تابناک استان ها- مجری برنامه مدرسه تلویزیونی ایران از آغاز سری جدید این برنامه در شبکه امید خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 02 November 2021

هادی خضاب در گفتگو با «تابناک» با بیان اینکه شبکه امید از ابتدا ویژه نوجوانان راه اندازی شد، اظهارداشت: تلاش شد با ساخت برنامه‌های مختلف راهکار‌ها در کنار بیان مشکلات نوجوانان گفته شود و در حال حاضر این شبکه به یکی از شبکه‌های مورد علاقه این قشر از جامعه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ما در شرایط سخت کرونا نیز در کنار نوجوانان بودیم و در ابعاد مختلف برنامه سازی شد، افزود: با مجازی شدن مدارس شبکه امید نیز در کنار دیگر شبکه‌ها مدرسه تلویزیون ایران را راه اندازی کرد.

مجری شبکه امید در خصوص برنامه مدرسه تلویزیونی ایران، بیان کرد: این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ هر روز از شبکه امید پخش میشود که دو زنگ اول شامل دروس عمومی رشته ریاضی فیزیک، انسانی و درس‌های عمومی مانند آمادگی دفاعی که مشترک بین همه رشته‌ها است می‌شود.

وی گفت: دو زنگ بعدی دروس تخصصی رشته‌های فنی و حرفه‌ای بوده که توسط معلم‌های خبره تدریس می‌شود.

خضاب خاطر نشان کرد: تلاش شده در این برنامه نشاط و تنوع کافی وجود داشته باشدتا دانش آموزان با اشتیاق بهتر و بیشتری به دیدن برنامه بنشینند.

وی گفت: جدول تدریس هر یک از دروس روز قبل به اطلاع دانش آموزان می‌رسد تا با آمادگی بیشتر در کلاس‌های این مدرسه تلویزیونی حاضر شوند.

هادی خضاب مجری شبکه امید است که سال‌ها در حوزه اجرای ویژه گروه سنی نوجوان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار