. ما در این مقاله می­خواهیم دو تا از معروف­ترین هتل­های شهر تهران را به شما معرفی کنیم تا اگر به این شهر سفر کردید، حتما اقامت در یکی از این هتل­ها را در برنامه خود در نظر بگیرید تا نظرتان نسبت به هتل­های تهران به طور کامل دگرگون شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 31 October 2021

ممکن است که فکر کنید چون تهران شهر توریستی و گردشگری نیست و معمولا افرادی که به این شهر سفر می­کنند، یا به خانه اقوام و دوستان می­روند و یا اقامت طولانی در این شهر ندارند، این شهر فاقد هتل­های زیاد و باکیفیت است. اما اصلا اینگونه نیست. شهر تهران هتل­های فراوان و لوکسی دارد که تجربه اقامت در آنها، تجربه­ای متفاوت می­باشد. ما در این مقاله می­خواهیم دو تا از معروف­ترین هتل­های شهر تهران را به شما معرفی کنیم تا اگر به این شهر سفر کردید، حتما اقامت در یکی از این هتل­ها را در برنامه خود در نظر بگیرید تا نظرتان نسبت به هتل­های تهران به طور کامل دگرگون شود. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا پس از آشنایی با هتل­ها، روشی برای رزرو آنها با بهترین قیمت را به شما معرفی کنیم.

در کدام هتل تهران اقامت کنیم؟

هتل آزادی

یکی از قدیمی­ترین و شناخته ­شده­ترین هتل­های تهران،‌ هتل آزادی تهران می­باشد. این هتل که با نام هتل پارسیان آزادی نیز معروف می­باشد، از هتل­های ۵ ستاره این شهر است که ۴۸۰ اتاق و سوئیت دارد و جزو بزرگترین هتل­های تهران بحساب می­آید. قدمت ساخت این هتل به پیش از انقلاب و دهه ۵۰ شمسی بازمی­گردد. این هتل هم رستوران دارد و هم کافی شاپ که می­توانید برای صرف غذا و نوشیدنی، روی آنها حساب کنید. هتل آزادی در تقاطع بزرگراه شهید چمران و اتوبان یادگار امام قرار گرفته است و دسترسی خیلی خوبی به کل شهر تهران دارد. این هتل علاوه بر داشتن امکانات تفریحی مانند استخر و سونا و جکوزی، چشم انداز فوق­العاده­ای به کوه­های شمالی تهران نیز دارد.

هتل هما

یکی دیگر از هتل­های ۵ ستاره و البته قدیمی شهر تهران، هتل هما تهران می­باشد. این هتل که قدمت ساخت آن به سال ۱۳۴۵ بازمی­گردد، از محبوب­ترین هتل­های تهران می­باشد که در نزدیکی میدان ونک این شهر ساخته شده است. این هتل ۱۶ طبقه که ۱۷۷ اتاق و سوئیت دارد، هم استخر و سونا و جکوزی دارد و هم سالن بدنسازی. اگر خواستید از این هتل بیرون بروید و گشتی بزنید، خیلی سریع می­توانید خود را به خیابان ولیعصر رسانده و در آنجا قدمی بزنید و یا به سمت پارک آب و آتش بروید و ساعاتی را آنجا بگذرانید.

رزرو هتل تهران

برای رزرو هر یک از هتل های تهران با بهترین قیمت، می­توانید وارد سایت اسنپ تریپ شده و این کار را انجام دهید. شما می­بایست با جستجوی نام شهر تهران در قسمت هتل و همچنین تعیین زمان ورودتان به هتل و خروج­تان از آن، لیست هتل­های پیشنهادی مختلف اسنپ تریپ در تهران را مشاهده کرده و سپس بر اساس فیلترهای مختلف مانند قیمت اتاق، تعداد ستاره هتل و نوع اقامتگاه، هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزرو خود را قطعی نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار