کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی آرین سیما با جدیدترین روش ها و ابزار های روز دنیا انجام می شود. همچنین در این مرکز با دارا بودن ظرفیت های موجود از جمله پزشکان متخصص و کادر مجذب انواع عمل ها و تزریقات زیبایی با مجوز از وزارت بهداشت انجام میپذیرد.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 12 October 2020

بهترین مرکز انجام کاشت مو و کاشت ابرو در تهران کجاست؟

همواره یکی از دغدغه های مردم به ویژه آقایان ریزش موهایشان است. و همانطور که علم پزشکی توانسته است برای هرکدام از مشکلات و بیماری های شایع در جامعه راهکاری را بیابد برای این معضل هم راهکاری هایی اندیشیده شده است.

پزشکان و دانشمندان در تلاش هستند روش های کم تهاجمی و کم عارضه را جهت درمان بیماری ها و مشکلات به جامعه معرفی کنن. روشی که برای درمان طاسی و ریزش مو معرفی شده است کاشت مو نام دارد

اما از دست دادن موها چه میزان میتواند بر زندگی ما تاثیر گذار باشد که جهت درمان آن حاضر به پرداخت هزینه و در نهایت پذیرفتن ریسک ها و عوارض احتمالی رفتن به اتاق عمل باشیم.

"زیبایی" یک ویژگی مهم که بخش بسیار بزرگی از زندگی ما را میتواند تحت تاثیر قرار دهد. زیبایی در فرهنگ های مختلف تعاریف متفاوتی دارد به صورتی که ممکن است در کشوری فردی زیبا شناخته شود ولی همان فرد در کشور دیگر بسیار زشت و غیر قابل تحمل...! اما یک معیار مشترک در اکثر نقاط دنیا جهت بیان زیبایی وجود دارد و میتواند تا حد زیادی بر زیبا معرفی کردن یک فرد تاثیر بگذارد. آن معیار داشتن موهای پرپشت و زیبا است...

ریزش موی سر

همانطور که گفته شد داشتن موهای زیبا میتواند بر روی زیبایی چهره افراد تاثیرات بسیاری بگذارد. اما بنا به دلایلی مانند تغذیه، عوامل وراثتی، عوامل روانی و... ممکن است در سن خاصی موهای ما شروع به ریختن کنند و زیبایی خود را به مرور از دست دهند و پس از مدتی به جای آن جنگلزار زیبا شاهد بیابانی خشک و بی آب و علف باشیم!!!

بله منظور ما طاسی و یا همان کچلی عامیانه است.

ریزش موی ابرو

به مانند موی سر که روی زیبایی تاثیرات زیادی دارد ابروها نیز میتوانند نقش زیادی بر زیبایی به ویژه زیبایی بانوان داشته باشد. موهای ابرو نیز ممکن است به دلایل گوناگونی دچار ریزش شوند و ظاهری خلاف میل ما ایجاد کنند. در مواردی هم پیش آمده است که ظاهر ابرو ها به دلایلی همچون تتو کردن های ناموفق و انجام کارهای آرایشی غیرحرفه ای از حالت طبیعی خارج شوند.

راهکاری که در این مواقع پیشنهاد می شود کاشت ابرو می باشد. در ادامه مختصرا در مورد این عمل و ویژگی های مراکز معتبر انجام کاشت مو و کاشت ابرو را بیان می کنیم

درمان طاسی سر و ریزش ابرو

در صورت ریزش موها و طاسی نواحی از سر و همچنین در صورت ناراضی بودن از شکل ظاهری ابروهای خود جای نگرانی وجود ندارد و این پایان ماجرا برای موهای شما نیست. شما میتوانید در هر سنی پس از ریزش موهای خود تصمیم به درمان این مشکل بگیرید و جهت درمان به یکی از کلینیک های معتبر کاشت مو و کاشت ابرو مراجعه کنید.

در کلینیک تخصصی کاشت مو، پزشک پس از معاینه و شرایط کلی شما و میزان مورد نیاز مو جهت کاشت با توجه به وسعت ناحیه طاسی یکی از روش های متداول کاشت مو را به شما پیشنهاد می دهد و پس از تعیین وقت عمل شما می توانید به کلینیک کاشت موی مورد نظرتان مراجعه کنید. این موارد در صورت نیاز شما به کاشت ابرو هم به همین روال انجام می شود.

بهترین مرکز انجام کاشت مو و کاشت ابرو در تهران کجاست؟

کاشت مو چیست؟

اما کاشت مو چیست؟ کاشت مو یک عمل جراحی زیبایی محسوب می شود که با روش ها و تکنیک های مختلفی در سراسر دنیا انجام می شود. هرکدام از این روش ها شامل مراحلی هستند و همین مراحل انجام عمل نقاط ضعف و قوت هرکدام را نسبت به دیگری مشخص میکنند.

روش های کاشت مو :

کاشت مو به روش FIT : در این روش گرافت های مو یکی یکی از پشت سر برداشته می شود و به ناحیه قابل کاشت منتقل میشود. این روش بدون درد و خونریزی انجام می شود و بیمار تا انتهای عمل کاملا هوشیار می باشد.

کاشت مو به روش FUT : در این روش نوار باریکی از پوست سر برداشته می شود، سپس واحد های فولیکولی مو که شامل پیازچه مو هست جداسازی می شود و به ناحیه کاشت منتقل می شود. این روش برای افرادی که وسعت طاسی زیادی دارند مناسب است و تمام مراحل کاشت مو در یک جلسه انجام می شود.

کاشت مو به روش BHT : در مواردی که بیمار از داشتن بانک موی مناسب جهت برداشت محروم است ناچارا از سایر نواحی بدن عمل برداشت گرافت ها انجام شود. معمولا این گرافت ها از قفسه سینه برداشته می شود و جهت افزایش تراکم در نواحی طاسی سر کاشته می شود.

کاشت مو به روش FUE : در این روش از کاشت مو که به عنوان بهترین روش کاشت مو شناخته می شود، با استفاده از ابزار های ظریف و دقیقی عمل کاشت و برداشت انجام می شود و کمترین آسیب به بانک مو می رسد.

کاشت مو به روش SUT : مراحل انجام کاشت مو در این روش کاملا با دستگاه های اتوماتیک انجام می شود و عملیات برداشت گرافت ها و کاشت بدون دخالت دست انسان انجام می شود.

کاشت ابرو چیست؟

چنانچه ابروهای شما بنا به دلایل متفاوتی دچار ریزش شده اند و یا به دلیل برداشتن های مکرر بسیار نازک شده است و حالا شما از این موضوع احساس خرسندی ندارید و وظعیت ظاهری ابروهای خودتون رو نمی پسندید میتوانید برای درمان این مشکل به کلینیک های تخصصی کاشت ابرو مراجعه کنید.

در کلینیک های معتبر کاشت ابرو با استفاده از روش ها و ابزار های مدرن و همچنین با بهره گیری از کادری مجرب فولیکول های برداشته شده از بانک مو به ناحیه ابرو منتقل می شود. کاشت ابرو به نسبت کاشت مو از حساسیت بالاتری برخوردار است و انجام این کار نیاز به تخصص بالایی دارد.

مراکز معتبر کاشت ابرو و کاشت مو

تمامی موارد بالا ذکر شد تا شما به اهمیت تخصص در این روش های درمانی پی ببرید. مراکز زیادی در سراسر کشور این عمل های زیبایی را انجام می دهند. اما مواردی همچون:

  • کادر درمانی متخصص
  • سابقه موفق و طولانی مدت کاشت ابرو و کاشت مو
  • داشتن مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان
  • محیط بهداشتی و آرام
  • و غیره

بهترین مرکز انجام کاشت مو و کاشت ابرو در تهران کجاست؟

مواردی ذکر شده می توانند شما را در انتخاب یک مرکز مطمئن جهت انجام کاشت مو و کاشت ابرو کمک کنند.

کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی آرین سیما با جدیدترین روش ها و ابزار های روز دنیا انجام می شود. همچنین در این مرکز با دارا بودن ظرفیت های موجود از جمله پزشکان متخصص و کادر مجذب انواع عمل ها و تزریقات زیبایی با مجوز از وزارت بهداشت انجام میپذیرد.

تماس با کلینیک کاشت موی آرین سیما:

تلفن: 02188876001 – 02187700880

واتساپ: 09126457379

نشانی: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی جنوبی، ساختمان 142، طبقه سوم واحد 34

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار