با توجه به اهمیت بالای فیلتر شنی و همچنین متعدد بودن مدل آنها می باشد قبل از خرید با مشاوران و کارشناسان شرکت اطلس تماس حاصل نمایید. و نوع آب مورد استفاده را در میان گذاشته بررسی کامل مهمترین نوع دستگاه فیلتر شنی به شما معرفی گردد که بتواند بهترین عملکرد. در تصفیه کردن آب مورد نیاز را داشته باشد. 
کد خبر: ۹۴۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 20 February 2021

از جمله مهمترین دستگاه‌ نقش بالایی در تصفیه سازی آب و پساب میتوان از فیلتر شنی نام برد. که مهمترین کاربرد آن می توان به جداسازی املاح معلق درون آب و شفاف سازی آب اشاره کرد. از آنجایی که مدل‌ فیلتر شنی بسیار است و متناسب با هدف و موارد مورد استفاده فیلتر زیاد میباشد شرکت اطلس آب تمامی فیلتر های شنی را با کیفیت بالا طراحی و بهترین قیمت را ارائه میکند. همانگونه که اطلاع دارید خرید فیلتر شنی با کیفیت در کنار طراحی اصولی و بهینه که می تواند آب تصفیه شده را به بهترین نحو انجام دهد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چرا که باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که میزان املاح معلق را تا ۸۰ میکرون را بتواند جذب کند. بالا بردن کیفیت آب تصفیه شده از فیلتر شنی جهت مصارف بهتر می باشد که پس از فیلتر شنی از فیلتر کربنی به همراه کربن فعال بعد از فیلتر شنی استفاده شود. تا بدین وسیله میزان کدورت آب را به کمترین حجم رسانده و تمامی بوی نامطبوع رنگ آن را  از آب جدا نماید.

خرید فیلتر شنی sand filter

با توجه به اهمیت بالای فیلتر شنی و همچنین متعدد بودن مدل آنها می باشد قبل از خرید با مشاوران و کارشناسان شرکت اطلس تماس حاصل نمایید. و نوع آب مورد استفاده را در میان گذاشته بررسی کامل مهمترین نوع دستگاه فیلتر شنی به شما معرفی گردد که بتواند بهترین عملکرد. در تصفیه کردن آب مورد نیاز را داشته باشد. به عنوان مثال فیلتر شنی که جهت تصفیه آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. یک سری تفاوتهایی با فیلتر شنی که در تصفیه صنعت آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. را دارا می باشد. عمده تفاوت آنها نیز در نوع دانه بندی سنگ سیلیس درون مخزن می باشد.

 قیمت فیلتر شنی
فروش فیلتر شنی

از آنجایی که این روزها فروش دستگاه های تصفیه آب و سیستم های آن این فراوانی پیدا کرده است قیمت های متفاوتی هم از سوی سازندگان و فروشنده این گونه فیلترها  ارائه می گردد. شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همراه با قیمت ارائه شده تمامی نکات فنی مورد نیاز را به همراه قیمت فیلتر شنی به خریدار ارائه می نماید. تا خریدار محترم بتواند جهت بررسی با سایر قیمت ها بهترین انتخاب را در خرید فیلتر شنی داشته باشد. نکاتی که در خرید فیلتر شنی می بایست مورد توجه قرار گیرد  شامل مواردی همچون ضخامت ورق بدنه و عدسی و همچنین ضخامت آن می باشد این موارد نیز میتوان به نوع لوله کشی فیلتر شنی نیز اشاره کرد که در دو نوع دستی و  تمام اتوماتیک  قابل طراحی و ارائه می باشد. یکی از عمده تفاوت ها در قیمت فیلتر شنی همین موارد میباشد .

 قیمت فیلتر شنی
خرید سختی گیر رزینی

سختی گیر رزینی از جمله پرکاربرد ترین در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی محسوب میشود. چرا که عدم وجود دستگاه سختی گیر در آب ورودی به این سیستم ها ‌میتواند. مشکلات عدیده ای به تجهیزات مورد نیاز وارد کند. از آنجایی که بیشتر آبها دارای  مواد معدنی چون کلسیم و منیزیم  می باشد. عدم حذف آنها باعث ایجاد رسوب آنها باعث می شود که گرفتگی قسمت های مختلف از سیستم های لوله کشی یا دستگاه‌ مورد استفاده در موتور خانه شود.با توجه به مدل های مختلف دستگاه سختی گیر رزینی و متفاوت بودن آنها در بازار که مهمترین آنها سختی گیر رزینی. frp سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک.  و همچنین سختی گیر رزینی مگنتی یا همان مغناطیسی اشاره کرد. همانگونه که مطلع می باشید نوع و میزان سختی آب را می توان از اصلی ترین موارد انتخاب دستگاه سختی گیر رزینی نامید طریقه استفاده از دستگاه سختی گیر رزینی از اهمیت بالایی در طول عمر سیستم های سرمایشی و گرمایشی دارا می باشد در واقع نا خالصی های موجود در آب ارتباط مستقیمی با یون آب یا همان کلسیم و منیزیم میباشد. را میتوان به خوبی در هر یک از ظرفیت های متغیر حذف نماید .

 قیمت فیلتر شنی
سختی گیر رزینی FRP

سختی گیر رزینی FRP عمدتا در سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیاز به آب با خلوص بالا برای کیفیت خوب می باشد مورد استفاده قرار می گیرد طول عمر این دستگاه ها در مقایسه با نوع فلزی عمر بیشتری برخوردار می باشد. نکات مثبتی که در این مورد دستگاه ها می باشد این است که طول عمر بنا به داخل آن و عدم خوردگی در برابر ارتباط با آب نمک مورد استفاده درون سیستم باعث می شود که در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی در دراز مدت در مقایسه با نوع گالوانیزه و فلزی از عمر بیشتری برخوردار باشد یکی از مهمترین عواملی که در خرید دستگاه سختی گیر رزینی مورد استفاده قرار می گیرد این میباشد که این گونه از سیستم ها قابلیت نصب شیر تمام اتوماتیک را بر روی سیستم دارا می باشد از نظر اپراتوری و راهبری و همچنین هزینه جانبی در مقایسه با سایر نوع دستگاه های سخت گیر رزینی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به گونه ای که با قابل برنامه ‌ریزی بودن دستگاه سختی گیر رزینی می‌توان از زمان اپراتوری آن کاست مراحل سیکل مورد نیاز دستگاه سختی گیر رزینی به صورت اتوماتیک و از قبل طراحی و برنامه ریزی نمود

شرکت اطلس آب از ابتدای فعالیت کاری خود به صورت کاملا حرفه ای تمامی تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب را با بهترین کیفیت و قیمت طراحی و اجرا نماید و از این رو توانسته است که رضایت بسیاری از کارفرما های صنایع مختلف را جلب کند.

اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه سختی گیر رزینی فیلتر شنی می تواند به صورت مستقیم با کارشناسان شرکت اطلس و تماس حاصل نمایید

021-46076082

WWW.atlas-ab.ir

atlasab724 gmail.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار