در ادامه این‌مطلب می‌خواهیم شما را با تعدادی از این‌جاذبه‌های دیدنی از‌جمله جزیره کبوتر و پلاژ‌های دیدنی کوش آداسی آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر به ترکیه و کوش آداسی را دارید، حتما با ما تا پایان این‌ مطلب همراه باشید. اولین مورد برای بررسی جزیره کبوتر کوش آداسی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 14 March 2022

از جزیره کبوتر تا پلاژ های جذاب در تور کوش آداسی

اگر درباره ترکیه و شهر‌های آن مطالبی را مطالعه کرده باشید، حتما با نام کوش آداسی و جاذبه‌های بسیار زیبای آن آشنایی دارید. نگاهی گذرا به لیست تور‌هایی که از ایران به خارج از کشور برگزار می‌شوند، نشان می‌دهد که علاقه‌مندان زیادی هر‌ساله برای سفر خود از تور کوش آداسی استفاده می‌کنند. پارک‌ها، جاذبه‌های تاریخی و تفریحات فراوانی در کوش آداسی برای مسافران وجود دارد که در چند روز اقامت، باید برنامه‌ریزی مناسبی برای بازدید از تعدادی از آن‌ها داشت. 

جزیره کبوتر کوش آداسی

بسیاری از افراد جزیره کبوتر را به‌نوعی سمبل و نماد شهر کوش آداسی می‌دانند. توصیه می‌شود حتما بخشی از سفر خود را برای بازدید از این منطقه زیبا اختصاص دهید. دلیل نام‌گذاری این‌جزیره، پرندگانی هستند که در زمان مهاجرت زیبایی فراوانی با خود به جزیره می‌آورند. شما می‌توانید در این‌جزیره، مناظر بی‌نظیری را در سفر خود ثبت کنید که از‌جمله آن‌ها می‌توان به ویرانه‌های قلعه باقی‌مانده از دوران بیزانس اشاره کرد. اگر با یکی از تور‌‌های ترکیه به شهر کوش آداسی سفر می‌کنید، حتما درباره برنامه زمانی بازدید از جزیره کبوتر سؤال کنید تا بتوانید برای آن آمادگی لازم را داشته باشید. در یک سمت از جزیره شهرداری امکاناتی را برای مراجعه‌کنندگان آماده کرده است و مسافران هم می‌توانند از رستوران و ساحل عمومی این ‌قسمت بهره‌مند شوند.

از جزیره کبوتر تا پلاژ های جذاب در تور کوش آداسی

تماشای قایق بادبانی جذابی که در آب روان است، می‌توانید یکی از مناظری باشد که ‌کنار آرامش جزیره، شما را از دغدغه‌های زندگی شلوغ امروز دور کند. تجربه این‌ آرامش می‌تواند شما را برای دفعات بعدی هم میهمان کوش آداسی و جزیره کبوتر کند. قلعه جزیره کبوتر که در‌حال‌حاضر به‌عنوان موزه کوچکی در دل این‌جزیره فعالیت می‌کند، یکی از دیدنی‌های جالب برای مسافران است. تاریخچه این‌قلعه به دوران بیزانس باز‌می‌گردد و می‌توان از آن به‌عنوان نمادی برای ایستادگی یاد کرد. بسیاری از افراد منطقه، قلعه را با نام "قلعه دزدان دریایی" می‌شناسند و دلیل آن استفاده از قلعه در زمان قدیم برای هشدار درباره دزدان دریایی بوده است. کتیبه‌ای تاریخی هم روی دیوار برج شمالی قلعه آویزان بوده که از سال 1242 باقی‌مانده است. برای دسترسی به جزیره کبوتر به‌راحتی می‌توان از مرکز شهر تا یک مسیر 350 ‌متری به جزیره رفت و بعد از گذر از این‌ راه به جزیره رسید.

پلاژ‌های ساحلی کوش آداسی

یکی از مواردی که شهر کوش آداسی برای آن معروف است و مسافران زیادی را جذب خود می‌کند، ساحل‌های بسیار زیبا و دیدنی آن است. سواحل و پلاژ‌های با‌کیفیت این‌شهر باعث شده تا مسافران بسیاری از سراسر دنیا برای تفریح و گشتن به آن سفر کنند. تعداد زیادی از پلاژ‌ها هم در‌اختیار هتل‌ها هستند و شما می‌توانید ‌هنگام رزرو هتل مورد‌نظر در تور کوش آداسی از بهترین تورهای ترکیه علی بابا به آن توجه کنید و هتلی با این ‌امکانات را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از سواحل معروفی که نزدیکی کوش آداسی هستند را نام می‌بریم.

ساحل کوستور: یکی از ساحل‌های پرطرف‌دار نزدیکی کوش آداسی است که به‌نسبت بسیاری از ساحل‌های معروف دیگر خلوت‌تر است. اگر دوست دارید اوقات آرامی را در‌کنار ساحل تجربه کنید، می‌توانید سری به این ساحل زیبا بزنید. ساحل کوستور در فاصله‌ای حدودا سه ‌کیلو‌متری از شهر قرار دارد.

از جزیره کبوتر تا پلاژ های جذاب در تور کوش آداسی

ساحل پارک ملی کوش آداسی: این‌ساحل و پارک را می‌توان یکی از مهم‌ترین و زیبا‌ترین ساحل‌های کوش آداسی و حتی اروپا دانست. زمان‌های کمی را می‌توان به‌عنوان زمان‌های خلوت برای این‌پارک درنظر گرفت. پارک، چند ساحل کوچک را در خود جای‌داده و برای دسترسی به آن می‌توان از وسایل نقلیه و مینی‌بوس‌ها استفاده کرد. شما از مرکز شهر تا این ‌پارک باید فاصله‌ای حدود 30 کیلو‌متر را طی کنید.

ساحل لانگ بیچ: همان‌طورکه از نام ساحل پیدا است، طول ساحل زیاد بوده و حدود 18 کیلو‌متر را شامل می‌شود. اما امروزه همان قسمت ورودی ساحل را که جمعیت بیشتری در آن هستند، لانگ بیچ می‌دانند. ساحل از قسمت جنوبی شهر فاصله‌ای شش کیلو‌متری دارد و برای رسیدن به آن می‌توان از مینی‌بوس‌ها استفاده کرد.

تعدادی دیگر از این ساحل‌های زیبا و دیدنی را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

  • ساحل سیلور سند یا شن نقره‌ای
  • ساحل طلایی / الماس
  • ساحل بانوان
  • ساحل مرکز شهر
  • پلاژ اوزون در کوش آداسی

کلام آخر

یکی از مواردی که برای تور کوش آداسی خود باید در‌نظر داشته باشید، مکان‌ها و جاذبه‌هایی است که قرار است در طول سفر خود از آن‌ها بازدید کنید. در این‌ مطلب فقط تعدادی از جاذبه‌های کوش آداسی را مطرح کردیم که می‌توانید از آن برای برنامه‌ریزی سفر خود استفاده کنید. ساحل‌ها و پلاژ‌های زیبا و جذابی در کوش آداسی وجود دارند که می‌توانند لحظاتی بی‌نظیر را برای شما و هم‌سفرانتان رقم بزنند. برای آشنایی با دیگر نقاط دیدنی می‌توانید از لیدر‌ها و راهنما‌های تور خود هم کمک بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار