در راستای بند ۴۰ و ۳۴ تبصره ۱۴ قانون بودجه کشور؛
در راستای اجرای بند (۴۰) و همچنین بند (۳۴) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور، ۷ هزار ۳۰۰ میلیارد ریال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 02 February 2022

به گزارش گروه استان های تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در راستای اجرای بند (۴۰) و همچنین بند (۳۴) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشوردر سال جاری ۷ هزار ۳۰۰ میلیارد ریال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت حمایت از نشر کتاب و مطبوعات و کمک به سایر نهاد‌های دینی و فرهنگی پرداخت شد.
 امید حاجتی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها با با تشریح این خبر گفت: دراجرای بند (۳۴) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور در سال جاری، هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت حمایت از نشر کتاب و مطبوعات پرداخت شد. با احتساب واریز مرحله قبل به مبلغ ۲ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال جمعا در سال جاری ۳ هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال به این وزارت خانه پرداخت شد.
همچنین در اجرای بند (۴۰) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور در سال جاری نیز ۵ هزار ۷۵۰ میلیارد ریال بابت کمک به سایر نهاد‌های دینی و فرهنگی به این وزارت خانه پرداخت شد که با احتساب سه هزار میلیارد ریال مرحله قبل، جمعا ۸ هزار ۷۵۰ میلیارد ریال به این وزارت خانه پرداخت شد.
لازم به ذکر است، ردیف ۳۴ از جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور مربوط حمایت از نشرکتاب و مطبوعات و ردیف ۴۰ نیز مربوط به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار