استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح کرد:
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در آغاز سال نو (۱۴۰۱) با توجه به شرایط سختی که در سال ۱۴۰۰ بر مردم کشورمان و جهان بعلت پاندمی کووید ۱۹ (کرونا) گذشت، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌ها این است که چه کنیم تا در سال ۱۴۰۱ زندگی بهتر و سالم تری داشته باشیم و حال خود و خانواده مان و دیگران همراه با احساس توام با شادی، رضایت مندی و امیدبیشتر به آینده به ویژه در حوزه سلامت باشد.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 18 March 2022

به گزارش گروه استان های تابناک و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کودکان مفید، دکتر علی اکبر سیاری، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی به مناسبت آغاز سال نو با اشاره به اینکه در اپیدمی کرونا تاکنون در ایران بیشتر از ۷ میلیون نفر مبتلا شده اند وبیش از ۱۳۶ هزار نفر از این بیماران فوت کرده اند، گفت:آمار جهانی آن تاکنون ۴۳۶ میلیون نفر مبتلا و ۶ میلیون نفر منجر به فوت بوده است.
معاون وزیر بهداشت سابق در بخشی از این پیام عنوان کرد: اعتماد عمومی به عنوان یکی از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی که رکن اساسی در نظام اجتماعی کشور است، کاهش یافته از طرفی کاهش ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم و روند سیر صعودی قیمت کالا و خدمات در کشور سبب نارضایتی مردم است و ضرورت دارد همه مسوولان راهکار‌های علمی برای برون رفت از این بحران‌ها، چالش‌ها و مشکلات را تدارک ببینند و شرایط را به صورت عملی برنامه‌ریزی و تسریع کنند.
وی افزود: از ایجاد تغییر در وضع موجود کشور نباید حراسید، لذا برای پیدا کردن راه حل برای مشکلات کشور از طریق نوآوری و خلاقیت و کارآفرینی راه حل‌های جدیدی باید خلق کنیم و این امر را راه حل بدانیم و این کار شدنی است. برای خروج از بن بست‌ها و چالش‌ها و مشکلات در سطح فردی، خانواده، جامعه و کشور نیاز به تغییر چارچوب‌های ساخته شده ذهنی و فرهنگی طی چند دهه اخیر داریم.
در ادامه دکتر سیاری حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانة قدرت لایزال الهی و تجدید حیات باشد را به تمامی مردم ایران به ویژه کارکنان عرصة بهداشت و درمان کشور تبریک و تهنیت عرض نمود و گفت: سال ۱۴۰۱ را سالی سرشار از سلامتی و موفقیت از درگاه خداوند سبحان برای همه مسئلت دارم.
متن کامل پیام در فایل ضمیمه قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار