کد خبر: ۹۰۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 12 October 2020

چه عواملی باعث خرابی درب اتوماتیک  و جک بازویی ریگی می شود؟درب اتوماتیک مانند هر وسیله برقی دیگر نیاز به مراقبت و سرویس دوره ای دارد. چنان چه سرویس و مراقبت از درب اتوماتیک و جک بازویی ریگی به صورت منظم و در زمان مشخص انجام نشود مشکلات و خرابی های جدی با هزینه بالا برای افراد ایجاد خواهد کرد.. درب های اتوماتیک امروزه به عنوان یکی از انواع درب های رایج در ساختمان ها می باشد. درب های اتوماتیک کنترل و رفت و آمد را آسان کرده است و از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می کند. درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارد که با توجه نوع طراحی و نمای داخلی یا بیرونی ساختمان طراحی و تولید می شوند.

 

چنان چه در زمان استفاده از درب های اتوماتیک نکات لازم مراقبت و نگهداری از درب را در نظر نگیریم امکان دارد درب اتوماتیک با خرابی و صدمه جدی رو به رو شود. در صورت بروز هرگونه خرابی یا آسیب به درب اتوماتیک چه اقدامی لازم است انجام دهیم؟ آیا شما با رایج ترین مشکلات و خرابی های درب های اتوماتیک آشنا هستید؟ تاکنون برای شما مشکلات خرابی درب اتوماتیک اتفاق افتاده است؟ در ادامه می خواهیم مفصل به بررسی خرابی و مشکلات رایج در جک بازویی ریگی و درب اتوماتیک بپردازیم با ما همراه باشید.

رایج ترین مشکلات درب اتوماتیک و جک بازویی ریگی

امروزه از درب های اتوماتیک برقی شیشه ای یا درب اتوماتیک کرکره ای برای ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و فروشگاهی استفاده می کنند زیرا علاوه بر زیبایی، امنیت و ایمنی بالایی نسبت به سایر درب های موجود در بازار دارند. این موضوع باعث شده است که از انواع درب اتوماتیک در مکان های مختلف بیشتر از سال های قبل استفاده شود. اما گاهی اوقات عدم سرویس و توجه به برخی از موارد مهم در مورد درب اتوماتیک باعث به وجود آمدن مشکلات یا خرابی در آن ها می شود. در این بخش می خواهیم توضیح مختصری در مورد رایج ترین مشکلات درب اتوماتیک و جک بازویی ریگی داشته باشیم.

 

چه عواملی باعث خرابی درب اتوماتیک  و جک بازویی ریگی می شود؟

گاهی اوقات اتفاق می افتد که درب اتوماتیک باز می شود اما بسته نمی شود یا برعکس این اتفاق که درب اتوماتیک باز نمی شود این موضوع نشان دهنده ایجاد مشکل یا خرابی در درب های اتوماتیک می باشد که باید هر چه سریع برای تعمیر یا سرویس آن اقدامات لازم انجام شود.  از خرابی های رایج درب اتوماتیک می توان به مواردی چون خرابی در ریموت کنترل، ایجاد مشکل یا خرابی در دستگاه مرکزی و فیوز، خرابی جک بازویی ریگی، چشمی درب اتوماتیک یا فتوسل و غیره می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل بهتر است با تکنسین های متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید و از خدمات آن ها در مورد تعمیر و سرویس درب اتوماتیک استفاده کنید.  

عوامل موثر بر آسیب و صدمات جک بازویی و درب اتوماتیک

مراقبت و نگهداری از درب اتوماتیک و جک بازویی ریگی بسیار اهمیت دارد. تعمیر و سرویس درب اتوماتیک مانند سایر وسایل برقی نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. عوامل موثر بر آسیب و صدمات جک بازویی و درب های اتوماتیک شامل ضربه و فشار ناگهانی به درب، یخ زدگی و سرمای هوا در فصل زمستان و بسیاری از موارد دیگر که موجب آسیب و خسارت به درب های اتوماتیک و جک بازویی درب پارکینگی می شود. عیب یابی و تشخیص آسیب و صدمات درب اتوماتیک و جک بازویی باید به درستی انجام شو. چنان چه تشخیص صحیح در این زمینه توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام نشود، نمی توان راه حل و راهکاری مناسب برای برطرف کردن مشکل ارائه دهیم.

سرویس و نگهداری از درب اتوماتیک و جک بازویی ریگی

سرویس و نگهداری از جک بازویی و درب اتوماتیک ریگی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که از درب های اتوماتیک استفاده می کنند. نقش درب اتوماتیک و جک بازویی برای صرفه جویی در مصرف انرژی غیرقابل انکار است. چنان چه کوچکترین مشکلی برای درب اتوماتیک به وجود آیدبهتر است سریعا اقدامات لازم در مورد تعمیر و سرویس درب انجام شود تا خرابی و صدمات درب اتوماتیک شدیدتر نشود. به طور کلی سرویس و نگهداری درب اتوماتیک و جک بازویی ریگی باید با دقت و حساسیت بالا در اسرع وقت اانجام شود. 

چه عواملی باعث خرابی درب اتوماتیک  و جک بازویی ریگی می شود؟

جمع بندی

مجموعه دیاکو علاوه بر فروش تجهیزات برقی کرکره برقی و درب اتوماتیک توانسته است با ارائه خدمات برتر و باکیفیت رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شرکت دیاکو با بهره گیری از روش های نوین و برخورداری از نیروی حرفه ای در طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی بهترین محصولات را به بازار فروش عرضه کرده است. محصولات دیاکو علاوه بر زیبایی کیفیت بالایی دارد و با قیمت مناسب تولید می شود. چنان چه قصد خرید درب اتوماتیک را دارید می توانید به سایت دیاکو مراجعه کنید و نمونه های طراحی شده و پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه را مشاهده فرمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار