برخورداری از یک سرپناه مناسب حق هر انسانی است اما همه ما می دانیم که در دو سه سال اخیر این موضوع به کابوسی برای افراد تبدیل شده است. افزایش قیمت هر مترمربع آپارتمان به طور مستقیم بر میزان هزینه های رهن و اجاره تاثیر گذاشته و کار برای مستاجرها به مراتب سخت تر نیز شده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 27 April 2022

دلایل مهم افزایش قیمت مسکن  در دو سال اخیر

در یکی دوسال اخیر افزایش قیمت مصالح ساختمانی، افزایش حقوق کارگران و عوارضات پروانه ساختمانی باعث شده است تا قیمت تمام شده مسکن به شدت بالاتر برود، پس نمی توان انتظار داشت که شرکت های ساختمانی و یا پیمانکاران، واحدهای ساخته شده را با همان قیمت های قبلی عرضه نمایند. بدون تعارف باید گفت که صاحبان این کسب و کارها نه تنها ملک خود را عرضه نمی کنند بلکه منتظر فرصتی می مانند تا بازار به یک ثبات نسبی رسیده باشد.

فایل های واقعی اجاره را فقط از سایت املاک داران بخواهید

این افزایش قیمت در ساختمان سازی می تواند باعث افزایش هزینه های رهن و اجاره به صورت مستقیم یا غیر مستقیم شده باشد. در این میان گرانی قیمت ها از یک طرف و یافتن مسکن مناسب نیز از طرف دیگر به اقشار کم درآمد فشار وارد می کند.

اگرچه سال های نه چندان دور، با نگاهی اجمالی به صفحات نیازمندی ها و یا مراجعه به دفاتر مشاور املاک در سطح شهر می توانستید، ملک مورد نظر خود را بیابید اما امروزه هم تنوع در املاک به شدت زیاد شده است و هم برای پیدا کردن مسکن در یک منطقه دیگر مستلزم رفت و آمد در ترافیک و تحمل آلودگی هوا و مواردی از این دست هستیم.

به همین صورت مالکین نیز برای سپردن ملک خود، به دفاتر مشاور املاک مراجعه کرده و و می توانستند آن ملک را تنها به افراد همان منطقه عرضه نمایند.

وب سایت ها و شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر، کار را بسیار آسان تر کرده اند. در این صورت با صرف کمترین هزینه و بدون تحمل دردسر ترافیک شهری می توانید در خانه یا محل کار خود فایل های بی نظیر رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان را در وب سایت املاک داران مشاهده نمایید.

فایل های واقعی اجاره را فقط از سایت املاک داران بخواهید

نقش وب سایت ها و شبکه های اجتماعی در بازار مسکن

امکان استفاده از بستر آنلاین برای ثبت یا سفارش خرید یا اجاره در وب سایت ها هم برای مالکان محترم و هم برای مستاجرها، فرصت مناسبی را ایجاد نموده تا بتوانند املاک مناسب را در تمامی سطح شهر، رصد کرده و از بین آن ها با مشاهده تمامی اطلاعات و عکس و فیلم های بارگزاری شده بهترین خانه را برای سکونت انتخاب نمایند.

همچنین آژانس های املاک نیز می توانند برای بهتر دیده شدن فایل های رهن و اجاره شان در صفحه اختصاصی خود در وب سایت املاک داران، املاک خود را ثبت نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسند.

اگرچه وب سایت های زیادی برای خرید و فروش آپارتمان در اصفهان وجود دارد و وب سایت های باسابقه دیوار و شیپور نیز از جمله پلتفرم هایی هستند که در بخشی از نیازمندی های خود به مسئله املاک پرداخته اند، اما املاک داران تلاش کرده است تا به صورت تخصصی و با ارائه خدمات ویژه در حوزه املاک، بهترین و مفیدترین امکانات را برای کاربران خود فراهم نماید.

وب سایت املاک باید چه ویژگی هایی داشته باشد!

در کمتر وب سایت املاکی شما می توانید به راحتی خدماتی همچون، مشاوره حقوقی مسکن، تهاتر، مشارکت در ساخت و پیش فروش آپارتمان را به صورت یکجا و در کنار خرید و فروش و یا اجاره دریافت نمایید. همچنین کارشناسان این مجموعه در سراسر شهر به کمک نمایندگان محترم وب سایت املاک داران توانسته اند فایل های واقعی را از انواع فیک و خدای ناکرده کلاهبرداری ها تفکیک نموده تا کاربران گرامی تنها با فایل های واقعی مواجه شده و ریسک املاک دروغین در سایت های تبلیغاتی را متحمل نشوند.

ثبت سفارش خرید و یا اجاره در صورتی که فایل های داخل وب سایت نتواند سلیقه مشتریان را فراهم نماید از دیگر امکاناتی است که به مدد کارشناسان و مشاوران قوی این مجموعه عملی گشته و در اختیار شهروندان محترم قرار گرفته است.

فایل های واقعی اجاره را فقط از سایت املاک داران بخواهید

خدمات ویژه وب سایت املاک داران

یکی دیگر از خدمات پلتفرم املاک داران، جشنواره های ویژه ای است که در مقاطع زمانی متفاوت برگزار می نماید و در این صورت کاربران می توانند از تخفیفات ویژه مجموعه برخوردار گردند. در این جشنواره ها امکان عقد قرارداد در هر محلی که طرفین معامله تعیین نمایند نیز ممکن خواهد بود. همچنین پیگیری امورات مربوط به شهرداری و انتقال و ثبت سند نیز فراهم شده تا از میزان دغدغه فروشندگان و یا خریداران محترم کاسته شود.

امکان استفاده از فایل های واقعی در املاک داران باعث شده است تا کمتر در معرض آلودگی هوای کلان شهری چون اصفهان قرار گرفته و زمان کمتری را صرف بازدید نمایید. در این صورت با شناخت نیاز شما از طرف کارشناسان مجموعه، در نهایت آنچه مورد درخواست شماست ارائه گردیده و می توانید با یک بازدید هدفمند آنچه را که مد نظر دارید خریداری یا اجاره نمایید.

منبع: املاک داران

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار