشار زیادی به ستون مهره ها و مفاصل وارد می شود استفاده از کفپوش سالن بدنسازی پایا فلور که از جنس گرانولی لاستیکی است و خاصیت انعطاف پذیری زیادی دارد باعث ضربه گیری از بدن ورزشکار شده و فشاری که به روی مهره ها و مفاصل وارد می شود را کم می کند.

این نوع کفپوش ها از تراکم و چگالی بالایی برخوردار بوده در ضخامت های تا 5 سانتی متری تولید می شوند.

برای مشاوره ، اطلاع از قیمت کفپوش ورزشی ، با پایافلور تماس بگیرید.
پایافلور : تولیدکننده کفپوش ورزشی در ایران / ۰۹۱۲۳۱۰۰۷۳۶
www.payafloor.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار