خرید و فروش انواع روانکارهای صنعتی از جمله گریس ها ی رسانا و مولیکوت و روغن های صنعتی حرارت با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها در بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 09 December 2021

روغن های صنعتی و گریس ها از جمله روانکارهای صنعتی هستند که برای بهبود عملکرد و طول عمر بیشتر قطعات صنعتی مانند بلبرینگ ها استفاده می شوند . در ادامه قصد داریم تا شما را با ویژگی های منحصر به فرد مهم ترین آنها آشنا سازیم.

خرید و فروش گریس مولیکوت: 

گریس ها را می توان مواد مناسبی برای روانکاری قطعات صنعتی و متحرک معرفی نمود که از مواد پر کننده تشکیل شده اند. ترکیبات تشکیل دهنده ی گریس ها شامل صابون و مشتقات نفتی می شود که از لحاظ گرانوری در سطح بالایی قرار دارند. این مواد از انواع مختلفی برخوردارند که گریس مولیکوت نمونه ای از انواع این محصولات می باشد. کاربرد این محصول در انواع ماشین آلات و دیگر قطعات، انواع بلبرینگ ها و‌ چرخدنده ها به منظور ایجاد روانکاری دیده می شود که از ویژگی های بسیاری برخوردارند. گریس مولیکوت نمونه ای از معروف ترین گریس ها می باشد که مناسب برای استفاده در دماهای بسیار بالا است. روغن پایه مرغوب و افزودنی های مقاوم در برابر اکسیداسیون و حرارت از مواد تشکیل دهنده ی این گریس ها می باشد. از طرفی این محصولات دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و بار های زیاد هستند که با داشتن کاربرد های متفاوت ، مورد توجه بسیاری از صنعتگران واقع شده اند. از طرفی گریس ها را بیشتر در جاهایی که امکان استفاده از روغن نباشد می توان به کار برد. گریس های مولیکوت به دلایل زیادی از اهمیت بالا برخوردارند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به طول عمر بالایشان اشاره کرد. یعنی در صورت استفاده از این محصول در موارد ذکر شده طی مدت زمان زیاد شاهد هیچگونه زنگ زدگی و سایش بین قطعات نخواهید بود. 

خرید و فروش انواع گریس مولیکوت و رسانا با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها
از طرفی کارکرد آنها را نیز دچار اختلال نمی کند زیرا از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارند. بنابراین به صورت کلی می‌توان مقاومت حرارتی عالی، مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون، محافظ قطعات در برابر خوردگی، مقاوم در برابر سایش، محافظ قطعات در برابر زنگ زدگی، قدرت تحمل بار و دما بالا، قیمت مقرون به صرفه و طول عمر بالا  را از ویژگی های کلی برای این محصول معرفی نمود که تمامی این موارد دلایل محکمی بر کیفیت بالای این محصول می باشد. خرید و فروش گریس مولیکوت از طریق مراجعه به سایت ما امکان پذیر بوده و‌به راحتی می توانید آنها را تهیه نمایید. 

خرید و فروش گریس رسانا: 

گریس ها که مواد پر کاربرد از مشتقات نفتی هستند از انواع مختلفی برخوردارند که نمونه ای از آنها گریس رسانا می باشد. این نوع از گریس ها با نام های دیگری همچون گریس هادی، گریس کنتاکت، گریس پایه مس و گریس رسانای برق  نیز شناخته می شوند که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند.

خرید و فروش انواع گریس مولیکوت و رسانا با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها

این نوع از گریس ها به دلیل داشتن ویژگی رسانای جریان الکتریکی از اهمیت بالایی برخوردارند و در جاهایی که نیاز به جریان برق در روانکار ها باشد از آنها استفاده می گردد. برای مثال در صنایع نفت و گاز که به جریان الکتریسیته توسط روانکار ها نیاز است از این گریس ها استفاده می شود. این نوع از گریس ها در کنار داشتن خاصیت رسانای برقی دارای دیگر ویژگی ها نیز می باشند که خاصیت ضد زنگ، ضد آب، مقاوم در برابر سایش، مقاومت در برابر خورندگی و مقاومت در دماهای بالا از دیگر ویژگی های این محصول است. از طریق مراجعه به سایت ما امکان خرید و فروش گریس رسانا با بهترین قیمت و کیفیتی بالا برای شما عزیزان موجود است. 

خرید و فروش روغن حرارت: 

به جهت جلوگیری از ایجاد گرمای زیاد به بین قطعات و سیستم ها و ذخیره شدن دما درون آنها از روغن حرارت به جهت انتقال دما از سویی به سوی دیگر استفاده می گردد. همچنین موجب ایجاد خنکی در بین قطعات شده و از تخریب قطعات هنگام برخورد با حرارت جلوگیری می کند. این روغن ها در صنعت و قطعات صنعتی که به دلیل کار مداوم دچار بالا رفتن دما شده و در مدار های بسته فعالیت می کنند کاربرد بسیاری دارد. از این رو‌ می توان گفت که مقاومت فوق العاده ای در دماهای بسیار بالا دارند و از ایجاد بخار در هنگام بالا رفتن حرارت نیز جلوگیری می کنند.

خرید و فروش انواع گریس مولیکوت و رسانا با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها

هنگام خرید این روغن ها باید توجه نمود که حتما دارای نقطه جوش بالایی باشند تا از تبخیر و ایجاد بخار جلوگیری کنند. ویسکوزیته کم، پایداری حرارتی خوب، نقطه اشتعال زیاد، خصوصیات انتقال حرارت خوب، سهولت در دفع مواد زائد، ضد خورنده، غیر سمی بود و غیر قابل اشتعال بودن نیز از دیگر ویژگی های این محصول است. جهت خرید و فروش روغن حرارت می توانید از سایت ما دیدن نموده و با مشاهده ویژگی های این محصول از خرید آن اطمینان حاصل نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار