اگر تمایل داشته باشید به عنوان یک معامله گر در بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید اولین چیزی که احتیاج دارید یک کیف پول برای رمز ارزهای خودتان می باشد. کیف پول ارز دیجیتال در حقیقت همان کار حساب بانکی را با اندکی تفاوت انجام می دهد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴ 18 October 2021

اگر تمایل داشته باشید به عنوان یک معامله گر در بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید اولین چیزی که احتیاج دارید یک کیف پول برای رمز ارزهای خودتان می باشد. کیف پول ارز دیجیتال در حقیقت همان کار حساب بانکی را با اندکی تفاوت انجام می دهد. در حقیقت کیف پول ارز دیجیتال یک سری کلیدهای رمزنگاری شده است که به صورت عمومی و خصوصی می‌توان از آنها استفاده کرد. همانطور که شما می توانید شماره حساب بانکی خودتان را برای انتقال پول در اختیار افراد دیگر قرار دهید برای انتقال کوین ها نیز میتوانید آدرس کیف پول خودتان را به اشخاص دیگر بدهید. توجه داشته باشید که آدرس کیف پول شما منحصر به فرد بوده و فقط مخصوص شما می باشد. شما میتوانید بدون محدودیت برای خودتان کیف پول ایجاد کنید. البته ذکر این نکته در آموزش ارزدیجیتال ضروری است که کیف پول ها انواع مختلفی دارند. کیف پول روی دسکتاپ، روی موبایل، آنلاین و کاغذی به عنوان محبوب ترین کیف پول ها در ارزهای دیجیتال شناخته می شوند. اما قطعاً هیچ کیف پول ارز دیجیتال مانند کیف پول سخت افزاری نیست چرا که از لحاظ امنیتی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. امنیت این دستگاه در حدی است که هکرها تقریباً هیچ دسترسی به آن ندارند. توجه داشته باشید که اگر در ساخت کیف پول خودتان دقت نداشته باشید ممکن است هر آنچه که در سالیان گذشته از طریق ارزهای دیجیتال به دست آورده اید را در طی مدت کوتاهی از دست بدهید. ضمناً در نظر داشته باشید که در بسیاری از پلتفرم ها به دلیل تحریم های آمریکا امکان ایجاد کیف پول برای شما وجود ندارد. بهترین کار برای اینکه بتوانید امن ترین کیف پول ارز دیجیتال را بسازید حضور در دوره‌های آموزش رمز ارز می‌باشد که در مجموعه هایی مثل آرن کریپتو برگزار می گردد.

    اهمیت کیف پول ارز دیجیتال                      ارز دیجیتال                                   

کیف پول ارز دیجیتال چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که در ابتدا هم خدمتتان بیان کردیم کیف پول ارز دیجیتال در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و برای اینکه بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید باید چند ویژگی را مد نظر قرار دهید. برای افرادی که قرار است از داخل کشور در این بازار مالی فعالیت کنند اولویت اول عدم امکان تحریم کیف پول است. بسیاری از پلتفرم ها و شرکت هایی که کیف پول در اختیار ما قرار می‌دهند به دلیل تحریم هایی که علیه کشور ما وضع شده است ممکن است پس از مدتی حساب ارز دیجیتال ما را مسدود کند و تمامی دارایی ما بلوک شود که بازگردانی آنها بسیار سخت می باشد. از دیگر ویژگی هایی که برای تشکیل یک کیف پول باید به آن توجه داشته باشید امنیت کیف پول است. طبیعتاً اگر کیف پولی که شما قرار است از آن استفاده کنید و امنیت نداشته باشد و مورد هجوم هکرها واقع شود بهتر است در این بازار اصلا وارد نشوید و سرمایه خودتان را به بازی نگیرید. یکی دیگر از ویژگی های مهم در خرید کیف پول برای ارزهای دیجیتال رابط کاربری آسان است. شما باید بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به نقل و انتقال ارز های دیجیتال خودتان اقدام کنید چرا که بازار ارز های دیجیتال به صورت لحظه ای دچار تغییرات می شود. بهترین کاری که قبل از تشکیل کیف پول ارز دیجیتال می‌توانید انجام دهید شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال در مجموعه آرن کریپتو می باشد.

اهمیت کیف پول ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار