کد خبر: ۱۰۴۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 12 June 2022

کارتن سازی و خرید کارتن امروزه با پیشرفت صنایع در تمامی ابعاد و تلاش هر کدام در جهت بالا بردن تعداد مخاطبین خود، توجه به بسته بندی و به اصطلاح Packaging اهمیت زیادی پیدا کرده است. از آن جایی که کارتن و در واقع بسته بندی محصول شما اولین ارتباط چشمی را با مخاطب برقرار می کند، داشتن یک بسته بندی زیبا و در خور می تواند تا حد زیادی شما را در زمینه جذب مخاطب موفق کند.

کارتن سازی کوشا کارتن در زمینه تولید انواع کارتن بسته‌بندی اعم از کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن لمینتی و کارتن میوه فعالیت میکند. این مجموعه ورق سازی و کارتن سازی یکی از پیشرفته ترین کارخانه های کارتن سازی تهران است که همواره بر طراحی خلاقانه محصولات خود تاکید دارد. برای داشتن یک بسته بندی مناسب لزوما نیاز به صرف کردن هزینه های گزاف نیست. کافی است که دست به خلاقیت و نواوری بزنید و آن گاه شاهد پیشی گرفتن خود از سایر رقبای خود باشید.

مهمترین ویژگی های کارخانه کارتن سازی | پیشرفته ترین کارتن سازی تهران

بهترین کارخانه کارتن سازی در تهران

کارتن سازی کوشا کارتن به عنوان بهترین کارخانه کارتن سازی تهران شناخته می‌شودکارتن سازی به مجموعه اقداماتی شامل طراحی، چاپ و چسب کاری بر روی ورق کارتن می گویند که محصول نهایی در آن قرار گرفته و به دست مصرف کننده می‌رسد. تولید کارتن با روش‌های مختلف و در اندازه‌های متنوعی انجام می‌شود که هرکدام با توجه به ویژگی‌های مورد انتظار مشتری مطابقت خواهد داشت. البته عوامل مختلفی می‌تواند روی کیفیت و قیمت کارتن تأثیرگذار باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کارتن‌ها معمولاً به صورت چند لایه تولید می‌شوند و به صورت کارتن‌های سه لایه، پنج لایه و هفت لایه به تولید می‌رسندکارخانه‌های متعدد بسیاری در سراسر کشور اقدام به تولید کارتن‌های با کیفیت می‌کنند و در استان تهران نیز کارخانه‌های تولید کارتن با کیفیت زیادی وجود دارند که با تولیدات خود نیازهای مشتریان را در تهران و سایر استان‌ها تأمین می‌کنند.

تولیدات کارخانه کارتن سازی

در کارخانه‌های تولید کارتن به طور کلی از ورق کارتن برای تولید انواع مختلف کارتن استفاده می کند و در واقع ماده اولیه و خام همان ورق کارتن خواهد بود. کارخانه‌ها با توجه به نیاز بازار و صرفه اقتصادی که تولید هر نوع کارتن به دنبال دارد، اقدام به تولید می کنند. مهم ترین انواع تولیدات کارخانه‌های کارتن سازی عبارتند از:

کارتن عادی: این نوع کارتن ها که ساده ترین نوع تولیدات کارخانه‌های کارتن سازی هستند، معمولا به وسیله دستگاه هایی به انواع برش و چاک تبدیل می شوند و دارای ضخامت کمی هستند و به طور معمول دارای نوسانی به میزان بیش از دو میلی متر هستند.

کارتن های دایکاتی یا مدل دار: این کارتن ها به وسیله ی دستگاه هایی که دارای قالب های مدل دار هستند، تولید می شوند. در واقع تیغه های این قالب ها به گونه ای هستند که لبه های کارتن را به صورت ساده برش نزده و لبه های کارتن ها به صورت مدل دار برش می خورند.

این نوع کارتن دارای انواع متعددی است و در صنایع مختلف کاربرد های متفاوتی دارد.

کارتن های مشبک: از کارتن های سوراخ دار یا مشبک می توان به انواع کارتن های میوه و محصولات لبنی اشاره کرد.

کارتن های تلسکوپی: به کارتن هایی که موز را در آن نگهداری می کنند کارتن های تلسکوپی می گویند.

کارتن های دسته دار: قطعات فلزی را درون این نوع کارتن ها قرار می دهند.

کارتن یک درب: محصولاتی را که دارای شکل ظاهری خاصی هستند درون این نوع کارتن ها بسته بندی می کنند که شکل ظاهری آن ها قبل از بازگشایی مشخص باشد.

کارتن بدون درب: لوازم خانگی بزرگ اغلب دارای این نوع کارتن ها هستند. مانند کارتن های مورد استفاده جهت بسته بندی یخچال، اجاق گاز و سایر انواع لوازم خانگی

کارتن های بیستون: نیز نوع دیگری از تولیدات کارخانه‌های کارتن سازی است که به تولید کارتن هایی نظیر کارتن پستی، پاکت های پستی و... می پردازند.

مهمترین ویژگی های کارخانه کارتن سازی | پیشرفته ترین کارتن سازی تهران

تولید کارتن سه لایه

کارتن سه لایه از مهم‌ترین تولیدات کارخانه‌های کارتن سازی است زیرا به دلیل ضخامت خوبی که دارند برای بسته بندی و محافظت از بسیاری از کالاها مناسب هستند. این نوع کارتن از سه لایه با دو نوع ساختار متفاوت تشکیل شده است. لایه‌ی میانی که در اصطلاح به آن لایه فلوت می گویند دارای ضخامت بیشتری است و در واقع بیشترین مقاومت را در کارتن سه لایه، این لایه ایجاد می‌کند.

لایه فلوت در بخش میانی کارتن قرار می‌گیرد و دو لایه‌ی دیگر در بالا و پایین لایه فلوت قرار می‌گیرند. این سه لایه به کمک چسب و حرارت به یکدیگر چسبیده می‌شوند. اگر بخواهیم به لحاظ قیمتی و صرفه اقتصادی کارتن‌های سه لایه را با انواع دیگر پنج لایه و هفت لایه مقایسه کنیم، باید بگوییم این کارتن دارای قیمت کمتری است زیرا در ساختار آن از لایه‌های کاغذ کمتری استفاده شده است. همچنین برای تولید کارتن لمینتی نیز از این ورق کارتن 3 لا استفاده می‌شود چرا که ویژگی‌های کارتن سه لایه در کنار قیمت مناسب آن، کارتن سه لایه را به محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع کارتن تبدیل کرده است.

قیمت کارتن در کارخانه‌های کارتن سازی

در هنگام خرید کارتن همانند خرید سایر اقلام به نکات متعددی باید توجه کنیم. یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های تعیین کننده‌ی قیمت کارتن کیفیت ساخت آن است. به نحوی که در برخی موارد کیفیت می‌تواند اهمیت ابعاد کارتن را تحت تأثیر قرار بدهد و در واقع کارتنی با ابعاد کوچک‌تر ولی با کیفیت ساخت بالا قیمت بالاتری از یک کارتن بزرگ ولی بی کیفیت، داشته باشد.

بنابراین دو عامل ابعاد و جنس کاغذ هر دو در تعیین قیمت کارتن مؤثر هستند. البته ابعاد نیز در بسیاری از موارد تعیین کننده است زیرا بدیهی است کارتن بزرگ‌تر به دلیل استفاده‌ی بیشتر از مواد اولیه قطعاً قیمت تمام شده‌ی بالاتری برای تولید کننده خواهد داشت و بالطبع قیمت مصرف کننده‌ی بالاتری نیز دارد.

تفاوت کارگاه کارتن سازی و کارخانه کارتن سازی

کارگاه‌های کارتن سازی در واقع می‌توانند به صورت مستقل و یا وابسته به یک کارخانه اقدام به تولید محصولات خود کنند. در واقع تاکید کارگاه صرفاً بر روی تولید محصول بر اساس سفارشات است. شخصی که در واقع به عنوان سرپرست کارگاه مسئول رسیدگی به امور کارکنان است شخصی است فنی و کارآزموده که شاید دانش مدیریتی بالایی نیز نداشته باشد. معمولاً تولیدات کارگاه های کارتن سازی کمتر از کارخانه‌ها است و انباشت محصولی وجود نداشته و یا در صورت وجود این میزان بسیار کمتر از کارخانه‌ها است.

اما در کارخانه‌های کارتن سازی مانند کارتن سازی کوشا کارتن kooshacarton.com شرایط متفاوت است. زیرا کارخانه هم به لحاظ تعداد نیروی انسانی و وسعت فعالیت به مراتب وسیع‌تر از کارگاه است. همچنین کارخانه‌هایی که دارای منافع مشترک هستند بعضاً اقدام به تشکیل یک هلدینگ کرده و از این هم مسیر بودن سودهای بالایی کسب می‌کنند. تولیدات کارخانه‌های کارتن سازی به مراتب بیشتر از کارگاه‌هاست و محصولات زیادی در انبار نگهداری می‌شود. همچنین کارخانه‌ها معمولاً تأسیسات و دستگاه‌های پیشرفته‌تری در مقایسه با کارگاه‌ها دارند. کوشا کارتن صبا با خط تولید ورق سازی پیشرفته توان تولید روزانه 300 هزار متر مربع کارتن 3 لایه و 5 لایه را دارد.

مهمترین ویژگی های کارخانه کارتن سازی | پیشرفته ترین کارتن سازی تهران

سفارش کارتن در کارخانه

ثبت سفارش در انواع مختلفی صورت می پذیرد که در وهله ی اول به وسعت و گستره ی فعالیت یک کارخانه بستگی دارد. امروزه بیشتر کارخانه های کارتن سازی و به طور کلی تمامی کارخانه‌ها از روش های انلاین برای سفارش گیری استفاده می کنند. به این ترتیب مشتری می تواند در هر لحظه از شبانه روز به سایت کارخانه مورد نظر مراجعه کرده و با مشاهده ی آنلاین موجودی انبار کارخانه و جزئیات هر محصول و قیمت آن اقدام به سفارش محصول مورد نظر کند.

همچنین جهت پرداخت هزینه ی محصول سفارشی، یک فاکتور رسمی برای شخص صادر می شود و طبق سیاست های مالی آن کارخانه مشتری اقدام به تسویه حساب کرده و جنس مورد نظر خود را تحویل می گرد.  در برخی کارخانه ها هزینه ی حمل و نقل بر عهده ی کارخانه است و در برخی دیگر بر حسب مسافت و آدرس مشتری قیمت های متفاوتی برای حمل و نقل در نظر گرفته می شود که مشتری می تواند به صورت انلاین و یا پرداخت در محل این هزینه ها را پرداخت کنند.

شما میتوانید برای ثبت سفارش انواع کارتن و استعلام قیمت کارتن به سایت کارتن سازی kooshacarton.com مراجعه کرده و یا با شماره 09122471219 مستقیماً با مدیریت فروش مجموعه تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار