این مقاله را حتما بخوانید تا اطلاعات بیشتری درباره نحوه خرید بلیط هواپیما برای سفر به این شهر بدست آورید.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 26 February 2022

شهر زیارتی سیاحتی مشهد در ایام مذهبی مهم سال و همچنین ایام تعطیلی مانند عید نوروز، بسیار شلوغ می‌شود و گردشگران داخلی و خارجی فراوانی به این شهر سفر می‌کنند. حال اگر شما هم قصد دارید طی چند ماه آینده به این شهر سفری داشته باشید و علاوه بر زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع)، از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر نیز دیدن کنید، این مقاله را حتما بخوانید تا اطلاعات بیشتری درباره نحوه خرید بلیط هواپیما برای سفر به این شهر بدست آورید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما مشهد

نحوه خرید آنلاین

هر زمان که قصد داشتید با خرید آنلاین بلیط هواپیما، به مشهد بروید، در قدم اول می‌بایست وارد سایت اسنپ تریپ شوید. پس از آن، بخش پرواز داخلی را باز کنید و شهر مبدا خود را وارد نموده و مشهد را بعنوان مقصد خود انتخاب کنید. پس از آن، تاریخی که قصد دارید پرواز کنید را نیز تعیین کنید. پس از آن، لیستی از بلیط‌های موجود برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید آن بلیط‌ها را به لحاظ قیمت، ایرلاین، ساعت پرواز و ... باهم مقایسه نموده و بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. هنگام خرید بلیط، به سیستمی یا چارتری بودن بلیط نیز دقت کنید.

نکات مهم هنگام خرید

هنگام خرید، علاوه بر اینکه باید به چارتری یا سیستمی بودن بلیط دقت داشته باشید، باید به ایرلاینی که قصد خرید بلیط از آن را دارید نیز توجه کنید. زیرا علاوه بر اینکه هر ایرلاین هواپیمای مخصوص خودش را دارد و شاید این مورد برای شما مهم باشد، هر ایرلاین قوانین کنسلی مختص خود را نیز دارد. به دلیل اینکه ممکن است به هر دلیلی، شما نتوانید به پرواز برسید و مجبور به کنسل کردن بلیط خود شوید، بهتر است از قبل نسبت به قوانین ایرلاین مربوطه آگاهی داشته باشید تا بدانید که این ایرلاین بر چه اساسی بلیط شما را کنسل می‌کند و آیا با پرداخت جریمه، بخشی از مبلغ را می‌توانید دریافت کنید یا خیر.

خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط پرواز داخلی به مقصد مشهد با مناسب‌ترین قیمت، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما می‌توانید در اسنپ تریپ و در بخش پرواز داخلی، شهر مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و سپس تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از بلیط‌های موجود به مقصد شهر مشهد را به شما نمایش خواهد داد. شما می‌توانید از میان بلیط‌های نمایش داده شده، با بررسی قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد ایرلاین‌های مختلف، بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، خریدتان را نهایی کنید.

برای برگشت خود نیز می‌توانید از همان ابتدا بلیط هواپیما مشهد تهران را بصورت آنلاین خریداری کرده و هزینه هر دو بلیط را باهم پرداخت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار